Gasthof Bad Neunbrunnen am Waldsee ***

Review geschreven door Koloro

Wat een tegenvaller!

Koloro
3-6-2015

Wij kunnen de hoge waardering voor dit hotel niet begrijpen!

Toegegeven, de ligging is mooi, personeel is vriendelijk.

Maar..., onze kamer was crap, zeer verouderd en niet meer van deze tijd, absoluut niet. In de badkamer zie je de tijdsloop van veranderingen, haakje hier, steuntje daar etc. Oude gaten en pluggen blijven zitten. Lampen kapot, een levensgevaarlijk (vonken) verlengsnoer onder het bed en de kastdeuren van de "keuken" vielen uit elkaar; trouwens bij gebruik van de keuken worden er extra kosten berekend. Slechte matrassen en te kleine gordijnen, daar komt nog bij dat de radio in de bar zo hard staat dat je alles hoort op je kamer, smorgens en savonds.

Let op!!! er is Geen lift aanwezig.

Eten is niet slecht, maar niet hoogstaand, porties zijn klein (half gevulde soepkom ed.)

Wij hebben, ook door omstandigheden, na een paar dagen omgeboekt, de andere optie voor ons was naar huis gaan, maarja dat wil je ook niet.

Jammer, gemiste kans.