Gasthof Bad Neunbrunnen am Waldsee ***

klaas Rijkeboer,
6-2-2016
  • Ligging t.o.v. pistes6
  • Ligging t.o.v. pistes6

Het eten is toch wel tegen gevallen. De kok komt m.i. uit een bejaardenhuis keuken, weinig smaak, geen kruiden. Wij hadden al maggi gevraagd om de soep een beetje smaak te geven. Iedere dag soep, iedere dag een half bakje.

Na de soep bv. een schnitzel die al een poosje onder de lamp heeft gelegen of uit de magnetron komt. het mag kennelijk niet veel kosten gezien de variatie in het menu. Het dessert bijna iedere dag hetzelfde alleen een ander kleurtje, ook twee maal een ijsje.

De broodjes van het ontbijt prima. het beleg ook iedere dag het zelfde met een ei.

De drank kun je zelf nemen tot 21.00 uur. Daarna is iedereen vertrokken maar dat komt ook daar er niemand achter de bar staat. Sfeerloos helaas.

Groot WIFI probleem. Zodra er mensen beneden zitten die internetten valt om de haverklap de verbinding weg. Waardeloos!