Géén boekingskosten

• Sportfaciliteiten
Meer appartement info

68 Reviews over Haus Sion Maria Alm

• 10Florian Bosman24-11-2020

Met vrienden en familie twee weken in appartement 3 gezeten. Het was echt genieten. Wij hebben net de foto's terug gekeken, vandaar nog hele late recensie. Het huis was echt meer dan goed. Het was brandschoon. Dit vind ik persoonlijk heel belangrijk. Erg ruim en de bedden waren goed. Nieuwe keuken was een leuke verrassing. Maria Alm zelf is een rustig dorpje met mooie wandelpaden. Het jammer aan Maria Alm is dat er maar twee kleine supermarktjes zijn. Voor de grote boodschap moet je de auto pakken. We hebben voor aankomende februari geboekt. Hopen dat het door gaat

• 7Fam. W. Schoemaker16-07-2019

We hebben erg genoten

Wij hebben voor twee weken “woning 2”gehuurd. De woning zag er goed verzorgd uit en van alle gemakken voorzien. We hadden een terras aan de zuidkant en aan de oostkant. Als het heel warm was konden we dus ook aan de oostkant zitten, waar we veel privacy hadden. Een rustgevende en fijne omgeving aan de rand van het dorp. Omdat we met zijn tweeën waren, was de living van het appartement voor ons groot genoeg, maar o.i. niet voor 6 personen. Voor de rest een echte aanrader.

• 8Gerard04-03-2019

Goede prijs kwaliteit verhouding

zeer mooi gelegen , ligt in een rustige buiten wijk, je hebt geen last van apres ski geluiden, wel hoor je de kerk klok. Heeft een mooi uitzicht op de berg Naturn , de Hochkonig , en de aberg . Parkeren is ruimtelijk. huis is goed onderhouden ,schoon en netjes verzorgd. appartement 3 heeft zeer veel balkon ruimte zodat je altijd lekker in de zon kan zitten. Ruimte tv zit gedeelte en een ruimte eet tafel waar je prima met 8 volwassenen kan eten. keuken is erg groot en ruim opgezet met alle voorzieningen aanwezig, Klein min punt is dat er weinig snijmessen en roer lepels waren. afzuigkap maakt erg veel herrie. badkamers waren erg prettig en overal is vloerverwarming. Bedden waren relatief klein voor mij (bijna 2 meter) en zijn smaller als men in nederland gewent is. matrassen zijn redelijk hard te noemen. min punt is wel het geluid van de boven bewoners te noemen, je hoort elke voetstap. wasmachiene gebruik is duur!

• 7Ligging t.o.v. pistes
  • 10jeroenenmarsha18-02-2018

Nog nooit zo’n mooi en schoon appartement gezien!

Het is en achtpersoons appartement, dat in werkelijkheid bestaat uit een twee- en zespersoons appartement. Toch samen op vakantie, maar net iets meer privacy. Super schoon en modern ingericht. Wij waren alleen verbaasd dat er geen vriezer aanwezig was, dat is erg jammer en niet praktisch. Aangezien de appartementen in de zomer los van elkaar worden verhuurd, adviseren wij een (wegklapbaar) schot te plaatsen tussen de appartementen.

• 8Marjan03-12-2017

Gemütlichkeit in een pittoresk dorp.

Heerlijk rustig gelegen aan langlauf weide. Prachtig uitzicht op Maria Alm en Hochkonig-gebergte. Huis is van alle gemakken voorzien. Gezellige eetkamer, ruime douche en eenvoudige slaapkamers. Skigebied met bus of auto binnen 10 minuten. 5 minuten lopen naar dorp of grote supermarkt. Huis is netjes en schoon. We komen zeker terug!

• 7Ligging t.o.v. pistes
  • 10Anoniem09-07-2017

so eine schöne Wohnung hatten wir noch nie

Liebe Vermieter, jetzt sind die zwei Wochen so schnell vorbei gegangen. Wir haben uns sehr wohl gefühlt! Ganz ehrlich, so eine schöne Wohnung hatten wir noch nie. Gern werden wir Ihr Haus weiter empfehlen. Auch die Gegend um Maria Alm ist traumhaft.

• 10Anouk, Utrecht07-08-2016

Prachtig!

We hebben hier een heerlijke vakantie genoten. Op het appartement was werkelijk niets aan te merken. Het is ruim, schoon en dichtbij het dorp gelegen. De ruime terrassen met haar prachtige uitzicht ideaal. Het dorp Maria Alm vonden we gezellig en levendig zonder dat je kunt spreken van massa toerisme. Leuke en goede restaurants in overvloed. Het is ook een zeer mooi en gevarieerd wandelgebied. Je hoeft niet steeds de auto te pakken, vanuit het dorp zijn vele wandelingen te aken. De ontvangst door beheerder Jan was uitstekend! Wij gaan eigenlijk bijna nooit 2x naar dezelfde plek op vakantie, we houden van nieuwe dingen. Maar hier gaan we binnen enkele jaren zeker terug. Dat zegt eigenlijk alles.

Vriendelijk dank Jan en eigenaren van Haus Sion!

• 10Maarten V31-05-2016

Heerlijk vakantiehuis in een prachtige omgeving

We zijn samen in mei in dit mooie vakantiehuis geweest. De omgeving is prachtig, de ligging ideaal en in 10 min te voet ben je in het dorp. Alles is aanwezig en goed verzorgd. We komen zeker terug nu we deze accommodatie ontdekt hebben, volgende keer graag 2 weken

• 9Annie Moonen31-05-2015

"Toppertje"

Onze vakantie was ondanks het slechte weer genieten van het begin tot het einde. Fijne accommodatie (beetje gehorig) en ligt lekker rustig, is het laatste huis van de straat. En U bent zo in het gezellige centrum. Hartelijk ontvangst door Sybrand bij aankomst. Alles was spik & span, zeer vriendelijk Nederlandse eigenaars en een mooie wandelomgeving. Gonny & Sybrand werken keihard op de achtergrond om het U zo goed als mogelijk naar Uw zin te maken en dat vindt U in alles terug.

• 10Mike19-04-2015

alles voortreffelijk geregeld

Inmiddels zijn we stamgasten in Haus Sion, en nog altijd dik tevreden en voor iedereen een echte aanrader. Wees er wel snel bij want de hoogseizoenen zijn snel volgeboek. Vanaf winter 2015 2016 krijgen ze er een appartement bij op de 1e etage. Een super luxe appartement voor 10 personen. Deze hebben we voor volgend jaar geboekt

Appartement Haus Sion Maria Alm info

• CafeNiet beschikbaar