Vakantiehuis Haus Hasenauer

• Ligging t.o.v. pistes8,0

2 reviews over Vakantiehuis Haus Hasenauer in het Nederlands

Familie

• Ligging t.o.v. pistes8

Appartement Hasenauer in Maishofen (Unterreit) een ruim appartement met woonkeuken, zitkamer (prima bedden), 2 slaapkamers en een erg ruime badkamer. Nieuwe keuken met vaatwasser.

Het appartement ligt ca. 10 automin. van Saalbach Hinterglemm en ca. 5 automin. van skigebied Zell am See. Gastvrouw erg vriendelijk en behulpzaam.

2008

Huis Hasenauer in Maishofen was prima verzorgd, met twee ruime slaapkamers (prima bedden), een woonkeuken, badkamer en woonkamer. De gastvrouw is erg vriendelijk en behulpzaam, de ontvangst was hartelijk. Het is mogelijk gebruik te maken van het ontbijt. Het huis ligt op ca. 10 automin. van het grote skigebied Saalbach-Hinterglemm.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Haus Hasenauer in Maishofen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Haus Hasenauer zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.