Appartement
Kleine hotelsWeer vandaag25°7°
Appartement Johanneshof

We hebben een aantal aanbieders voor Johanneshof voor je op een rij gezet:

1 review over Appartement Johanneshof in het Nederlands

Tegenvaller

Marjan de Boer
20-8-2009

We hadden dit apt. speciaal geboekt omdat we internettoegang wilden hebben. Helaas was internet meer niet dan wel beschikbaar. Het apt. is mooi, ruim, maar de inrichting zonder aandacht. Zo waren er bijv. 3 grote borden en 11 kleine; slechte pannen, zelfs een met een gat erin. Normaal worden bij 3 weken boeken de bedden en handdoeken slechts 1 keer gewisseld. Na ons verzoek werd het twee keer gedaan. De De familie Eder is uiterst vriendelijk, dat wel.

Gereisd met partner in augustus 2009

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeerplaats

• BuitensportenFietsen, Golfbanen, Hiken, Paardrijden
  • Sport & SpelMinigolf, Tafeltennis
  • WintersportSki lessen, Skiën

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Johanneshof in Maria Alm, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Johanneshof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.