Gasthof Hammerschmidt

Goed hotel voor weinig geld

Vader en dochter van der Burg,
5-3-2017
  • Ligging t.o.v. pistes5

Dat je geen luxe moet verwachten. En zoals ik zelf al had gelezen dat alles erg rap uit geserveerd wordt. Dit gebeurt nog steeds. Ga je om 18:00 aan tafel dan kan je ook je soep verwachten en de rest loopt rap door. Wat ik erg raar vond was dat de handdoeken niet verwisseld worden.Je krijgt 2 grootte en 2 kleine handdoeken voor de hele week en daar mag je het meedoen. En je bed wordt ook niet verschoond. Dus als je hier rekening mee houdt is het gewoon prima.

Kenmerken

Gemoedelijk en gastvrij

jollyjoker1710
24-9-2014
  • Ligging t.o.v. pistes7

Zoals de titel aangeeft een gemoedelijk en gastvrij Gasthof. Verwacht geen Kurhausniveau, maar beslist het geld waard. Gastheer Michael is altijd vrolijk en doet hard zijn best om het de gasten naar de zin te maken. Prima kamers (we hadden een 2-k appartement). Elke dag keuze uit 2 menu's en in de 11 dagen dat we er waren nooit hetzelfde gegeten. Het zijn betrekkelijk eenvoudige maaltijden van 3 gangen die overigens in een betrekkelijk rap tempo achter elkaar worden uitgeserveerd. Rustig een paar uurtjes tafelen was er dus niet bij, maar voor ons hoeft dat ook niet. Ligging is rustig in een gehuchtje een paar kilometer buiten Maishofen. Hier staan bij de boerderijen de schuren nog gewoon allemaal open, staat het materieel open en bloot op straat of het erf en is er niks op slot. Hier kan dat nog, een verademing!!

Vanuit het hotel loop je zo de bossen in, maar voor een kabelbaantje omhoog moet je wel een paar km rijden. Maar er zijn er zat in de buurt dus keus genoeg.

Mooie accommodatie en uitstekende service

Fam. Leenen
21-3-2013
  • Ligging t.o.v. pistes8

Een betaalbare accommodatie op ongeveer 10 autominuten van het skigebied Skicircus Saalbach-Hinterglemm-Leogang. Ruime en nette kamers. Verzorging is uitmuntend. Eigenaar is service gericht, betrokken bij de gasten en doet samen met zijn kok zijn uiterste best om in de avond lekker eten te serveren. Iets wat dagelijks ook lukt. Locatie zelf ligt afgelegen en in een rustige plaats. Als uitvalsbasis voor een skitrip is de accommodatie perfect (en betaalbaar). Volgende keer naar Saalbach? Wij boeken deze accommodatie zeker weer.

Neckermann Reizen

Heerlijke plek voor een ontspannen vakantie

D. Janmaat
25-2-2013
  • Ligging t.o.v. pistes5

Heerlijke plaats om na het skien terug te komen. Gezellig, gemoedelijk, niks is teveel. Ruime kamers met mooi ingerichte keuken maar het eten bij gastheer michael is ook zeer goed. Ook daar is niks te gek.

Kamers zeer schoon en geen last van andere gasten.

De omgeving is mooi en rustig.

Gastheer Michael verzorgt alles tot in de puntjes. Kinderen mochten ook helpen met de paarden verzorgen na het skien. Ook werd er een arresleetocht geregeld. Aan Michael kan je alles vragen.

Kortom heerlijk genieten.

Wij komen hier nooit meer terug

ym
27-1-2013
  • Ligging t.o.v. pistes7

Moesten ivm overlijden moeder na 1 dag al weer terug naar huis.

We kregen geen geld terug, moesten we maar via de reisverzekering terug vragen.

het eten was niet erg gevarieerd en het ontbijt ook minimaal.

heerlijk hotel

ruitenbeek
26-2-2012
  • Ligging t.o.v. pistes8

Fijn hotel, netjes, schoon, lekker ruim. Handdoeken vaker verschoond dan aangekondigd. Michael is zeer attent en zeer snel, hij straalt uit dat hij het je naar de zin wil maken en dat lukt. Prima eten (ontbijt, je mag lunchpakketten maken, 3gangen avondeten), niet zuinig met de all-in formule qua drank. Kinderen aangepaste porties maar absoluut ruim genoeg. Ligt 14km met de auto van de gondellift/skischool in Vorderglemm (Saalbach) maar de weg is vlak en rustig, grote gratis parkeerplaats dus binnen een kwartier sta je bij de lift. Rustig buitendorp van Maishofen, rond het huis is (uiteraard) niet veel te beleven maar dat is eerder meerwaarde dan jammer. Als we weer naar Saalbach gaan, grote kans dat we weer hier heen gaan.

Heerlijke wintersport

Familie C.F.W. Brandjes
29-8-2009
  • Ligging t.o.v. pistes9
  • Ligging t.o.v. pistes9

Wij zijn in maart 2009 in Gasthof Hammerschmidt geweest met de hele familie (5 volwassenen en 2 kleintjes, 3 en 5 jaar). Het was super! Het Gasthof was erg mooi, vrij nieuw, ruime familiekamers! Het eten was heerlijk! Echt perfect! Goed gelegen t.o.v. de pistes! Leuke skischool in Zell am See voor de kinderen. Kortom genoten!

2008

Geweldig!

Marieke
4-11-2008

Gasthof Hammerschmidt is een prachtig gasthof in Maishofen. Het is in augustus 2008 geheel verbouwd en heeft mooie ruime en lichte appartementen gekregen. Goede bedden en heerlijke badkamers! De appartementen hebben allemaal een keukentje maar het eten bij Michael in het gasthof is ook zeker een aanrader.

Maishofen is een erg rustig dorp vlak bij zell am see, saalbach hinterglem leogang, saalfelden en maria alm. Zowel zomers als 's winters is er veel te doen.

Neckermann Reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Gasthof Hammerschmidt in Maishofen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Gasthof Hammerschmidt zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.