Gasthof Hammerschmidt

heerlijk hotel

ruitenbeek
26-2-2012
  • Ligging t.o.v. pistes8

Fijn hotel, netjes, schoon, lekker ruim. Handdoeken vaker verschoond dan aangekondigd. Michael is zeer attent en zeer snel, hij straalt uit dat hij het je naar de zin wil maken en dat lukt. Prima eten (ontbijt, je mag lunchpakketten maken, 3gangen avondeten), niet zuinig met de all-in formule qua drank. Kinderen aangepaste porties maar absoluut ruim genoeg. Ligt 14km met de auto van de gondellift/skischool in Vorderglemm (Saalbach) maar de weg is vlak en rustig, grote gratis parkeerplaats dus binnen een kwartier sta je bij de lift. Rustig buitendorp van Maishofen, rond het huis is (uiteraard) niet veel te beleven maar dat is eerder meerwaarde dan jammer. Als we weer naar Saalbach gaan, grote kans dat we weer hier heen gaan.