Appartement Gasthof Sonnenlicht

AppartementWeer vandaag31°14°
Appartement Gasthof Sonnenlicht
9,3

• Ligging t.o.v. pistes8,8

We hebben een aantal aanbieders voor Gasthof Sonnenlicht voor je op een rij gezet:

75 reviews over Appartement Gasthof Sonnenlicht in het Nederlands

Super verblijf gehad

Frank en Rosan Koolen
17-8-2018
  • Ligging t.o.v. pistes8

Het zijn zeer vriendelijke nederlandse eigenaren. Het gasthof geeft je een gevoel van thuiskomen. Niets is teveel en ze zullen er alles aan doen om je een thuisgevoel te geven. Ik kan niets negatiefs bedenken over ons verblijf in Gasthof Sonnenlicht.

geweldig

frank
13-5-2018
  • Ligging t.o.v. pistes10

goed hotel lekker eten ronald en sascha doen alles voor je om het je naar je zin te maken

Fantastisch, een echte aanrader!

Michael
17-2-2018
  • Ligging t.o.v. pistes9

Het hotel is super relaxed en ik zou het zeker aanraden! De omgeving is prachtig en er zijn veel activiteiten om te doen, bijv. rodelen,skiën. De pistes zijn erg leuk en mooi. We willen zeker nog een keer komen!!

• Ligging t.o.v. pistes9

Wij zijn drie jaar in dit hotel geweest met de wintersport.

Geweldige service, heerlijk eten en Super voor kleine kinderen.

Het is een heerlijk skigebied in de voorjaars vakantie. Helemaal niet druk op de Natrunberg.

Geweldig appartementenHotel !!

fam. van Oorschot
11-5-2017
  • Ligging t.o.v. pistes9

Bij aankomst werden wij (ouder stel) gastvrij ontvangen door Ronald de eigenaar. De eerste avond gezellig met hem en andere gasten geborreld en samen gegeten. Het restaurant biedt iedere avond, indien gewenst, een voortreffelijk drie gangen menu speciaal voor de interne gasten bereid tegen een zeer schappelijke prijs. Tijdens ons verblijf waren de meeste pensions en winkels gesloten vanwege de rustperiode na het winterseizoen en voordat het zomerseizoen weer begint. Het appartement van ons was zeer ruim, schoon en compleet ingericht. Niets was oud of stuk, maar nieuw en goed onderhouden. De omgeving is een en al natuur met prachtige bergwanden en vergezichten. Een kabbelend beekje stroomt naast het hotel. Wij hebben daar genoten van de rust en enkele mooie tochten kunnen maken. Al met al was het een heel geslaagd verblijf. Wij hopen hier een volgende keer weer te kunnen verblijven.

Geweldig!

Fam.Heine
7-3-2017
  • Ligging t.o.v. pistes10

Gastvrijheid ,kindvriendelijk ,perfecte locatie(skibus,beginners lift,langlauf )

Mooie moderne schone kamer,lekker eten en goede ontbijt,plaats voor je ski spullen en gratis parkeer gelegenheid voor de hotel.

Grandioos!

Ronald Bronder
26-2-2017
  • Ligging t.o.v. pistes9

Sonnenlicht: Een gasthof die je graag voor jezelf wilt houden, in een woord Grandioos.

Afgelopen week zijn we hier geweest, een heerlijke week geskied met vrienden en de kids.

Iedere dag genoten we van de gastvrijheid, vakmanschap en de enorme passie van Ronald en Sasha en hun team, werkelijk niets was teveel, mocht het aan iets ontbreken dan regelde ze dat.

Wij maakte gebruik van een appartement.

Pistes zijn voor families geweldig, alles goed te overzien, kinderen zijn aan het lessen en je komt ze af en toe tegen, erg leuk als je ineens uit een lift hoor "heeeeeey pap"!!

Verder kun je naar diverse plaatsen skien en geregeld genieten van de mooie uitzichten vanaf de berg, lekker lunchen op de berg en genieten van de oosterijkse specialiteiten.

Natrun berg ligt voor de deur, max 200 m lopen, de aberg is te bereiken met de skibus die stopt bij de brug naast Sonnenlicht.

