Appartement
Kleine hotelsWeer vandaag5°-2°
9,4

• Ligging t.o.v. pistes9,3

We hebben een aantal aanbieders voor Gasthof Sonnenlicht voor je op een rij gezet:

72 reviews over Appartement Gasthof Sonnenlicht in het Nederlands

Nogmaals voor herhaling vatbaar!

Elke Van Pelt,
13-3-2019
  • Ligging t.o.v. pistes9

Vriendelijke mensen, mooie ruime en ordelijke kamer. Lekker eten en zeer kindvriendelijk!!

Gereisd met jonge kinderen in maart 2019

Fantastisch, volgend jaar weer!

Fam. De Jong,
5-3-2019
  • Ligging t.o.v. pistes10

Ronald en Sacha zorgen ervoor dat je een heerlijk verblijf hebt, met een ontspannen sfeer en een goede gelegenheid om tot rust te komen, te skieen.

Zowel geschikt voor stellen, families met jongen kinderen of met oudere kinderen - ruim genoeg voor iedereen.

Wij hebben nu al geboekt voor volgend jaar :)

Gereisd met jonge kinderen in februari 2019
  • Ligging t.o.v. pistes9

Zeer vriendelijke Nederlandse eigenaren en evenzo vriendelijk personeel. Hotelkamer/ appartement, bar en restaurant allen onder 1 dak. Locatie is zeer geschikt voor gezinnen met en zonder kinderen.

Gereisd met oudere kinderen in februari 2019

Geweldige plek om vakantie te vieren!!

Christine,
4-3-2019
  • Ligging t.o.v. pistes9

We kwamen voor de 4e keer terug omdat het zo fijn is bij Sonnenlicht. De Nederlandse leiding en personeel zijn bijzonder gastvrij en doen er alles aan om de vakantie zo zorgeloos mogelijk te maken. Voor kinderen is het ideaal; loopafstand van de kinderpiste/skischool en in het restaurant is een kinderhoek waar ze zich lang kunnen vermaken. Het eten is goed en een gezellige apres-ski mét kinderen ook top! Het was weer heerlijk!!

Gereisd met jonge kinderen in februari 2019

Super verblijf gehad

Frank en Rosan Koolen,
17-8-2018
  • Ligging t.o.v. pistes8
  • Ligging t.o.v. pistes8

Het zijn zeer vriendelijke nederlandse eigenaren. Het gasthof geeft je een gevoel van thuiskomen. Niets is teveel en ze zullen er alles aan doen om je een thuisgevoel te geven. Ik kan niets negatiefs bedenken over ons verblijf in Gasthof Sonnenlicht.

Gereisd met partner in augustus 2018

geweldig

frank,
13-5-2018
  • Ligging t.o.v. pistes10

goed hotel lekker eten ronald en sascha doen alles voor je om het je naar je zin te maken

Gereisd met partner in mei 2018

Fantastisch, een echte aanrader!

Michael,
17-2-2018
  • Ligging t.o.v. pistes9

Het hotel is super relaxed en ik zou het zeker aanraden! De omgeving is prachtig en er zijn veel activiteiten om te doen, bijv. rodelen,skiën. De pistes zijn erg leuk en mooi. We willen zeker nog een keer komen!!

Gereisd met oudere kinderen in februari 2018
  • Ligging t.o.v. pistes9

Wij zijn drie jaar in dit hotel geweest met de wintersport.

Geweldige service, heerlijk eten en Super voor kleine kinderen.

Het is een heerlijk skigebied in de voorjaars vakantie. Helemaal niet druk op de Natrunberg.

Gereisd met jonge kinderen in februari 2017

Geweldig appartementenHotel !!

fam. van Oorschot,
11-5-2017
  • Ligging t.o.v. pistes9

Bij aankomst werden wij (ouder stel) gastvrij ontvangen door Ronald de eigenaar. De eerste avond gezellig met hem en andere gasten geborreld en samen gegeten. Het restaurant biedt iedere avond, indien gewenst, een voortreffelijk drie gangen menu speciaal voor de interne gasten bereid tegen een zeer schappelijke prijs. Tijdens ons verblijf waren de meeste pensions en winkels gesloten vanwege de rustperiode na het winterseizoen en voordat het zomerseizoen weer begint. Het appartement van ons was zeer ruim, schoon en compleet ingericht. Niets was oud of stuk, maar nieuw en goed onderhouden. De omgeving is een en al natuur met prachtige bergwanden en vergezichten. Een kabbelend beekje stroomt naast het hotel. Wij hebben daar genoten van de rust en enkele mooie tochten kunnen maken. Al met al was het een heel geslaagd verblijf. Wij hopen hier een volgende keer weer te kunnen verblijven.

Gereisd met partner in mei 2017

Geweldig!

Fam.Heine
7-3-2017
  • Ligging t.o.v. pistes10

Gastvrijheid ,kindvriendelijk ,perfecte locatie(skibus,beginners lift,langlauf )

Mooie moderne schone kamer,lekker eten en goede ontbijt,plaats voor je ski spullen en gratis parkeer gelegenheid voor de hotel.

Gereisd met oudere kinderen in februari 2017

Appartement info

• Aantal personenMeer dan 12

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Gasthof Sonnenlicht in Maria Alm, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Gasthof Sonnenlicht zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.