Appartement Haus Sion Maria Alm

Appartement
Appartement Haus Sion Maria Alm
9,6

• Ligging t.o.v. pistes8,6

We hebben een aantal aanbieders voor Haus Sion Maria Alm voor je op een rij gezet:

64 reviews over Appartement Haus Sion Maria Alm in het Nederlands

Nog nooit zo’n mooi en schoon appartement gezien!

jeroenenmarsha
18-2-2018
  • Ligging t.o.v. pistes8

Het is en achtpersoons appartement, dat in werkelijkheid bestaat uit een twee- en zespersoons appartement. Toch samen op vakantie, maar net iets meer privacy. Super schoon en modern ingericht. Wij waren alleen verbaasd dat er geen vriezer aanwezig was, dat is erg jammer en niet praktisch. Aangezien de appartementen in de zomer los van elkaar worden verhuurd, adviseren wij een (wegklapbaar) schot te plaatsen tussen de appartementen.

Gemütlichkeit in een pittoresk dorp.

Marjan
3-12-2017
  • Ligging t.o.v. pistes7

Heerlijk rustig gelegen aan langlauf weide. Prachtig uitzicht op Maria Alm en Hochkonig-gebergte. Huis is van alle gemakken voorzien. Gezellige eetkamer, ruime douche en eenvoudige slaapkamers. Skigebied met bus of auto binnen 10 minuten. 5 minuten lopen naar dorp of grote supermarkt. Huis is netjes en schoon. We komen zeker terug!

Prachtig!

Anouk, Utrecht
7-8-2016
  • Ligging t.o.v. pistes9

We hebben hier een heerlijke vakantie genoten. Op het appartement was werkelijk niets aan te merken. Het is ruim, schoon en dichtbij het dorp gelegen. De ruime terrassen met haar prachtige uitzicht ideaal.

Het dorp Maria Alm vonden we gezellig en levendig zonder dat je kunt spreken van massa toerisme. Leuke en goede restaurants in overvloed. Het is ook een zeer mooi en gevarieerd wandelgebied. Je hoeft niet steeds de auto te pakken, vanuit het dorp zijn vele wandelingen te aken.

De ontvangst door beheerder Jan was uitstekend!

Wij gaan eigenlijk bijna nooit 2x naar dezelfde plek op vakantie, we houden van nieuwe dingen. Maar hier gaan we binnen enkele jaren zeker terug. Dat zegt eigenlijk alles.

Vriendelijk dank Jan en eigenaren van Haus Sion!

• Ligging t.o.v. pistes8

We zijn samen in mei in dit mooie vakantiehuis geweest. De omgeving is prachtig, de ligging ideaal en in 10 min te voet ben je in het dorp. Alles is aanwezig en goed verzorgd. We komen zeker terug nu we deze accommodatie ontdekt hebben, volgende keer graag 2 weken

"Toppertje"

Annie Moonen
31-5-2015

Onze vakantie was ondanks het slechte weer genieten van het begin tot het einde.

Fijne accommodatie (beetje gehorig) en ligt lekker rustig, is het laatste huis van de straat. En U bent zo in het gezellige centrum.

Hartelijk ontvangst door Sybrand bij aankomst. Alles was spik & span, zeer vriendelijk Nederlandse eigenaars en een mooie wandelomgeving.

Gonny & Sybrand werken keihard op de achtergrond om het U zo goed als mogelijk naar Uw zin te maken en dat vindt U in alles terug.

alles voortreffelijk geregeld

Mike
19-4-2015
  • Ligging t.o.v. pistes9

Inmiddels zijn we stamgasten in Haus Sion, en nog altijd dik tevreden en voor iedereen een echte aanrader. Wees er wel snel bij want de hoogseizoenen zijn snel volgeboek. Vanaf winter 2015 2016 krijgen ze er een appartement bij op de 1e etage. Een super luxe appartement voor 10 personen. Deze hebben we voor volgend jaar geboekt

een mooie gastvrije woning in een gezellig dorp

J.van den Berg
18-1-2015
  • Ligging t.o.v. pistes7

We hebben met veel plezier onze wintersportvakantie doorgebracht in deze comfortabele woning.

De vriendelijke eigenaar heeft ons goed geïnformeerd over de mogelijkheden in en om het huis en de omgeving.

wij doen er een 10 bij :-)

Ina verhagen
4-10-2014
  • Ligging t.o.v. pistes10

heerlijk in het voorseizoen, samen met onze vrienden patricia en jonathan een weekje Maria Alm gedaan. De goede beoordelin van Haus Sion hebben de eigenaren echt waar gemaakt. Top! We hebben ons thuis gevoelt in het prachtige appartement. Daarnaast waren de bedden al opgemaakt en lagen de handdoeken al klaar. De bergen in de direkte omgeving zijn prachtig om te wandelen en te fietsen. Een echte aanrader!

een echte 10 waard

patricia de la forte
4-10-2014
  • Ligging t.o.v. pistes10

deze zomer samen met onze vrienden ina en dimitri verbleven in Haus Sion. Zeer gastvrij ontvangen en keurige en vooral schone accommodatie. Alles is aanwezig en zelfs nl televisie. Op vakantie heb je het niet nodig, maar het is wel lekker om eens het nieuws of de voetbal te kijken. De omgeving is prachtig. Heerlijk hebben we gewandeld en de mannen hebben op de mountainbike de bergen verkent. Demtijd was veel te kort dus hebben we gelijk voor volgend jaar weer gereserveerd. Trouwens Zell am See en Salzburg zijn zeker een bezoek waard.

Fantastische plek

Joop en Nel Ory
13-7-2014
  • Ligging t.o.v. pistes6

Appartement Haus Sion in Maria Alm (Saalfelden)

Zeer rustige buurt en een geweldig appartement. Super netjes en met alle gemakken voorzien, zoals ijskast, vaatwasser en een geweldig goed bed. Gratis internet en TV met Nederlandse zenders. Fijn terras met tafel en stoeltjes, dus buiten ontbijten is mogelijk. Bovendien tuinstoelen te gebruiken. Zeer gastvrije eigenaars, die alle tijd nemen je het naar de zin te maken. In een woord "Een Aanrader' We komen dus zeker terug!

Goeie parkeerplaats voor de auto enz.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Haus Sion Maria Alm in Maria Alm, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Haus Sion Maria Alm zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.