Hotel Langeck

Hotel Langeck

• Ligging t.o.v. pistes9,0

We hebben een aantal aanbieders voor Langeck voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Langeck in het Nederlands

Mooi hotel, maar toch nooit meer

mail_37
19-8-2013
  • Ligging t.o.v. pistes9

Mooi hotel met verzorgde kamers. Mooi binnenzwembad en wellness faciliteiten. Het hotel is mooi gelegen aan de voet van de berg met aan de achterkant (ochtendzon) en een prachtig uitzicht over de bergen, maar ook op de hoofdweg. Deze weg zorg voor veel geluidsoverlast. De kamers aan de achterkant zijn veel kleiner. Het eten in het restaurant valt wat tegen (verwacht geen culinaire hoogstandjes bij halfpension, zeker niet voor deze prijs), maar het ontbijtbuffet is zeer uitgebreid. Alle hoofdgerechten zijn eenvoudig, maar toch smakelijk. De vegetarische menu’s zijn zeer eenvoudig te noemen. Jammer dat er geen verse vruchten zijn bij het ontbijt, maar slechts blikvruchten. Het hotel heeft geen Tiroler sfeer wat mede veroorzaakt wordt door de niet optimale mix van gasten uit vreemde landen. De bediening is gemaakt vriendelijk en voegen geen Tiroler sfeer toe. Het hotel heeft geluidsoverlast vanaf de grotere kamers van de tweede verdieping veroorzaakt door kinderen van gasten.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Langeck in Maria Alm, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Langeck zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Langeck scoort een 6 uit 10 op basis van 1 reviews.