Pension Sonnhof

Pension Sonnhof

3Onvoldoende

Oostenrijk, Salzburg, Lofer

Je kunt vanaf nu meer dan 5.500 accommodaties bij ons boeken. Zoek, vergelijk reviews en prijzen en kies de vakantie die bij jou past. Allemaal op één platform, wel zo makkelijk.

Vanaf
€ 310p.p.
  • Inclusief vlucht
  • Met Continental breakfast
  • Vertrekt vanaf Amsterdam
Reisduur
Vertrekdatum
Reisgezelschap
  • Vergelijk reisaanbieders in één overzicht
  • 3,8 miljoen onafhankelijke reviews
  • Boek direct bij Zoover
  • Onze klantenservice staat voor je klaar
  • Zekerheid van ANVR en SGR

3Onvoldoende

• 9Ligging t.o.v. pistes

Pension info

Meer pension info

14 reviews over Pension Sonnhof

• 2018
    2Arthur13-08-2018

Alleen in noodzaak bijvoorbeeld op doorreis

Wanneer je een opgeruimd persoon bent heb je hier niets te zoeken. Zo kan het zijn dat je naast een fiets die in het restaurant staat je ontbijt moet nuttigen. Bed was doorgezakt en alleen op de rug slapen was een optie. Wel gezellige lui die een beetje doen denken aan de Power Flower tijd. Het eten (wat de pot schaft) was wel o.k.

Gereisd met partner in augustus 2018

• Oude reviews

5Scharloo24-03-2010

Nooit meer

Locatie van het pension is goed, mooi uitzicht over Lofer, kwaliteit eten is goed, alleen is het "eten wat de pot schaft". Dit is niet voor iedereen weggelegd. Interieur is verouderd en sober. Met wintersport wil je een goede nachtrust hebben, dat lukte niet, de bedden kraakte verschrikkelijk bij het draaien en ze zijn kort, 1.90m lang. Ruimere badkamer zou zeer prettig zijn. Wastafel bevond zich buiten de badkamer. Prijs-kwaliteit verhouding was goed, we hebben weinig voor het pension betaald (skipas zat in prijs inbegrepen). En meer geld was het niet waard. Algehele modernisatie zou op zijn plaats zijn. Ligging t.o.v gondel is super, helling af en je bent er.

• 8Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met vrienden in maart 2010

• 5Cornelissen29-01-2010

Gastvrijheid met de kleinst mogelijke g

De vorige recensie in het Duits had ook door ons geschreven kunnen zijn. In 2009 hebben we dit pension 2x bezocht. In februari voor een ski-vakantie met vrienden en kinderen. Van kinderen wordt hier verwacht dat zij muisstil zijn en in het zwembad (overigens erg koud!) alleen voorzichtig baantjes trekken. Zie dat maar eens voor elkaar te krijgen met 5 jongens tussen de 9 en 14 jaar. Elke vraag of verzoek van onze kant werd met de grootst mogelijke tegenzin beantwoord of uitgevoerd. Pension ligt super ten opzichte van de piste, eten is heel redelijk (na een dag skien smaakt alles wel) maar klantvriendelijkheid komt niet in het vaandel voor. In juli stonden wij op camping Grubhof. Nadat onze tent door een hagelstorm aan flarden lag, hebben we een nacht in Sonnhof doorgebracht. Toen wij met twee geschrokken, ontredderde kinderen voor de balie stonden wat het hartverwarmende antwoord dat wij "nur eine nacht" mochten blijven. Dit jaar dus geen Sonnhof meer maar een pension in St. Martin.

• 9Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met jonge kinderen in februari 2009