Hotel Alpenhof

Een goed verzorgde skivakantie

Mirjam
29-2-2016
  • Ligging t.o.v. pistes8

We hebben een heerlijke vakantie gehad in hotel Alpenhof. Er werd alles aan gedaan om het ons naar de zin te maken. Elke dag was er voor de kinderen (en ouders) iets lekkers na het skiën, het eten heerlijk, de kamers schoon en compleet en een gezellige lobby en ruimte met spelletjes voor de kinderen. De pistes van Maria alm waren op loop afstand. Omdat er geen voldoende sneeuw lag op een zuidhelling was er geen ontsluiting naar het grote skigebied, maar voor het hotel was een bushalte waar zeer regelmatig bussen reden. Je bent dan met ca. 5 minuten bij de gondel van de Aberg. Ik kan dit hotel en skigebied iedereen aanraden.

Zeer gastvrij

shanna
1-3-2015
  • Ligging t.o.v. pistes8

Hotel Alpenhof in Maria Alm is een warm en luxe hotel. Karin en haar team zorgen ervoor dat je je echt thuis voelt. Het eten is zeer goed.

Blijft "onze stek"

Rob Th
15-3-2014
  • Ligging t.o.v. pistes9

Alpenhof is sinds 3 jaar verbouwd en uitgebreid, hierdoor meer ruimte voor eten en ontspannen in de avond. Daarnaast blijft het personeel onder leiding van Karin super vriendelijk.

Alles kan er! Een echte aanrader

Ver. Gehandicapte Wintersporters
9-3-2010
  • Ligging t.o.v. pistes9

Dat is een begrip dat zeker van toepassing is op hotel Alpenhof. Personeel is super vriendelijk en uiterst behulpzaam. Geen vraag is hen teveel en ze zullen er alles aan doen om het verblijf zo goed mogelijk te laten verlopen.

Het hotel is zeer geschikt voor minder-valide door de nodig aanpassingen die gedaan zijn. We komen al ruim 20 jaar in dit hotel met onze vereniging (Ver. Gehandicapte Wintersporters) en zijn nogsteeds zeer tevreden.

Het is ieder jaar weer een feest om in hotel Alpenhof te verblijven.

Goed hotel dicht bij de skipiste

Ina
25-1-2010
  • Ligging t.o.v. pistes9

Hotel heeft speciale kamers voor mindervaliden. Ruime kamers voor maximaal 4 personen.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Alpenhof in Maria Alm, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Alpenhof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Alpenhof scoort een 9 uit 10 op basis van 5 reviews.