Hotel Gasthof Bachschmied

Hotel Gasthof Bachschmied

8.5Fantastisch

Oostenrijk, Salzburg, Maria Alm

Op vakantie geweest naar Gasthof Bachschmied?

8.5Fantastisch

• 10Ligging t.o.v. pistes

We hebben een aantal aanbieders voor Gasthof Bachschmied voor je op een rij gezet:

• Sauna

2 reviews over Hotel Gasthof Bachschmied

• 9Marko Versteegen31-12-2016

Prachtig gerenoveerd hotel met super ligging

Wij waren hier voor een wintersportvakantie. Dit hotel gekozen vanwege de ideale ligging ten opzichte van de piste. Het bleek een uitstekende keuze.

Ligging. Prima, vlakbij de lift, de liftkassa is op 50 meter afstand en de afstand tot de lift is 75 meter, je kunt dan twee kanten op, met de Sinalco lift richting Dienten en met een stoeltjeslift richting Maria Alm. Als je in Maria Alm zelf zit moet je altijd met de bus om de Aberg lift te bereiken, bij dit hotel in Hintermoos kan je direct de lift in. Enige nadeel (voor de wintersporters) is dat je alleen via rode pistes terug kunt skiën naar het hotel.

Eten. Prima ontbijt, 's avonds keuzemenu waarbij je de avond ervoor kunt kiezen uit twee menu's (hoofdgerecht) voor de avond erna. Lekker saladebuffet met salades en kleine voorgerechtjes, daarna soep, het hoofdgerecht en een lekker toetje.

Kamers. Prima ruime kamers met een groot balkon, wij hadden de suite en die had twee kamers. Hygiëne staat hoog in het vaandel, er wordt dagelijks en zeer zorgvuldig schoongemaakt. Dagelijks nieuwe handdoeken.

Wifi. Tegenwoordig erg belangrijk, vooral voor kids. Het wifi signaal was zeer stabiel en de snelheid van wifi was prima. We konden zelfs Youtube fimpjes kijken zonder één hapering, dat maak je nog wel eens anders mee bij hotel wifi netwerken.

Service. Iedereen was behulpzaam en vriendelijk, ook de eigenaren zelf werken mee en laten zich regelmatig zien.

Gereisd met oudere kinderen in december 2016

• 8Gerla15-08-2011

mooi gerenoveerd met zeer goed ligging

Wij zijn hier een keer of 6 op wintersport geweest. Prachtige kamers, tot 5 personen, junior suite (2 slaapkamers met tussendeur). Familiekamers zijn er ook maar dat is maar 1 slaapkamer. Vorig jaar compleet gerenoveerd.

Eten is goed, keuzemenu bij het diner (2 keuzes voorwat betreft hoofdgerecht). Driegangenmenu. Wel vinden wij het altijd wat weinig. Salade buffet aanwezig. Ontbijt buffet uistekend.

Ligging naast de nieuwe hintermoos gondellift en skiverhuur, skiles ca 300 meter. Ook skiles met opvang mogelijk bij Aberg lift.

Verwarmde skiberging waar je al je spullen kunt laten. Wij lieten er ook savonds de wanten e.d drogen.

Mooie speelkamer met glijbaan, ballenbak, spelcomputer op tv. In de tuin is ook een glijbaan met schommel. Ook zijn er trekkers, tafeltennistafel, trampoline e.d aanwezig in de zomer.

Heerlijke zonnige tuin met genoeg zitruimte en bediening op het terras.

Gereisd met jonge kinderen in december 2010

0 tips over Hotel Gasthof Bachschmied