Appartement

Sensi
25-7-2016
  • Ligging t.o.v. pistes10
  • Ligging t.o.v. pistes10

Gemoedelijke vakantiewoning gelegen op 1000 meter hoogte. Net 6 km buiten Maria Alm draai je een slingerend weggetje op en na 1 km ligt de woning. De woning is op de eerste verdieping boven de woning van de zeer vriendelijke eigenaar. Vanaf het eigen balkon heb je werkelijk een fenomenaal uitzicht over de bergen. De woning is van alle gemakken voorzien en Sauber als het maar kan. Onder aan de berg is een skilift van waaruit je het hele Hochkonig gebied kan bereiken. In de zomer is er veel te doen. Natuurlijk starten de wandelingen vanuit huis. Verder zijn de Gross Glocknerstrasse, Krimmler Wasserfälle, Stausee Kaprun, Eishöle in Werfen enz. meer dan het bezoeken waard. Nog een tip als je de berg naar de woning op rijdt zit na 700mtr een afslag naar rechts richting Jufen. Hier is een perfect restaurant gelegen met oostenrijkse sfeer ten top!! Mocht je nog gaan enjoy !!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2016

Appartement info

• Aantal personen2 tot 4

• Balkon / terrasAanwezig
  • TemperatuurregelingCentrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen, TV, Wasmachine

• Overige servicesHanddoeken(service)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Heinreichhof in Maria Alm, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Heinreichhof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.