Hotel Victoria

41 reviews over Hotel Victoria in het Nederlands

Geweldig

Familie Beenhakkers
25-8-2010

Wederom naar Hotel Victoria geweest, blijft super. Heel aardige, attente, klantvriendelijke mensen. Vanwege de ziekenhuisopname van een reisgenoot verblijf moeten verlengen. Dit werd door eigenaren geweldig opgelost. Mede hierdoor en ook door de goede accomodatie, het super lekkere eten en zeer vriendelijk personeel een welverdiende aanrader.

Leuk voor 1 keer maar niet weer !!!

teus
23-8-2010

Het is een mooi hotel, de kamer (een junior suite) die we hadden was groot met grote mooie badkamer de bedden waren redelijk.

Het eten; niet slecht maar zeker geen 4 sterren, als de warmhoudpannen of schalen leeg waren duurde het lang voor die weer gevuld werden als ze gevuld werden. De salades werden s'middags al buiten gezet om koel te blijven (zie foto's) waarschijnlijk gebrek aan koeling.

Het buitenzwembad was goed maar niet groot (maar dat is zelden in Oosterijk) het binnenbad wat in het Wellness gedeelte lag was echter niet groot en NIET toegankelijk voor kinderen wat een drama is met slecht weer want dan ben je verplicht om ergens anders te gaan zwemmen.

VLIEGEN ; overal zaten ze en ze staken ook nog, en niet enkele maar vele en zoals door andere gasten verteld die al enkele keer in Victoria geweest zijn is dit normaal

en komt dit elk jaar voor.

De vriendelijkheid ; de eigenaar had geen tijd voor zijn gasten te druk met zijn eigen Mercedes Club.

Dit hotel is een echte aanrader.

Jos en Thea
9-8-2010

Uitstekend hotel. Grote schone kamer met prima bedden. Koelkastje op kamer om zelf drinken enz. te bewaren. Ontbijtbuffet en diner (keuze uit 4 hoofdmenu's) uitstekend. Mooi zwembad + toebehoren. Internet aanwezig. Vriendelijk en behulpzaam personeel.

Het hotel ligt aan drukke weg naar Zell am See, zo ook onze slaapkamer. Wij hebben met open deur geslapen, dus geen overmatige geluidsoverlast ervaren. Vanuit het hotel kunnen veel toerritjes worden gemaakt en bezienswaardigheden worden bezocht.

Meer van verwacht

Van de Riet
22-7-2010
  • Ligging t.o.v. pistes6
  • Ligging t.o.v. pistes6

Fijne vakantie gehad, maar wel een aantal belangrijke kanttekeningen.

Wij hebben twee kamers gehad. Eerste kamer heel gehorig, in trappenhuis, aan straatzijde. Bedden vielen van letterlijk uit elkaar, lattenbodems waren het woord bodem niet meer waard. Matrassen veel te zacht. Direct gevraagd naar een andere kamer en gekregen. Kamer gekregen aan de achterzijde. Gehorigheid stukken beter, maar bedden exact hetzelfde. Er zijn waarschijnlijk betere kamers in het hotel, maar die waren in ons geval niet beschikbaar.

Het eten was niet echt bijzonder. Op het buffet vaak meer van hetzelfde, niet goed warm en lege bakken. Die werden op verzoek wel bijgevuld, maar dat hield niet over. Keuzemenu's waren beter. Eten over het algemeen vet.

Wellness was mooi en goed. Beetje kitsch. Zwembad was echter koud.

Wij kregen het idee dat er op alle fronten naar de kosten gekeken werd en dat dit belangrijker was dan een goede service verlenen aan de gasten.

Subliem

Mevr. Stultjens
24-8-2009
  • Ligging t.o.v. pistes9

Een heel mooi verzorgd hotel, met heel vriendelijke eigenaren en personeel.

De kamers zijn zeer schoon en ruim. Het keuzemenu en de buffetten zijn werkelijk verrukkelijk. Er is een mooi en schoon buitenbad. Dit hotel is zeker een aanrader voor iedereen die in deze regio vakantie wil vieren. Werkelijk een TOP-familie hotel.

TOP-hotel

Familie Beenhakkers
21-8-2009
  • Ligging t.o.v. pistes9

Hotel Victoria is een super familie-hotel. Wij voelen ons hier prima thuis. Komen hier dan ook weer 8 jaar. Eigenaren heel aardig, ook het personeel is heel vriendelijk en behulpzaam. Het eten is toppie en je komt hier niets tekort en de keuze is reuze. Mooi zwembad en mooie verzorgde en schone kamers. Volgend jaar zijn wij er weer te vinden

We gaan zeker vaker

Jari
19-8-2009
  • Ligging t.o.v. pistes10
  • Ligging t.o.v. pistes10

We hebben een hele leuke vakantie gehad

Het bedienend personeel was uitstekend

De baas en bazin waren ook aardig!

Leuke animaties Bijvoorbeeld Oldtimer show en Grill Party

Leuk Zwembad en binnen was het ook mooi

De hotelkamers waren ook goed en schoon

we komen hier zeker terug

Goed bevallen voor een paar dagen.

J en D
13-8-2009

Mooi en goed hotel, uitstekende kamers en schoonmaak. Obers zijn echter iets te plakkerig naar onze zin. Eten was alleszins meer dan redelijk. 's Avonds geen klap te doen en jammer dat het Wellness-gedeelte niet voor kinderen toegankelijk was.

Een hotel waar je je thuis voelt.

E.J.van Kuijk-Koster
9-8-2009
  • Ligging t.o.v. pistes9

Komen al 15 jaar in dit hotel en zijn altijd weer blij als we er zijn. Het eten is werkelijk subliem, zeker de buffetten, een dikke pluim ! Geen klagen over de schoonmaak !

Het zwembad buiten is zeker bij warm weer heerlijk. Het hotel ligt inderdaad aan een drukke weg, maar ligt juist heel centraal om allerlei uitstapjes te maken en wandelen kan vanuit het hotel heel goed.

Fam. Reichkendler zeer vriendelijk, personeel is oké ! Gaan 2010 weer !

matig

Anoniem
3-8-2009
  • Ligging t.o.v. pistes7
  • Ligging t.o.v. pistes7

eten goed,kamers zonder balkon matig,veel last van druk verkeer,ligt aan zeer drukke weg.

Neckermann Reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Victoria in Maishofen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Victoria zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.