Hotel Steinerwirt

Weer vandaag-1°-9°

• Ligging t.o.v. pistes10,0

We hebben een aantal aanbieders voor Steinerwirt voor je op een rij gezet:

Laatste review
  • Ligging t.o.v. pistes10

Dit is echt een verademing. Prachtig gerenoveerd pand, waanzinnig mooie kamers, heel plezierig personeel en het gevoel alsof je in een sprookje stapt.

Steinerwirt is geen nachtje hotel maar een ervaring, we kunnen het niet anders zeggen. Erg luxe, en toch heel authentiek warm. Geen kitch, en het eten was erg lekker, en nog te betalen ook. Het enige wat jammer was was dat er niks specifiek voor de kinderen was om even mee te spelen, maar goed, in Lofer is genoeg te doen. Een aanrader!

1 review over Hotel Steinerwirt in het Nederlands

nog nooit zo'n mooi hotel gezien

stefan
2-3-2009
  • Ligging t.o.v. pistes10

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Steinerwirt in Lofer, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Steinerwirt zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.