Appartement Schmidsendl

Toplocatie, gewoon fantastisch!

Steffie van Luttikhuizen
6-3-2016
  • Ligging t.o.v. pistes10

Sfeervolle locatie op een perfecte ligging t.o.v. pistes en alle andere mogelijkheden. Ook in de zomer is dit zeker een aanrader!!

De gastheer en gastvrouw geven net dat beetje extra waardoor je je er altijd welkom voelt en kunnen je alle informatie geven over de omgeving.

Appartementen zijn ruim, schoon en voorzien van praktisch alles.

De stube in de winter en de tuin in de zomer zijn erg leuke plekken om tijd door te brengen met eigen gezin of ander gasten.

Een plek waar je naar terug blijft komen in de winter en zomer!

Gezellig verblijf!

van Nieuwburg
2-3-2016
  • Ligging t.o.v. pistes10

Brabantse gezelligheid, een warm welkom en keurige kamers!

De omgeving is prachtig in zomer en winter. Nabij de piste (al lag er dit jaar niet erg veel sneeuw), iedereen doet erg zijn best je het naar de zin te maken.

Door de ligging in het centrum van het dorp komt je echt in Oostenrijkse sferen.

Geweldig

Gerrit
26-1-2016
  • Ligging t.o.v. pistes10

het is een super verblijf in deze appartementen geweldige gast vrouw en heer +kids

We hebben genoten van het skieen en wandelen ,Fred en Trudy weten de mooie plekjes te laten zien helemaal top we hebben het echt getroffen met deze mensen leuke gasten super gezellig 2 weken waren zo voorbij echt een aanrader voor groot en klein helemaal top het dorpje Lofer is echt een aan rader de bakker slager supermarkt alles zo dichtbij we zijn de auto niet meer nodig geweest nogmaals Top met alle lof aan Fred en Trudy op naar de volgende vakantie

Familie Bekkers
2-8-2015
  • Ligging t.o.v. pistes10

Onze vakantie bij Schmidsendl was fantastich. Mooi ruim appartement. Prachtige ligging in kindvriendelijke straat in Lofer met een mooi verwarmd buitenzwembad, supermarkt, bakker, slager en diverse restaurants op loopafstand. In de tuin ligt een mooi overdekt terras en o.a. een grote trampoline en een tafeltennistafel. Binnen een leuke knusse stube, een tafelvoetbalspel en een chill-ruimte voor de kinderen. Veel mooie bezienswaardigheden en activiteiten in de directe omgeving. Eigenaren verzorgen prachtige wandelingen, geven veel tips en tonen interesse en betrokkenheid in elke gast. Absoluut een aanrader.

Het was gezellig bij Fred en trudy.

Frans en José
28-7-2015
  • Ligging t.o.v. pistes10

Kei gezellig daar, De beheerder en zijn vrouw zijn er beide voor hun gasten dat is duidelijk te merken. De gastheer ging bijna iedere dag met de gasten wandelen in de omgeving. Hij kende de mooiste routes. 's middags en 's avonds gezellige avonden doorgebracht. We hadden ook een beetje het weer mee. Deze vakantie is ons zeer goed bevallen. Voor herhaling vatbaar.

Voor herhaling vatbaar

Henriëtte en Toon Thijssen
13-7-2015

Geweldig gebied met ontzettend veel mogelijkheden om te wandelen. Het weer was tijdens ons verblijf niet zo best, veel regen, maar toch elke dag gewandeld, mooie tochten gemaakt.

Twee keer samen met Fred, de eigenaar op pad geweest, geweldig. Het appartement was ook helemaal top, met 's morgens de broodjes aan de deur, en 's avonds de mogelijkheid om in de stube bij Fred en Trudy gezellig nog een drankje te nuttigen. We komen zeker nog een keer terug.

Een aanrader

Krijnen
13-7-2015
  • Ligging t.o.v. pistes9

Geweldige vakantie gehad, voor volgend jaar alweer geboekt. Na 40 jaar kamperen wilden wij iets anders. Dit hadden we eerder moeten doen. Een geweldige gastvrouw en gastheer. Een echte aanrader.

Genieten voor iedereen!

Leonie
12-7-2015
  • Ligging t.o.v. pistes10

Schmidsendl en Lofer staan garant voor een TOP vakantie!

Ruime en schone appartementen die van alle gemakken zijn voorzien.

Winkels en eetgelegenheden op loopafstand.

Zwembad om de hoek (gratis met gastenkaart).

Prachtige omgeving met wandelmogelijkheden voor elk niveau.

De Konigssee, Berchtersgaden, Grossglockner hochalpenstrasse, Salzburg, zoutmijnen van Hallein en andere uitstapjes op rijafstand.

Wij waren met drie generaties daar en we hebben er allemaal (voor de 4e keer weer) van genoten. We gaan zeker nog eens terug!

Geweldige vakantie

Familie Cornelis- van Laarbeek
11-7-2015

Mooi, ruim appartement. Veel privacy met 2 tieners en een baby.

Mooie omgeving, nog sneeuw en van de piste kunnen sleeën.

Kindvriendelijke tuin met speelgelegenheid.

Erg mooie wandeltochten onder begeleiding van de gast heer. Ook voor tieners goed te doen. Super!

Heerlijke barbecue die wekelijks word georganiseerd door de gast heer en vrouw.

Kortom hebben we ondanks het gemengde gezelschap een heerlijke vakantie gehad

prachtige plek

Toos en Albert
11-7-2015
  • Ligging t.o.v. pistes8

Ruim appartement, voorzien van alle comfort, plaats waar je welkom bent, prachtige wandelingen met eventuele begeleiding van Fred, gezellige wekelijkse bbq waardoor je de andere gasten leert kennen. Plek waar we zeker terug gaan.

We hebben een aantal aanbieders voor Schmidsendl voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Schmidsendl in Lofer, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Schmidsendl zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.