Appartement Active

Kleine hotelsWeer vandaag26°5°
Appartement Active
8,5

• Ligging t.o.v. pistes7,0

We hebben een aantal aanbieders voor Active voor je op een rij gezet:

2 reviews over Appartement Active in het Nederlands

Fijn huis

Janneke
9-2-2017
  • Ligging t.o.v. pistes7
  • Ligging t.o.v. pistes7

Een fijn huis net buiten het dorp. De slaapkamers waren sfeervol en ruim, met lekkere bedden. Alleen de woonkamer is niet al te groot, maar wel gezellig. Er is maar 1 bankje dus zaten de anderen dan aan de eettafel, waar ook wel vaak een spelletje werd gedaan. Dus ook niet heel erg. Keuken is functioneel maar niet erg groot. Om naar de piste te gaan heb je een auto nodig, het is te ver om te lopen, met ski's en schoenen althans. De wandelaar zal het misschien een fijne trip vinden. Bij de piste is een schooltje, met leuke kindergarten, waar we langs liepen maar geen gebruik van hebben gemaakt. Om naar het grotere gebied te gaan heb je geluk als er veel sneeuw ligt, maar dat is niet elk jaar zo. Dan ben je aangewezen op een bus die na 10 min bij de grote gondel stopt. Je hebt dan toegang tot het grote skigebied van Maria Alm en omstreken. Een fijn skigebied met voor iedereen genoeg uitdaging (ik ski zelf rood en zwart en de anderen blauw en soms rood) Op de foto staat het appartement in het dorp, deze review gaat over het huis, ook van hen.

Gereisd met jonge kinderen in februari 2016

goed onderhouden appartement

Peter
5-9-2011

Wij zaten in app. nr. 4 aan de voorkant. Groot balkon. Direct boven de Intersport. Ligt +/- 300 meter van de gondelbaan af. Direct achter het gebouw zit een supermarkt. Apprtementen zijn nu 4 jaar oud. IN beide kamers is een inklapbare stapelbed, maar van zeer goede kwaliteit en 2 badkamers met bad. Met onze 3 kinderen hebben we mooie week gehad. (gem. 32 graden). Dagelijks naar het buitenzwembad, diverse keren met gondel naar boven naar een klimparcours en verder uitstapjes naar Zell am See, Hinterglemm en Saalfelden.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2011

• BuitensportenFietsen, Golfbanen, Hiken
  • TennisbaanAanwezig
  • Sport & SpelMinigolf, Tafeltennis
  • WintersportSki lessen, Skiën

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Active in Maria Alm, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Active zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.