Appartement

1 review over Appartement Hochkönig in het Nederlands

2007
  • Ligging t.o.v. pistes9
  • Ligging t.o.v. pistes9

erg volledig ingericht appartement met geweldig uitzicht op de piste (Natrun). Verder op 1,2 km van de A berg. Alles erg netjes en we hebben ons prima vermaakt. Zeker voor herhaling vatbaar

Gereisd met vrienden in februari 2007

Appartement info

Nog geen informatie beschikbaar over Appartement Hochkönig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Hochkönig in Maria Alm, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Hochkönig zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.