Appartement
Weer vandaag18°-4°
9,2

• Ligging t.o.v. pistes7,9

We hebben een aantal aanbieders voor Haus Sion Maria Alm voor je op een rij gezet:

65 reviews over Appartement Haus Sion Maria Alm in het Nederlands

Goede prijs kwaliteit verhouding

Gerard,
4-3-2019
  • Ligging t.o.v. pistes7

zeer mooi gelegen , ligt in een rustige buiten wijk, je hebt geen last van apres ski geluiden, wel hoor je de kerk klok. Heeft een mooi uitzicht op de berg Naturn , de Hochkonig , en de aberg . Parkeren is ruimtelijk. huis is goed onderhouden ,schoon en netjes verzorgd. appartement 3 heeft zeer veel balkon ruimte zodat je altijd lekker in de zon kan zitten. Ruimte tv zit gedeelte en een ruimte eet tafel waar je prima met 8 volwassenen kan eten. keuken is erg groot en ruim opgezet met alle voorzieningen aanwezig, Klein min punt is dat er weinig snijmessen en roer lepels waren. afzuigkap maakt erg veel herrie. badkamers waren erg prettig en overal is vloerverwarming. Bedden waren relatief klein voor mij (bijna 2 meter) en zijn smaller als men in nederland gewent is. matrassen zijn redelijk hard te noemen. min punt is wel het geluid van de boven bewoners te noemen, je hoort elke voetstap. wasmachiene gebruik is duur!

Gereisd met vrienden in februari 2019

Nog nooit zo’n mooi en schoon appartement gezien!

jeroenenmarsha,
18-2-2018
  • Ligging t.o.v. pistes8

Het is en achtpersoons appartement, dat in werkelijkheid bestaat uit een twee- en zespersoons appartement. Toch samen op vakantie, maar net iets meer privacy. Super schoon en modern ingericht. Wij waren alleen verbaasd dat er geen vriezer aanwezig was, dat is erg jammer en niet praktisch. Aangezien de appartementen in de zomer los van elkaar worden verhuurd, adviseren wij een (wegklapbaar) schot te plaatsen tussen de appartementen.

Gereisd met jonge kinderen in februari 2018

Gemütlichkeit in een pittoresk dorp.

Marjan,
3-12-2017
  • Ligging t.o.v. pistes7

Heerlijk rustig gelegen aan langlauf weide. Prachtig uitzicht op Maria Alm en Hochkonig-gebergte. Huis is van alle gemakken voorzien. Gezellige eetkamer, ruime douche en eenvoudige slaapkamers. Skigebied met bus of auto binnen 10 minuten. 5 minuten lopen naar dorp of grote supermarkt. Huis is netjes en schoon. We komen zeker terug!

Gereisd met oudere kinderen in januari 2017

Prachtig!

Anouk, Utrecht
7-8-2016
  • Ligging t.o.v. pistes9

We hebben hier een heerlijke vakantie genoten. Op het appartement was werkelijk niets aan te merken. Het is ruim, schoon en dichtbij het dorp gelegen. De ruime terrassen met haar prachtige uitzicht ideaal.

Het dorp Maria Alm vonden we gezellig en levendig zonder dat je kunt spreken van massa toerisme. Leuke en goede restaurants in overvloed. Het is ook een zeer mooi en gevarieerd wandelgebied. Je hoeft niet steeds de auto te pakken, vanuit het dorp zijn vele wandelingen te aken.

De ontvangst door beheerder Jan was uitstekend!

Wij gaan eigenlijk bijna nooit 2x naar dezelfde plek op vakantie, we houden van nieuwe dingen. Maar hier gaan we binnen enkele jaren zeker terug. Dat zegt eigenlijk alles.

Vriendelijk dank Jan en eigenaren van Haus Sion!

Gereisd met partner in juli 2016
  • Ligging t.o.v. pistes8

We zijn samen in mei in dit mooie vakantiehuis geweest. De omgeving is prachtig, de ligging ideaal en in 10 min te voet ben je in het dorp. Alles is aanwezig en goed verzorgd. We komen zeker terug nu we deze accommodatie ontdekt hebben, volgende keer graag 2 weken

Gereisd met partner in mei 2016

"Toppertje"

Annie Moonen
31-5-2015

Onze vakantie was ondanks het slechte weer genieten van het begin tot het einde.

Fijne accommodatie (beetje gehorig) en ligt lekker rustig, is het laatste huis van de straat. En U bent zo in het gezellige centrum.

Hartelijk ontvangst door Sybrand bij aankomst. Alles was spik & span, zeer vriendelijk Nederlandse eigenaars en een mooie wandelomgeving.

Gonny & Sybrand werken keihard op de achtergrond om het U zo goed als mogelijk naar Uw zin te maken en dat vindt U in alles terug.

Gereisd met partner in mei 2015

alles voortreffelijk geregeld

Mike
19-4-2015
  • Ligging t.o.v. pistes9

Inmiddels zijn we stamgasten in Haus Sion, en nog altijd dik tevreden en voor iedereen een echte aanrader. Wees er wel snel bij want de hoogseizoenen zijn snel volgeboek. Vanaf winter 2015 2016 krijgen ze er een appartement bij op de 1e etage. Een super luxe appartement voor 10 personen. Deze hebben we voor volgend jaar geboekt

Gereisd met vrienden in maart 2015

een mooie gastvrije woning in een gezellig dorp

J.van den Berg
18-1-2015
  • Ligging t.o.v. pistes7

We hebben met veel plezier onze wintersportvakantie doorgebracht in deze comfortabele woning.

De vriendelijke eigenaar heeft ons goed geïnformeerd over de mogelijkheden in en om het huis en de omgeving.

Gereisd met vrienden in januari 2015

wij doen er een 10 bij :-)

Ina verhagen
4-10-2014
  • Ligging t.o.v. pistes10

heerlijk in het voorseizoen, samen met onze vrienden patricia en jonathan een weekje Maria Alm gedaan. De goede beoordelin van Haus Sion hebben de eigenaren echt waar gemaakt. Top! We hebben ons thuis gevoelt in het prachtige appartement. Daarnaast waren de bedden al opgemaakt en lagen de handdoeken al klaar. De bergen in de direkte omgeving zijn prachtig om te wandelen en te fietsen. Een echte aanrader!

Gereisd met vrienden in juni 2014

een echte 10 waard

patricia de la forte
4-10-2014
  • Ligging t.o.v. pistes10

deze zomer samen met onze vrienden ina en dimitri verbleven in Haus Sion. Zeer gastvrij ontvangen en keurige en vooral schone accommodatie. Alles is aanwezig en zelfs nl televisie. Op vakantie heb je het niet nodig, maar het is wel lekker om eens het nieuws of de voetbal te kijken. De omgeving is prachtig. Heerlijk hebben we gewandeld en de mannen hebben op de mountainbike de bergen verkent. Demtijd was veel te kort dus hebben we gelijk voor volgend jaar weer gereserveerd. Trouwens Zell am See en Salzburg zijn zeker een bezoek waard.

Gereisd met vrienden in juni 2014

Appartement info

• Aantal personen2 tot 4

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Haus Sion Maria Alm in Maria Alm, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Haus Sion Maria Alm zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.