Gasthof Unterwirt

Nostalgie

Hariette
17-12-2014
  • Ligging t.o.v. pistes4

goed bereikbaar, jaren 70 interieur maar erg gezellig. Service erg goed. Alles werkt en is schoon. Bedden kort maar goede matras. Wifi gratis in openbare ruimte.

Eten eenvoudig maar daarentegen ook niet duur.

Authentieke Oostenrijkse sfeer.

Jammer dat er overal in Oostenrijk gerookt wordt in hotels/restaurants en cafe's

Verschrikkelijk slechte bedden!!

Evelien
1-3-2011
  • Ligging t.o.v. pistes3

Wij zijn hier in februari 2011 geweest voor een skivakantie. De kamers zijn prima, niet te klein ofzo, maar de bedden waren echt dramatisch. We hebben hier melding van gemaakt en ze kwamen kijken en zagen inderdaad dat het bed volledig doorzakte. Dus hebben ze er een plank onder gelegd, dat leek goed, maar toen bleek dat je ook de veren gewoon in je rug kon voelen prikken van de matrassen. Ik heb dus op de bank geslapen en mijn vriend op een matje op de grond. Het eten was prima, heel simpel, maar niks mis mee zeg maar. Iedere dag werden onze handdoeken vervangen, als je die op de grond gooide. Het personeel en de eigenaresse waren erg vriendelijk. Wij zouden er echter nooit meer heen gaan in verband met de bedden. Wellicht worden ze vervangen, want we waren er via een touroperator en die gaat misschien vragen of ze de bedden gaan vervangen, anders sturen ze er misschien geen mensen meer heen.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Gasthof Unterwirt in Maishofen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Gasthof Unterwirt zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Gasthof Unterwirt scoort een 6.18 uit 10 op basis van 7 reviews.