Hotel Edelweiss

Hotel Edelweiss

• Ligging t.o.v. pistes8,0

3 tips over Hotel Edelweiss

bert, 25-6-2012
Bij de prijs inbegrepen, de Hochkönig Card. Deze geeft vrij reizen op de postbus en verschillende kabelbanen in de omgeving. Mede hierdoor een fantastisch wandelgebied voor de geoefende en de minder geoefende wandelaar.
kamanbert, 25-6-2012
Bij de prijs inbegrepen is de Hochkönig Card. Deze geeft vrij reizen op de bus en diverse kabelbanen in de omgeving van Maria Alm. Voor de wandelaar is dit een uitkomst, omdat je dan eenvoudig diverse tochten kunt maken. Dit geldt zowel voor de beginnende als de meer geoefende (berg)wandelaar.
kamanbert, 24-6-2012

Bij de prijs inbegrepen is de Hochkönig Card. Hiermee gratis vervoer met de bus en diverse kabelbanen in de omgeving van Maria Alm.

Voor de langere mensen heeft het hotel heeft ook meerdere kamers met bedden van 210 cm.