7,8

14 reviews over Gasthof Post in het Nederlands

Uitstekend !

Eddy Kovac, 2-3-2017
  • Ligging t.o.v. pistes8

Iedereen die slecht schrijft over dit hotel is een triestig persoon .

De Gastheer is zeer vriendelijk en zeer flexibel.

Natuurlijk kan in een Hotel niet alles van een leien dakje lopen , zeker niet als het Hotel volzet is. Prijs / kwaliteit is Super!

Zeer lekker eten ! Uitgebreid ontbijtbuffet .

Enig minpuntje: Er zijn gerenoveerde kamers en iets oudere kamers.

De oudere zijn een beetje over datum qua inrichting , maar men is bezig ze een voor een nog te renoveren.

Prima hotel, erg gastvrij

yvonnedem, 13-2-2011
  • Ligging t.o.v. pistes5

heel vriendelijk, goede ontvangst, boden zelfs aan om mee de spullen uit de auto te halen en naar de kamer te brengen. Ontbijt en diner goed verzorgd, lekker. Sauna met prachtig uitzicht. Maishofen geen dorp met avondvertier en je wordt 's ochtends gewekt door de kerkklokken.

super goed hotel net terug van 6 tot 13 maart 2010

Klaas van den Berg, 14-3-2010
  • Ligging t.o.v. pistes8

Super goed hotel,lekker eten mooie kamer vriendelijke bediening.

bus voor de deur een bank en supermarkt tegen over het hotel.

een dikke tien.

die negatieve reacties,die ik hier lees klopt echt hellemaal niets van.

mvgr Klaas en Michiel

Zeer mooi, kort bij ski verhuur,...

Gert Driessen, 7-1-2009

Zeer goed meegevallen

ben in december 2008 geweest en ga dit nog doen

De gastvrouw was erg onaardig en wekte de indruk dat Wij

henri & Jessica, 10-3-2008

De gastvrouw was erg onaardig en wekte de indruk dat Wij blij moesten zijn dat we daar mochten verblijven in plaats van andersom. Matig en weinig eten. Matige kamers met minimale schoonmaak (lees: geen). Douche had geen druk, dat zou komen omdat er veel mensen aan het douchen waren maar het hotel was maar voor een kwart vol.Kortom geen Oostenrijkse gezelligheid en dus GEEN aanrader.

We gaan al vijf jaar met een groep van ongeveer 15 ,in en

Dexters-Dijkstra, 24-10-2007

We gaan al vijf jaar met een groep van ongeveer 15 personen ,in augustus en in december (kerst) en hebben het hotel zien groeien van oud naar volledig vernieuwd. Heel vriendelijke mensen, gastvrij en behulpzaam.

Propere en gezellige kamers met alle comfort, nieuwe badkamers, tv, nieuwe bedden,badjassen en handdoeken.Lekker warm in het hotel en op de kamers.Sauna, infrarood cabine,waterbedden enz. in de relaxruimte.Zwemvijver en leuk terras.

Gezellige bar,mooi restaurant. Niets te klagen dus ! Voor ons een aanrader !

Fam Dexters-Maasmechelen België

Wij zijn vorig seizoen in Gasthof Post geweest

Fam.Mattijssen, 24-10-2007

Wij zijn vorig seizoen in Gasthof Post geweest.

Een klantonvriendelijk hotel, het personeel was er niet en het keukenpersoneel moest de kamer wijzen.

Het was er ook erg koud op de kamers.Het eten was in een zeer ongezellige eetzaal,totaal niets aan gedaan.De Oostenrijkse gastvrijheid was ver te zoeken.Hier gaan wij dus niet meer heen ze zijn ook totaal niet geintereseerd in hoe je hebt.

Geen aanrader.

Zijn in juli 2007 in gasthof post geweest,leuk hotel met schone kamers en goed eten .

Het personeel is vriendelijk en behulpzaam,voor kinderen is er een zwemvijver en wat speeltoestellen .

Omgeving rondom maishofen is schitterend en er is enorm veel te zien en te doen!

Maishofen zelf is erg rustig,maar een paar km verderop is zell am see en andere dorpjes en daar is voldoende vertier.

Prijs/kwaliteit is erg goed wij vinden het een aanrader!

Wij vinden het een fijn eenvoudig hotel zijn er nu een keer of 3 geweest ideaal gelegen op de kruising van de ski gebieden van zell am see en saalbach hinterglemm met de (ski) bus voor de deur,Het enige nadeel is hij rijdt maar eens per uur in het seizoen rijden er s,morgens wat extra bussen. De kamers varieren van oude die redelijk zijn, tot geheel gemoderniseerde kamers en er is sinds kerst 2005 een welness die geheel gratis is met mooi uitzicht. Het eten, er is bij HP keuze uit 2 of 3 menu,s ook vegetarisch is mogelijk en lust je iets niet er is altijd wel een mouw aan te passen het is goed, ruim voldoende, is het toch te kort krijg je er kosteloos gewoon wat bij. Er is ruim voldoende parkeerruimte ,verwarmde ski ruimte met verwarmd skischoenen rek. Je kunt ook nog mooi wandelen of langlaufen naar bv zell am see de loipes zijn vlakbij er zijn zeker betere hotels maar het gaat hier om de prijs/kwaliteit en die is goed

Heb in September 2001 een week doorgebracht in Post

P.J.Schellingerhout, 20-9-2006

Heb in September 2001 een week doorgebracht in Post.Bij aankomst geen pesoneel bij de receptie [iemand uit de keuken heeft ons geholpen.]Geboekt met 3 gangen 2keuze menu,bleek geen keuze menu.

Slechte kamer,koud en vochtig en erg oud.

Personeel leek niet blij te zijn met onze aanwezigheid, er waren niet veel gasten, dus echt druk hadden zij het niet.

Hopenlijk is met de verbouwing,ook het personeel vervangen,want de sfeer naar de gasten toe was erg slecht.

Jammer, want dat is niet het Oostenrijk zoals wij het al jaren meemaken.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Gasthof Post in Maishofen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Gasthof Post zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Gasthof Post scoort een 7.83 uit 10 op basis van 14 reviews.