Gasthof Bad Neunbrunnen am Waldsee

Gasthof
Kinderhotel, Kleine hotelsWeer vandaag19°7°
7,5

• Ligging t.o.v. pistes6,8

We hebben een aantal aanbieders voor Bad Neunbrunnen am Waldsee voor je op een rij gezet:

19 reviews over Gasthof Bad Neunbrunnen am Waldsee in het Nederlands

Gemoedelijk, gastvriendelijk, heerlijk eten

Wilma Schipper
10-2-2011
  • Ligging t.o.v. pistes8

Een Gasthof waar wij ons zeer thuis voelden.

Zo fijn dat wij de komende winter alweer gereserveerd hebben.

geweldig

wintersporter
22-11-2009
  • Ligging t.o.v. pistes10

Geweldig goeie camping, komen er al een paar jaar. Onder andere voor de mooie skipistes die vlakbij de camping liggen. Eten is ook helemaal geweldig. Ik hoop dat we er zeker nog jaren naar toe gaan.

echt een aanrader!!!

2008

Uitstekend hotel met mooie kamer/appartement. Zelfs voor de kinderen (t/m 15 jaar) een eigen kamer voor half geld.

Iedere dag weer heerlijk eten met keus uit 3 hoofdgerechten en een kindermenu. Om 16.00 uur koffie met "Kuchen".

Verblijf op basis van All in. Jammer genoeg geen sinas, cola en koffie, alleen sappen, bier , wijn en water.

Wel heel rustig en 's avonds niet veel leven.

Camping hoort bij hotel.

2007

met kertsmis geweest wordt niet gevierd

eten oostenrijk onwaardig

kamers super

dediening heel snel ,s´avonds weinig sfeer.

kamers prima

kerstmis wordt er nier gevierd

all in stelt niet veel voor

om 9 uur savonds gaat de muziek

voor oosterijkse beprippen onwaardig

zeer rustig gelegen aan een klein meer tussen de skipistes

Belgisch Manu's Skiteam
19-9-2007

zeer rustig gelegen aan een klein meer tussen de skipistes van Saalfelden en Zell am See. Het beste eten wat ik al in Oostenrijk op mijn bord gekregen heb. Nette grote kamers. De uitbaters zijn zeer vriendelijk. Een aanrader.

Je hebt wel een auto nodig om overal te komen

edith dunharden
6-1-2007

Je hebt wel een auto nodig om overal te komen. Maar als je van rust houdt is het heel goed. Ook voor kinderen zijn ze erg aardig en niet tuttig. Onze kinderen willen graag nog eens terug. De 7 geef ik omdat het dus ver van de pistes/het dorp is. Maar misschien geeft een ander daarvoor juist een 9! Appartement is prima en eten idem dito.

Veel plezier!!

2006

prima hotel met goed eten en drinken, het verblijf was heerlijk. kamers zijn ruim en rustig. service was helemaal prima. alleen in de folder wordt niets vermeld over de camping die er direct naast ligt en bijhoort.

wij zijn net terug van 12 dagen vakantie in dit hotel.supper goed bevallen prima eten mooie kamer en heelijk rustig.je kan mooi wandelen direkt vanuit het hotel.wij willen er graag nog eens terug maar dan als er sneeuw ligt.een topper zeker voor de prijs hoef je het niet te laten .

Vrij Uit

Overweeg je om een verblijf te boeken in Gasthof Bad Neunbrunnen am Waldsee in Maishofen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Gasthof Bad Neunbrunnen am Waldsee zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.