Hotel Victoria

een goed hotel

leo van poortvliet
4-2-2018
  • Ligging t.o.v. pistes6

wij hadden een zeer grote hotelkamer

de wifi ontvangst was zeer goed op de kamer

het ontbijt was uitgebreid

het diner was goed met naar ons inzien wat verbeterpunten.

wij vonden het jammer dat er geen saladebuffet was, de salade werd op een bordje gebracht.

het hoofdmenu, was een keuze van de menukaart, wij vonden het jammer dat er niet meer streekgerechten werden geserveerd

Ligt niet in de drukte, kunt alle kanten op.

Monic
14-11-2017
  • Ligging t.o.v. pistes7

Alles is goed, wij komen er al jaren. Het is thuis komen.

Geweldig Hotel

M.G.
19-9-2017

Vriendelijk en behulpzaam personeel. Ontbijtbuffer goed verzorgd. Dinner van uitstekende kwaliteit.

Mindergunstig is de ligging aan de zeer drukke 311

• Ligging t.o.v. pistes3

Personeel is vriendelijk, alleen het Hotel is zeer slecht gelegen naast een zeer drukke verkeersweg, kamers aan de voorkant hebben hier heel veel last van.

In de ochtend wordt je al om 4 u wakker van het verkeerslawaai. Wij hadden namelijk deze voorzijde kamer, en dit was verschrikkelijk en niet rustgevend.

Verder is er weinig parkeerruimte waardoor je schades aan de auto oploopt.

Dit is zeer vervelend tijdens je vakantie.

Zwembad is te klein als er 8 personen in zitten zit hij vol, binnenzwembad is ook te klein, sauna is maar beperkt open .Buffet is nogal beperkt.

Eetzaal en buffet zaten vol met vliegen hier deed men niets aan.

Eigenaar is oldtimer freak daardoor arriveren er zeer veel clubs met voertuigen , zodat er voor de overige gasten geen parking meer beschikbaar is.

verder weinig looppaden of recreatiemogelijkheden vanaf het hotel.

Na 2 nachten wilden we alweer terug daardoor maar 4 nachten gebleven in plaats van de 5 geboekte .Verder verbleven er veel allochtonen die ongemanierd waren.

Dit hotel is Oostenrijk onwaardig.

Kortom nooit meer dit Hotel, er zijn veel betere Hotels in Waidring of Rauris, waar je wel het Oostenrijk gevoel krijgt en tot rust kan komen.

• Ligging t.o.v. pistes6

Fühlen uns wie immer sehr Wohl, wie unser zweites zuhause. Kommen immer sehr gerne in`s Hotel Victoria. Auch das abwechslungsreiche Frühstücks.- und Abendbuffet lässt keine Wünsche offen. Die Möglichkeit am Abend a` la Carte zu Speisen ist außerdem gegeben. Nur positive Erfahrungen. Immer gerne wieder.

Heel goed verzorgd hotel

Sina van Amsterdam
4-3-2016
  • Ligging t.o.v. pistes8

Wij waren hier op wintersport met onze kinderen en kleinkinderen, prima hotel heel goed eten vooral voor de kinderen is een buffet heel prettig,dan kunnen ze halen wat ze willen zeker voor herhaling vatbaar

Mooi, netjes en aangenaam hotel.

Familie Owen-Benoit
24-8-2015
  • Ligging t.o.v. pistes6

Heel vriendelijke gastheer en gastvrouw, ook het personeel is zeer vriendelijk. Het eten is heel lekker en was zeer gevarieerd. Ik kon vragen van eten wat mijn autistische zoon lekker vond. De kamers zijn ruim, modern en netjes. Qua ligging heb je wel een auto nodig. De streek loopt wel vol van vrouwen in boerka's.

Prima hotel

kers
3-1-2015
  • Ligging t.o.v. pistes9

Wij zijn voor 6 dagen verbleven in hotel victoria in Maishofen.

Prettig verblijf met goede service.

Kamers zijn erg mooi, schoon en ruim.

Hotel is erg centraal gelegen. Vlakbij het skigebied van Zell am See en dichtbij Kaprun.

Eten was goed en gevarieerd.

Prima hotel

meneer Reiffers
1-10-2014

Mooie hotelkamer / prima ontbijt en diner / centrale ligging / aanrader

Mooi hotel met top service

Marc
12-8-2013

We werden zeer welkom ontvangen door de bazin van het hotel. We hadden gereserveerd voor twee dagen. De eigenaresse gaf ons zonder aanleiding een upgrade naar een junior suite...Geweldige kamer. We hebben toen besloten er nog een extra nacht bij te boeken. Wij hadden halfpension geboekt.... Het eten was van goede kwaliteit en lekker. Echt leuk vonden we de harmonica optredens tijdens het eten van de eigenaar of de tuinman :-)

De junior kamer was zeer groot en voorzien van screens om de warmte buiten te houden. Alles zeer verzorgd.

Vrij Uit

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Victoria in Maishofen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Victoria zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.