Natrunberg en de Aberg zijn waarschijnlijk vanaf volgend jaar (2018) aan elkaar verbonden door een gloednieuwe skilift, momenteel kun je alleen vanaf de natrun richting de aberg een piste, volgens mij word daar niet veel gebruik van gemaakt.

Voor Tips, vraag ernaar je krijgt er zoveel je wilt naar interesse.

We zijn gaan rodelen met zn allen, met de sleetjes word je door een trekker naar boven getrokken, je komt op een locatie (hotel/restaurant/bar/lounche) die onlangs gerenoveerd is. Daar een drankje gedronken en spijkers geslagen in een houten blok, vervolgens zijn we aan de afdaling begonnen. (Sleetjes zijn voorzien van rem).

Als bourgondier ben ik geintereseerd in lokale produkten, erg leuk om bij een plaatselijke boer gerookt spek en huisgemaakte kaas te kopen, deze thuis genuttigd. Zeer smaakvol, ook hier proef je de passie en vakmanschap in terug van de boer. Bedankt voor deze tip, zelf had ik het nooit gevonden.

Helaas hadden we een dokter nodig voor een van onze kinderen hier werd zeer adequaat op gereageerd, er kwam een spoedarts die dienst had, gelukkig bleek het allemaal mee te vallen.

Een van de kinderen van Ronald bleef erbij als tolk tijdens de controle van de arts, daar waren we heel erg blij.

Kortom om deze vakantie te omschrijven in een woord:

Grandioos!

Blijft geweldig hier!

Nicole Harmes
25-2-2017
  • Ligging t.o.v. pistes9

Wij komen er nu al meerdere jaren en blijft geweldig zowel winter als zomer. Genieten enorm van de omgeving meer dan genoeg te doen. Klein dorp dus als je niet wil skieen kun je het dorp in of met de bus naar een van de gondels om lekker boven bij de skiërs aan te sluiten. Zomers kun je heerlijk naar het zwembad, maar ook meer dan genoeg wandelingen, activiteiten voor iedereen. Verder zijn ze bij sonnelicht super gastvrij / vriendelijk en fijne service. Wij blijven voorlopig met heel veel plezier gaan.

Heerlijk rustig genieten

Jack
7-11-2016
  • Ligging t.o.v. pistes8

Hotel Sonnenlicht is een absolute aanrader. Het is goed en rustig gelegen in het kleine maar mooie winter-/zomersportdorp Maria Alm. De kamers zijn mooi, hebben allemaal een prachtig uitzicht en het eten is heerlijk. Wij hadden een arrangement met ontbijt en diner en daar was niets op aan te merken, zeker niet gezien de zeer redelijke prijs die je voor het eten betaalt. De eigenaren en het personeel zijn superaardig, ontzettend gastvrij en altijd behulpzaam. Het voelt als thuiskomen, als je na een intensieve dag terugkomt in Sonnenlicht. Ze kennen de omgeving bovendien als hun broekzak, dus voor een mooie wandel-, hardloop- op fietsroute kun je altijd bij hun terecht. Wij verbleven er in augustus en hadden qua weer gelukkig een hele mooie week. Groot voordeel is dat Maria Alm een prachtig zwembad heeft met een grote ligweide, dat overigens wordt uitgebaat door de eigenaren van Sonnenlicht. Het was fantastisch.

Gastvrij

Meijers
19-9-2016

Mooie ligging: dichtbij centrum+lift, tevens laatste huis van het dorp (mooi uitzicht+dichtbij uit het centrum gelegen zwembad). Vriendelijke eigenaren, je voelt je écht gast. Lekker eten in restaurant. Niets fancy's, gewoon goed. Voor kleine kinderen helemaal leuk met klein speeltuintje en keukentje binnen. Appartement waar wij verbleven: onlangs vernieuwd, ruim, goede douche. Maria Alm: typisch Oostenrijks dorpje met genoeg eetgelegenheden van goede kwaliteit.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Gasthof Sonnenlicht in Maria Alm, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Gasthof Sonnenlicht zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Gasthof Sonnenlicht scoort een 9.3 uit 10 op basis van 75 reviews.