Gasthof Zur Post

Gasthof
Weer vandaag2°-2°
Gasthof Zur Post

• Ligging t.o.v. pistes8,0

We hebben een aantal aanbieders voor Zur Post voor je op een rij gezet:

2 reviews over Gasthof Zur Post in het Nederlands

Net hotel op goede afstand van pistes

Babette
6-3-2016
  • Ligging t.o.v. pistes10
  • Ligging t.o.v. pistes10

Aardige mensen, keurige kamers, op korte afstand van pistes van Zell am See en Kaprun. Mooie wellness met infrarood en 90gr sauna. Ontbijtbuffet top. Er is geen jause als je terugkomt van skiën. Avondeten bestond uit voor-, hoofd- en nagerecht. Wij misten een saladebuffet. Als je aan tafel gaat kan je kiezen uit 2 hoofdgerechten, 1 vlees en 1 vegetarisch. Geen speciaal kindermenu, maar je kan overal om vragen. Binnen een half uur tot 45 minuten werd alles uitgeserveerd, beetje snel. Helaas was het avondeten in een vrij ongezellige zaal die voor 1/3e gevuld was. De bar is klein en er mag gerookt worden, dus daar ga je 's avonds met je kinderen geen spelletje doen. Gratis goede wifi op de kamer, niet in bar en restaurant. Het dorpje stelt niets voor, 2 supermarkten, een apotheek, een schoenen- en fietsenwinkel. Er gaat een (ski?)bus vanaf het hotel, maar daar maakte niemand gebruik van, alles was goed te doen met eigen auto.

zeker een aanrader

Gert
31-12-2009
  • Ligging t.o.v. pistes6
  • Ligging t.o.v. pistes6

Wij gaan hier jaarlijks minstens 2 keer naar toe. Zeer gezellig, lekker eten, mooie kamers

Overweeg je om een verblijf te boeken in Gasthof Zur Post in Maishofen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Gasthof Zur Post zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.