Appartement
Kleine hotelsWeer vandaag25°7°
9,6

• Ligging t.o.v. pistes9,0

We hebben een aantal aanbieders voor Alpenparks Resort Maria Alm Appartements Residence voor je op een rij gezet:

Direct boeken

11 reviews over Appartement Alpenparks Resort Maria Alm Appartements Residence in het Nederlands

• Ligging t.o.v. pistes10

Apartment is echte luxe, 3 badkamers waarvan 1 met sauna, op 5 slaapkamers, op loopafstand van de skilift , Geen zwembad in complex, wel in een van de hotels of in Kaprun

Gereisd met vrienden in december 2015

echte aanrader!

fam. jonker
14-3-2016
  • Ligging t.o.v. pistes9

Zeer goed verzorgd hotel, uitgebreid ontbijtbuffet, uitstekend diner (met aparte gerechten voor de kinderen), lekkere snack om 16.00 uur. Nette schone kamers en een heerlijke sauna. Pistes aan de overkant van de weg en drie minuten lopen van de bushalte naar de Aberg. Aan zijkant hotel verwarmd skidepot.

Gereisd met jonge kinderen in Mon Feb 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Wauw!

Martijn Verdaasdonk
14-1-2015
  • Ligging t.o.v. pistes8

Ik ben al een aantal jaren actief gebruiker van dit appartementen complex, maar ik blijf me elke keer weer verbazen. De grootte van het appartement is heerlijk wanneer je met meer personen bent, of wanneer je gewoon even wat rust nodig hebt met z'n tweeën. Met een geweldig uitzicht, vriendelijk personeel en de prachtige inrichting van de kamers maakt Alpenparks Resort elk jaar mijn vakantie weer écht compleet! Aanrader!

Gereisd met vrienden in januari 2015

• Ligging t.o.v. pistes10

Het appartement heeft een prachtig uitzicht en is erg mooi ingericht. Het appartement is voorzien van alle gemakken. Het biedt ruime kamers, een gezellige, luxe ingerichte woonkamer, mooie, schone badkamers, een sauna en een groot balkon. De ligging is heel voordelig. Een rustige buurt, dichtbij skiliften, barretjes en restaurants. Kortom, voor zowel families, vriendengroepen als koppels een perfecte plek om te verblijven.

Gereisd met vrienden in januari 2014

Heerlijke omgeving met enorm uitzicht.

Carla Roosen
29-10-2014
  • Ligging t.o.v. pistes8

Schoon, modern, ruim en comfortabel appartement. We zijn er in de winter en in de zomer geweest. In de zomer genoten van het grote balkon, fietstochten, wandelingen, golf, tennislessen en frisse duik in zwembad. De berghutten zijn open en de fiets mag mee in de gondel. In de winter met volwassen kinderen de Hochkonigtocht regelmatig geskied en in prachtige Steenbockalm geluncht . Thuis sauna pakken, koken en filmpje kijken beviel ook. We gaan zeker vaker terug naar dit fijne, mooie dorp.

Gereisd met oudere kinderen in januari 2014

Fantastisch appartement!

Paul D
24-10-2014
  • Ligging t.o.v. pistes9

Fantastisch luxe, ruim, modern, mooi ingericht appartement met een fantastisch uitzicht op het pittoreske dorp en de bergen. Het heeft 3 slaapkamers met elk zijn eigen badkamer. Het appartement is extreem schoon en beschikt over een sauna. Mijn persoonlijke favoriet is het zeer grote dakterras waarop heerlijk gezond kan worden. De skilist is 5 min lopen. In het dorp is zowel in het winter als in de zomer genoeg te beleven en er is veel keuze uit goede restaurants. Het skigebied is tevens heel geschikt voor de hele familie. Kortom zeker een aanrader om naartoe te gaan. Ik heb zowel in de winter als in de zomer in dit appartement verbleven en er is in beide jaargetijden veel te doen in het gebied.

Gereisd met oudere kinderen in Sat Dec 01 2012 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Super appartement!

Suzanne Luijten
8-10-2014
  • Ligging t.o.v. pistes8

Mooi, nieuw, schoon appartement met super uitzicht! Het appartement is rustig gelegen, heeft een eigen parkeergarage en skiberging. Het is van alle gemakken voorzien; nette badkamers, sauna, volledig uitgeruste keuken. Het dakterras/balkon is groot en heeft de hele dag zon. Een top vakantie gehad! Gaan er zeker nog een keer terug!

• Ligging t.o.v. pistes8

Prachtig luxe modern appartement met uitzicht op het dorp met de kenmerkende kerktoren en de pistes. Lekkere bedden, schoon, elke slaapkamer een eigen badkamer en heerlijke sauna voor na het skieen. Leuk gebied waar je de koningstour van een hele dag kan maken. Kindvriendelijk ook. In het dorp kun je elke dag gemoedelijk apresskien bij de Bachwirt (geen hossen, maar gezellig jong en oud die een drankje staat te doen). Later op de avond bij de Chilli's of DenglAlm. Ook op korte afstand om echt te feesten Saalbach Hinterglem. Het appartment heeft ook een heel groot balkon waar je lekker in de zon kan liggen. Supermarkt en skilift op 5-10 min lopen afstand. Echt heerlijk gebied en fijn appartement, aanrader!

Gereisd met vrienden in februari 2014

Mooi appartement en veel en toffe pistes

Trix Oderkerk
6-10-2014
  • Ligging t.o.v. pistes10

Het appartement is heel luxe en ruim en gezellig ingericht. Goede parkeerplek onder het complex om de auto neer te zetten en vanaf daar een lift naar het appartement. Super fijn dar alle kamers een eigen douche en wastafel hadden en er was zelfs een bad en sauna, allemaal super schoon.

Omgeving was pittoresk en schattig. Ik was met m'n ouders en drie vriendinnen. Maria Alm is geen party place maar op ongeveer een half uur rijden heb je Hinterglemm en Kaprun, daar hebben we ons twee avonden goed vermaakt.

Ook fijn dat er twee supermarkten in het dorpje zitten waar de prijzen het zelfde zijn als in Nederland, we hebben vaak in het appartement gekookt.

Zie filmpje bij mijn tip voor een goede indruk, dit was in eind januari 2014. Er was toen niet zo veel sneeuw gevallen maar door veel sneeuwkanonnen was daar niet echt iets van te merken

• Ligging t.o.v. pistes9

Prachtig nieuw kleinschalig appartementen complex. Goede voorzieningen voor ski uitrusting en ruime parkeergarage. Appartementen zijn van alle gemakken voorzien en ruim opgezet. Uitzicht over het dorp en naar de piste. Een dorp met genoeg mogelijkheden om gezellig te eten of te wandelen. Ski gebied is ruim en verbindingen tussen meerdere gebieden zijn goed.

Gereisd met jonge kinderen in Sat Feb 18 2012 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Appartement info

• WatersportVissen
  • BuitensportenFietsen, Golfbanen, Hiken, Paardrijden
  • TennisbaanAanwezig
  • WintersportSki lessen, Skiën

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Alpenparks Resort Maria Alm Appartements Residence in Maria Alm, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Alpenparks Resort Maria Alm Appartements Residence zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.