Hotel Landhaus Hettlerhof

Hotel Landhaus Hettlerhof

Kleine hotelsWeer vandaag-2°-10°

• Ligging t.o.v. pistes5,7

We hebben een aantal aanbieders voor Landhaus Hettlerhof voor je op een rij gezet:

5 reviews over Hotel Landhaus Hettlerhof in het Nederlands

Heerlijke plek en erg gastvrij, zeker weer!

Martijn Jansen
3-1-2012
  • Ligging t.o.v. pistes7
  • Ligging t.o.v. pistes7

Op korte termijn op zoek naar een paar nachten tijdens oud & nieuw en uitedindelijk via VVV bij Hettlerhof terecht gekomen. Enige kamer die nog vrij was, was de klein(ste), maar dat gaven ze van tevoren duidelijk aan. Ondanks het kleine kamertje en locatie in kelder prima kwaliteit, daarnaast mooie serre en relaxte sauna en stoombad! Verhouding prijs kwaliteit zeer goed te noemen en niet ver van de verschillende skigebieden. Ontbijt super en zeer uitegbreid, familie erg gastvrij en betrokken. Wij komen zeker eens terug bij deze toevalstreffer, maar dan in een iets grotere kamer!

Gereisd met partner in december 2011

grote gastvrijheid

Heijnen H
8-9-2010

Naast de prima kamer en het lekkere ontbijt, waren we blij verrast door de grote gastvrijheid van de eigenaren. Ze stonden steeds voor ons klaar en we kregen goede adviezen wat betreft trips in de omgeving, etc. Naar zo'n goed vakantieadres willen we graag nog eens terug gaan!!!

Gereisd met partner in augustus 2010

een plek om nooit meer terug te komen

Familie V.
29-7-2009
  • Ligging t.o.v. pistes1
  • Ligging t.o.v. pistes1

Ik begrijp werkelijk niet wat mensen bezielt om hier jaar na jaar terug te keren.

De familie is stug en zakelijk, niet echt geinteresseerd.

Het ergste is de ligging aan een drukke weg met een vreselijk pokkelawaai, niet

normaal meer. Aan de achterzijde waarschijnlijk niet te horen, geen idee...

Het ontbijt is elke dag precies hetzelfde met alleen witte broodjes en vruchtjes

uit blik en lauwe koffie. Ponyrit voor dochter was wel leuk en de grillavond was

ook goed.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2009

Aanrader

D de Bruin
9-2-2009
  • Ligging t.o.v. pistes9
  • Ligging t.o.v. pistes9

Wij komen al meer dan 30 Jaar in Pension Hettlerhof

Het is zeer gemoedelijk en landelijk gelegen.

De kamers zijn modern ingericht en van alle gemakken voorzien

Kom eens een op bezoek

Gereisd met vrienden in februari 2009
2007

Wij komen hier regelmatig, omdat de familie zeer en schone

Marcel en Esther ter Hark
1-2-2007

Wij komen hier regelmatig, omdat de familie zeer vriendelijk en gastvrij is.

Zeer schone kamers, gezellig pension, heerlijk ontbijt,

mooie sauna, mooie omgeving, etc etc.

Kortom, een echte aanrader!!!!!!!!!!!

Gereisd familie in februari 2007

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Landhaus Hettlerhof in Maishofen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Landhaus Hettlerhof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.