Hotel Victoria

Hotel Victoria
8,3

• Ligging t.o.v. pistes6,5

41 reviews over Hotel Victoria in het Nederlands

Mooi hotel, staat alleen op de verkeerde plek

fam Zijp
24-7-2009
  • Ligging t.o.v. pistes1

Hotel Victoria in Maishofen ligt aan de doorgaande autoweg. Dat is jammer en wordt helaas ook nergens vermeld. Bij kamer aan achterkant met ramen dicht hoor je hier niets van. De kamers zijn ruim en netjes. Schoonmaak kan veel beter. Bedienend personeel is wel vriendelijk, maar heeft weinig gevoel voor de klant. Eigenaar en vrouw zeer vriendelijk. Leuke welnessruimte die helaas alleen op bestelling en tussen 4 en 7 te gebruiken is.

2008

super

27-8-2008

Dit jaar zijn we weer hier geweest en het was weer super.

Wij vinden hier alles wat we zoeken op een vakantie zoals rust, goed eten, goed hotel, schoon, service, vriendelijkheid enz.

We hadden een supermooie kamer met prive-sauna en bubbelbad, de Adam & Eva suite.

Volgend jaar gaan we weer naar Victoria.

super

vansweevelt-pirens
29-6-2008

goed hotel alles piek fijn in orde

enkel info over omgeving ontbrak

Hotel Victoria Maishofen, Inhaber, 30-1-2013

Vielen Dank für Ihre Bewertung! Wir freuen uns sehr, dass Ihnen Ihr Aufenthalt in unserem Hotel gefallen hat und würden uns freuen, Sie bald wieder bei uns begrüßen zu dürfen.

Wir verstehen aber nicht, dass Sie kein Infomaterial über die Umgebung gefunden haben. Wir haben direkt neben der Rezeption jede Menge Infomaterial liegen und stehen auch jederzeit für Auskünfte zur Verfügung. Auch haben wir im Internet eigene Seiten mit Tipps und Links erstellt.

Herzliche Grüße vom Victoria

Vrij Uit

Prima hotel met perfecte keuken

Anoniem
7-1-2008

Prima hotel met perfecte keuken. Enige minpunt was dat de kamers vrij gehorig waren.

2007

Keurige ruime kamers (juniior suite)

Goede nette bediening

Ideale omgeving, je kan er van alles doen.

Het hotel waar Janneke het over heeft, blijkt hotel Victoria in Zell am See te zijn. Daarnaast ligt ook hotel Eder.

Dit hotel Victoria ligt in Maishofen en dichtbij Zell am See. Hier ligt ook GEEN hotel Eder.

Jammer dat het een vergissing is van Janneke.

Zeer goed en verzorgd hotel

15-8-2007

Zeer goed en verzorgd hotel. Het eten is uitstekend en de kamers zijn ruim en netjes. Het personeel is vriendelijk en serviceg ericht. Een echte aanrader.

Een zeer goed en schoon hotel

15-8-2007

Een zeer goed en schoon hotel. Het personeel is servicegericht. Is er een probleem dan wordt het ook daadwerkelijk opgelost. De kamers zijn ruim en netjes. Het eten is goed en veel variatie en wordt in het hotel zelf gedaan. Een echte aanrader.

2006

zeer goed hotel voor de prijs die je betalen moet eten wat

r de bruijn
12-9-2006

zeer goed hotel voor de prijs die je betalen moet

eten zeer goed

bar wat minder drank prijzig

Wij waren in maart 2006, met onze vrienden in hotel Victoria, maar ze zullen ons er nooit meer zien.

We hebben nog nooit zo'n slechte kamers gehad.

De verf valt er van ellende van de kozijnen,de douche/wc/wastafel zitten bij elkaar in een ruimte gepropt van ongeveer 2 m2. in onze kamer waren alle lampen kapot, het was een ramp! NIET DOEN DUS!!!

1 pluspuntje:

We hadden half-pension en moesten eten in hotel Eder, dat was overigens heerlijk!!!

Vrij Uit

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Victoria in Maishofen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Victoria zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.