Gasthof Bad Neunbrunnen am Waldsee

Gasthof
Kinderhotel, Kleine hotelsWeer vandaag1°-1°
5,8

• Ligging t.o.v. pistes7,3

We hebben een aantal aanbieders voor Bad Neunbrunnen am Waldsee voor je op een rij gezet:

19 reviews over Gasthof Bad Neunbrunnen am Waldsee in het Nederlands

• Ligging t.o.v. pistes8
  • Ligging t.o.v. pistes8

WiFi werkt alleen in kantoor en niet er buiten

Eten kan veel beter mag de naam all inclusief niet dragen

Salade, ei bonen en wat sla is geen buffet

Eten voor kinderen fries of spaghettii

Voor ons geen herhaling

Piste maakte veel goed

Katrien
14-2-2016
  • Ligging t.o.v. pistes6

Wij komen hier al vele jaren voor wintersport met onze 3 kinderen. Hotel rustig, gezellig en zeer goed verzorgd. Eten geweldig. Saalbach en Zell am See heel goed bereikbaar in 10-15 minuten rijden met auto. Zeer vriendelijke eigenaren Manuela en Gerhard en hun team staan altijd voor iedereen klaar. Aanrader!

plussen maar ook minnen

klaas Rijkeboer
6-2-2016
  • Ligging t.o.v. pistes6

Het eten is toch wel tegen gevallen. De kok komt m.i. uit een bejaardenhuis keuken, weinig smaak, geen kruiden. Wij hadden al maggi gevraagd om de soep een beetje smaak te geven. Iedere dag soep, iedere dag een half bakje.

Na de soep bv. een schnitzel die al een poosje onder de lamp heeft gelegen of uit de magnetron komt. het mag kennelijk niet veel kosten gezien de variatie in het menu. Het dessert bijna iedere dag hetzelfde alleen een ander kleurtje, ook twee maal een ijsje.

De broodjes van het ontbijt prima. het beleg ook iedere dag het zelfde met een ei.

De drank kun je zelf nemen tot 21.00 uur. Daarna is iedereen vertrokken maar dat komt ook daar er niemand achter de bar staat. Sfeerloos helaas.

Groot WIFI probleem. Zodra er mensen beneden zitten die internetten valt om de haverklap de verbinding weg. Waardeloos!

Wat een tegenvaller!

Koloro
3-6-2015

Wij kunnen de hoge waardering voor dit hotel niet begrijpen!

Toegegeven, de ligging is mooi, personeel is vriendelijk.

Maar..., onze kamer was crap, zeer verouderd en niet meer van deze tijd, absoluut niet. In de badkamer zie je de tijdsloop van veranderingen, haakje hier, steuntje daar etc. Oude gaten en pluggen blijven zitten. Lampen kapot, een levensgevaarlijk (vonken) verlengsnoer onder het bed en de kastdeuren van de "keuken" vielen uit elkaar; trouwens bij gebruik van de keuken worden er extra kosten berekend. Slechte matrassen en te kleine gordijnen, daar komt nog bij dat de radio in de bar zo hard staat dat je alles hoort op je kamer, smorgens en savonds.

Let op!!! er is Geen lift aanwezig.

Eten is niet slecht, maar niet hoogstaand, porties zijn klein (half gevulde soepkom ed.)

Wij hebben, ook door omstandigheden, na een paar dagen omgeboekt, de andere optie voor ons was naar huis gaan, maarja dat wil je ook niet.

Jammer, gemiste kans.

Super vakantie gehad in mei

Maurice Booyink
20-5-2015

Wij een gezin met kinderen van 9 en 12 jaar hebben een heerlijke week gehad in Maishofen.

Elke dag keuze uit een heerlijk menu en genoten van de gast vrijheid. Personeel allemaal zeer vriendelijk!

Ook het roeibootje in het meertje ernaast was super!

Het enige nadeeltje was dat wij op een familiekamer met zijn vieren in 1 ruimte zaten, wat in hield dat je ongeveer gelijk met de kinderen naar bed ging of je moest beneden in het hotel gaan zitten. Maar kamers zeer netjes en zeer goed schoongemaakt.

Dus zoals gezegd een echte aanrader! Goede prijs kwaliteit verhouding en het is fantastisch om Oostenrijk eens in mei te bezoeken. Alles is dan prachtig groen!

