Hotel Edelweiss

Hotel Edelweiss

• Ligging t.o.v. pistes8,0

1 review over Hotel Edelweiss in het Nederlands

Gastvrij, vriendelijk en heerlijk eten.

kamanbert
24-6-2012
  • Ligging t.o.v. pistes8

Hotel Edelweiss ligt vlak bij het centrum (200 m) van het kleine dorpje Maria Alm, maar toch in een zeer rustige omgeving. Vanaf de balkons een schitterend uitzicht op de omliggende bergen. Eigenaren en personeel zijn zeer vriendelijk en behulpzaam. De eigenaar staat zelf in de keuken en maakt iedere dag weer heerlijke gerechten, ook bij halfpension. Op de begane grond zijn verschillende ruimtes, zoals eetzaal, serre, Tv ruimte en een bar/lounche ruimte. In de kelder bevindt zich een uitgebreide sauna/relaxruimte, welke vooral in de winter wordt gebruikt. De kamers zijn ruim en allen voorzien van een o.a. TV en balkon en worden elke dag schoongemaakt. Zeker met HP, uitstekende prijs/kwaliteitsverhouding.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Edelweiss in Maria Alm, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Edelweiss zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.