Hotel Eder Lifestyle Hotel

8.9Fantastisch

Oostenrijk, Salzburg, Maria Alm

8.9Fantastisch

• 8.2Ligging t.o.v. pistes

We hebben een aantal aanbieders voor Eder Lifestyle Hotel voor je op een rij gezet:

• Animatie

39 reviews over Hotel Eder Lifestyle Hotel

• 2019
    9Danielle Oosterbeek30-01-2019

Onvergetelijk

Prachtig sfeervol hotel, Ik was hier Precies een jaar geleden met mijn zus 5 dagen op vakantie .

Gereisd met vrienden in januari 2018

• Oude reviews

8Esther15-07-2017

Heerlijk hotel

Een prachtige spa en heerlijk gegeten.

• 6Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met partner in januari 2017

• 7Herm09-01-2017

Gezellig hotel, maar veel last van lawaai gehad

Dit is een comfortabel hotel en goed eten. De volgende keer zou ik geen half pension meer nemen omdat het ook leuk is om zelf te keuzes te maken. Wij zaten hier in een periode dat er een bruiloft was en mochten als gasten niet meer in het restaurant voor hotelgasten. Hier werd het feest gegeven. Maar dat feest duurde tot diep in de nacht en wij konden geen oog dicht doen. Zij hadden weinig aandacht voor onze klachten en dat was jammer.

• 7Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

• 4Jacomine nab08-01-2017

Nooit meer

Eten is goed. Maar hotel erg gehorig en zeker als je op de eerste etage ligt kamer 115 lig je te de halve nacht wakker van de muziek en daarna herrie op de gang en kamer er naast lig personeel die dan nog even door gaat. En let goed op de barrekening bij ons ruim 40 euro meer konden gelukkig aan tonen dat de handtekening niet van ons was. Klagen helpt niet geen vier sterren waard

Gereisd met vrienden in januari 2017

• 9Petra Vos-Strijker20-03-2016

Een super mooi en fijn hotel, middenin Maria Alm

We hebben een prima verblijf gehad in dit mooie, recent gerenoveerde hotel. Prima locatie, middenin het dorp. Uitgebreid ontbijtbuffet, heerlijke diners. Mooie wellness en zwembad. Aan heel veel details is gedacht. Ook de eigen verwarmde skikast voor je skispullen, was een aangename verrassing. Hier weten ze heel goed wat gastvrijheid betekent! Top!

• 10Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met partner in maart 2016

• 10arissebetonboringen20-12-2012

Super hotel

Hotel Eder in Maria Alm is heerlijk voor een ontspannende vakantie. Het ligt midden in het dorp en tegenover de skibus halte. De kamers zijn prachtig en het personeel is heel vriendelijk. Hier komen we zeker terug.

• 9Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met partner in december 2012

• 10ceustermans eric06-09-2012

mooie streek daar in maria alm

het is een uitstekend hotel zowel de kamers zijn prachtig het eten het kan niet beter schitterend en de ligging is ook goed midden in het dorp maar geen druk verkeer . het personeel en de eigenaars zijn zeer vriendelijk. wij waren daar met bus van carolus en die was ook goed.

Gereisd met vrienden in juli 2012

• 10ceustermans eric05-08-2012

Prachtig Hotel

Dit was een van de beste hotel dat wij op die 20 jaar Oostenrijk gehad hebben. Zowel de kamer het eten de gast vriendelijkheid was super. Een dikke pluim voor reisorganisator uit Mol.

Gereisd met vrienden in juli 2012

• 10Antoine van Vijfeijken24-06-2012

Uitermate gastvrij

Afgelopen week weer thuis na een weekje verblijf in Gasthof Eder. De warme gastvrijheid en persoonlijke aandacht heeft ons getroffen. Over de accommodatie niets dan lof: prachtige spiksplinternieuwe kamer met fraai balkon, uitstekend en met liefde bereide maaltijden en uitstekende service. Hetel Eder steekt met kop en schouders uit boven alle hotels, die ik tot nu toe in Oostenrijk bezocht heb!

• 7Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met partner in januari 2012

• 9Naatje22-03-2012

Geweldig hotel in gezellig dorp maria alm!

Net terug en we hebben genoten! Kamers recent gerenoveerd, schoon en smaakvol ingericht (klassik kamer). Prachtige badkamer met fijne stortdouche. Elk dag schone handdoeken. Wellnessruimte als nieuw, alles aanwezig behalve zwembad. Jammer dat ze de rest van het hotel nog niet in dezelfde stijl hebben gerenoveerd, maar eetzaal is prettig en gezellig. Het eten was erg goed, elke avond 4 gangen, grote variatie wild, vis en vleesgerechten. Wij vonden alleen de voorgerechten soms wat te koud. Ontbijt is zeer uitgebreid, luxebroodjes zijn soms op en worden dan niet meer aangevuld. Bediening en gastvrouw hotel is zeer vriendelijk. Hotel ligt midden in het gezellige dorp met terrasjes. Skibus stopt voor de deur voor groter skigebied (Abergbahn). Op 5 minuten lopen is skilift voor kleiner gebied, daar kun je ook je auto gratis parkeren of in de carport van hotel op 10 minuten loopafstand. Bakkertje, supermarkt tegenover en achter het hotel. Verwarmde kelder voor je ski's en skischoenen.

Gereisd met partner in maart 2012

• ZwembadBinnenzwembad, Buitenzwembad, Jacuzzi, Verwarmd, Zwembad

• Strand faciliteitenHanddoeken aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Animatie programmaAanwezig
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Speelruimte, Speeltuin

• Soort gerechtenDiabetische gerechten, Glutenvrij, Lactosevrij, Sushi, Vegan, Vegetarisch

• Gratis wifiGehele hotel, Op de kamer

• Balkon / terrasTerras
  • TemperatuurregelingCentrale Verwarming, Open haard
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, TV

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • ReceptieAanwezig, Express check-in & check-out
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Bibliotheek, Disco, Opslag voor ski benodigdheden, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino
  • Overige servicesAutoverhuur, Fietsverhuur, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• SaunaAanwezig, Bio sauna, Finse sauna, Infrarood sauna, Kruidenbad, Stoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Openbare parkeerplaats, Parkeerplaats

• WatersportKanoën, Vissen