Appartement Haus Michaela

Appartement
Kleine hotelsWeer vandaag-3°-9°
Appartement Haus Michaela

Matig

We hebben een aantal aanbieders voor Haus Michaela voor je op een rij gezet:

1 review over Appartement Haus Michaela in het Nederlands

We vonden het appartement “haus Michaela”, Neunbrunnen 67, Maishofen,Oostenrijk.

De commentaren op verschillende sites waren zeer positief.

Bij aankomst bleek dat balkon of terras, alleen maar balkon was. In de tuin was geen stoel voor de gasten te bekennen. Binnen bleek ook maar één stoel in de kamer te staan, de rest bestond ook in de keuken uit banken. Van het elektrische fornuis bleken er van de 4 kookplaten maar twee te functioneren. Er moest een nieuw fornuis komen, maar dat was nog niet geplaatst. Over een monteur voor reparatie werd niet gesproken. We hebben het met de twee pitten gered. De pannen hadden allemaal verschillende deksels. Schoon was ook niet alles, de snijplanken moesten we voor gebruik eerst schoonmaken.

De tv, die ze pas van iemand had gekregen, werkte ook niet, het scherm bleef blauw. Op de vraag of er ook een gebruiksaanwijzing bij was, bleek ze die niet te hebben gekregen. Enfin, ’s avonds zelf maar geprobeerd en gelukkig lukte het om hem aan de praat te krijgen.

Over het krakende bed wil ik het maar niet hebben, maar dat we allebei de vering door de matras heen voelden, was niet prettig. De volgende dag na de wandeling gebruikten we de sleutel van de gemeenschappelijke buitendeur, want ze waren niet thuis. Het regende. Wat ik ook probeerde, hij paste niet. Gelukkig had ik hun mobielnummer in mijn rugzak. De sleutel bleek nieuw te zijn. En duidelijk niet geprobeerd.

Ook op het balkon geen stoel of tafeltje te bekennen, wel van die flinterdunne kussentjeswaar vreselijk het weer in zat. Dat er ook niet altijd goed werd schoongemaakt, bleek uit de deuren, die onder de handtasten zaten. Deurkruk van de slaapkamer was lam, omhoog drukken en voorzichtig los laten. Volgend jaar dus niet weer.

Het appartement ligt wel in een prachtige omgeving.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Haus Michaela in Maishofen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Haus Michaela zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.