Hotel Victoria

Top Hotel

Danniella Beenhakkers
8-8-2013
  • Ligging t.o.v. pistes8

Centraal gelegen met tal van faciliteiten.

Mooi en vooral schoon hotel met zeer vriendelijke eigenaren en personeel.

Eten is voor ons uitmuntend. Een echte aanrader.

Onze vakantie in de Pinzgau, Maishofen

L.M.J. Krol
16-7-2013

Werden door mevrouw Reichkendler (eigenaresse) na aankomst om ca. 13.00 uur vriendelijk verwelkomd. Het hotel wordt samen met haar man gerund. Wij hebben deze fietsvakantie met hotel, halfpension en fiets gewonnen in de Pinzgau via een prijsvraag. Grote kamer aan de zuidzijde van het hotel op de 2e verdieping met een mooi uitzicht en tegenover het verwarmde buitenzwembad.

Gezellige en zeer ruime kamer. Flatscreen TV met ca. 100 zenders, zoals BVN. Gratis wifi op kamer. Een zeer ruime badkamer met ligbad, uitstekende douche in een glazen cabine en twee vaste wastafels. Goed warm stromend water een goede douchekop.

Iedere dag min. 6 schone handdoeken, 2 kamerjassen. De kamer was iedere dag tip top schoon en het bed keurig opgemaakt.

De gehele boeking van de accommodatie was uitstekend geregeld.

een droomvakantie

moniquegoovaerts
17-2-2013
  • Ligging t.o.v. pistes9

Alle kamers spikspinter nieuw en spik&span proper, goed onderhouden, zeer vriendelijk personeel en gastvrouw&gastheer! zeer lekker en veel eten, wellness iedere dag ! wat moet een mens nog meer!

Altijd een fijne vakantie in Hotel Victorial

Gert-Jan en Elly van Linden
11-10-2012
  • Ligging t.o.v. pistes8

Van een Gasthof tot 4**** hotel zien worden, maar met nog altijd vriendelijke bediening. Het eten is prima verzorgd. Mooi binnen- en buitenzwembad. De kamers, met name de suites en de-luxe kamers zijn fantastisch en worden iedere dag schoongemaakt. Het hotel ligt zeer centraal t.o.v. de verschillende skigebieden. 's Zomers kan je alle kanten uit om te wandelen.

Super

Chloe
19-8-2012

Zeer mooi hotel. Hadden 1 van de 7 nieuwe kamers die super modern ingericht was en 40 m2 groot, goed bed, breedbeeld televisie. Eten goed en dagelijks konden we kiezen wat we wilden. Alles schoon en netjes, vriendelijke eigenaren en personeel. Zeer service gericht. Natuurlijk zijn er kamers in verschillende klasses maar daar betaal je ook naar. Je kan niet voor een dubbeltje op de 1e rang zitten. Geen overlast gehad van vliegen zoals eerder vermeld en wij waren ook in augustus. Wij gaan hier zeker terug.

Geweldig familhotel

jochen
27-6-2012

Heerlijk mooi en schoon familiehotel met alle comfort zoals:

Zwembad, spa, masageruimtes, restaurant met zeer goede keuken, zonneweide, ruime parkeerplaats voor hotel, bar en klein speelhalletje met automaten en biljart.

Heerlijk hotel

jochen
27-6-2012
  • Ligging t.o.v. pistes7

Heerlijk familiehotel met goede mooie grote en schone kamers en zeer goede keuken. Vriendelijke en familiare bediening en service. Zijn er nu 2 maal geweest en zou zo weer gaan. Ligging zeer goed ten opzichte van Zell am See

Klasse hotel!

Berend
18-7-2011

We hebben een week lang met volle teugen genoten in dit super mooie hotel. Mooie nette kamer, goed restaurant, vriendelijk personeel. Mooi centraal gelegen. Echt voor herhaling vatbaar.

Leuk voor 1 keer.

T.v.Hemert
26-9-2010

Het is een mooi hotel, de kamer (een junior suite) die we hadden was groot met grote mooie badkamer de bedden waren redelijk.

Het eten; niet slecht maar zeker geen 4 sterren, als de warmhoudpannen of schalen leeg waren duurde het lang voor die weer gevuld werden als ze gevuld werden. De salades werden s'middags al buiten gezet om koel te blijven (zie foto's) waarschijnlijk gebrek aan koeling.

Het buitenzwembad was goed maar niet groot (maar dat is zelden in Oosterijk) het binnenbad wat in het Wellness gedeelte lag was echter niet groot en NIET toegankelijk voor kinderen wat een drama is met slecht weer want dan ben je verplicht om ergens anders te gaan zwemmen.

VLIEGEN ; overal zaten ze en ze staken ook nog, en niet enkele maar vele en zoals door andere gasten verteld die al enkele keer in Victoria geweest zijn is dit normaal

en komt dit elk jaar voor.

fantastische plek

wim en bea van dijk
11-9-2010

het was voor ons de eerste maal in dit hotel en zeker niet de laatste keer

Vrij Uit

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Victoria in Maishofen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Victoria zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.