Zeer vriendelijk hotel

corineraaymakers
2-1-2015
  • Ligging t.o.v. pistes3
  • Ligging t.o.v. pistes3

Zeer welkom gevoel, met nieuwjaar feestje, alles versierd, een fles bubbels voor iedere kamer. Goed eten. Zeer goede prijs/kwaliteit verhouding. Auto wel vereist. Maar mogelijkheden genoeg binnen 15 tot 20 min. All incl. Dus ook je eigen lunch mee is mogelijk. Goede keuzemenu's, drank hele dag gratis tot 21.00 's avonds. Nette kamers met idem badkamer.

3de keer!!

Nelemans
2-8-2013
  • Ligging t.o.v. pistes7

Wederom dit jaar weer naar dit hotel!

met de kerst is heerlijk diner het restaurant sluit eerder deze avond maar daar worden alle gasten de dag ervoor over geïnformeerd. dat betekent niet dat je om half 9 het restaurant word uitgezet maar er rustig kunt blijven zitten en nog wat kunt drinken.

douchen heb ik geen last met water gehad??

afstand tot de piste is 10 a 15 min maar neem de prijsverhouding met hotels rond om de piste.... betaal ik de helft!!

Nogmaals samen met mijn gezin kom ik er dus nu 3 jaar dat wil wat zeggen.

Dus nooit weer

Robert Bruinink
3-1-2013
  • Ligging t.o.v. pistes5
  • Ligging t.o.v. pistes5

Kamers hebben achterstallig onderhoud, deurklinken,douchestangen, die lam zijn(dus alleen handdouche), zeer slechte warmwater voorziening, meer dan de helft van de tijd onder de douche ben je bezig het water aan te passen omdat continue de waterdruk wijzigt, en soms zelfs geheel wegvalt. Slechts 1 spiegel op de badkamer bleek bij ons te weinig en onhandig, wat kost een extra spiegel? Ligging tov de pistes is niet gunstig maar dat is te voorzien als je boekt. Maar dan de regels van het huis rondom de kerstdagen. Wij zijn met een groep van 12 personen met kerst 2012 in dit hotel geweest. Hoewel wij begrijpen dat iedereen graag kerst wil vieren kwamen wij dit ook doen in dit hotel. We zijn bij aankomst geïnformeerd dat het restaurant op kerstavond sluit om 20:30 uur. Dat terwijl normaal het restaurant minimaal tot 23:00 of zelfs daarna nog is geopend. Voor ons geen probleem dat de bar dicht is en we niets meer kunnen bestellen dan moeten we zelf iets regelen, geen probleem. Zie tips!

Top week

Dennis en Familie
3-1-2012
  • Ligging t.o.v. pistes7

Tijdens de kerst en oud en nieuw hier in dit hotel verbleven, en dat is uitstekend bevallen. Waarschijnlijk boeken we weer voor dec 2012.

We waren hier 9 dagen hotel is gezellig eten is prima altijd keuze uit vis, vlees of vegetarisch. Op kerstavond kwam de kerstman langs op de arrenslee en deelde cadeautjes aan de kinderen uit! Op oudejaarsavond was er een gala diner iedere kamer kreeg een fles champagne en er was live muziek.

De skipiste van saalbach is ca. 14 min rijden ook tijdens stevige sneeuwval prima te bereiken. wegen worden goed schoongehouden.

personeel is zeer vriendelijk en gezellig.

Hotel ligt aan een meer waar indien bevroren geschaatst kan worden ook s,avonds want deze is door het hotel verlicht!

kortom een super leuke vakantie gehad waar ik zeker nog een keer terug kom !

• Ligging t.o.v. pistes4
  • Ligging t.o.v. pistes4

Zeer vriendelijk personeel en lekker eten. Ook als je iets niet lekker vond, kon je je menu aanpassen.

Wij hadden een zeer ruime kamer, eigenlijk appartement, geschikt voor 4 personen. Nadeel: zeer verouderde badkamer en keuken. Het douche was 's avonds zeer heet en niet goed te stellen. Gevaarlijk voor kinderen, want het water ging steeds van koud naar zeer heet! Wil je 's ochtends douchen, dan moet je genoegen nemen met 3 stralen water welke lauw waren. Ook het keukentje zeer oud, alle deurtjes verzakt en de koelkast was helemaal vergeeld van binnen. Nu kregen we dit extra, maar als je zelf voor een appartement kiest zou dit een dikke onvoldoende krijgen.

Wij vonden de 1e lift van Saalbach vrij ver weg liggen, ruim 14 km. In de gids staat 10. Gelukkig waren de wegen goed schoon, dus met 15 minuten is het aan te rijden. Altijd plek voor je auto dicht bij de lift.

Neckermann Reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Gasthof Bad Neunbrunnen am Waldsee in Maishofen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Gasthof Bad Neunbrunnen am Waldsee zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.