Appartement Schmidsendl

14 tips over Appartement Schmidsendl

Ruud Peters, 13-7-2015

Alles is ok.

Alle kamers zijn goed.

Wandelen en zwemmen in het zwembad van Lofer.

Leonie, 12-7-2015

* Jaganock'n eten bij Jausenstation Krepper

* Wandeling over de Liztlalm

G,Geven, 11-7-2015
Het is een klantvriendelijk toeristen stadje met in de zomerdagen allerlei avond activiteiten

We hebben een aantal aanbieders voor Schmidsendl voor je op een rij gezet:

H.M. Wernsen, 11-7-2015
    Breng een bezoek aan het werkelijk prachtige, op 40 km afstand van Lofer gelegen, diepste meer van Duitsland de Königssee. http://www.koenigssee.com/
    willy bouwmans, 11-7-2015
    ga zo door !!! wij komen nog vaak terug om de mooie wandeltochten met jullie te beleven
    jmvanstiphout, 6-10-2014
    Een aanrader voor jong en oud!

Trudo Geven, 8-7-2014
    Tijdig boeken is aanbevolen
    geven, 19-6-2013
    Lofer is niet zo maar een mooi wandel gebied .Maar de gastvrouw en gastheer leiden hun gasten graag door de diverse klammen door de omvangrijke bossen of als er belangstelling is hogerop de bergen in.
    Leonie, 17-6-2013
    vraag Fred voor de wandeling die het best bij u past!
    christel schakenraad, 4-4-2013
    mooie omgeving waar je fijn kan wandelen ,zwemmen,naar een stad gaan,feesten op het marktleben en nog veel meer ,maar daar kunnen fred en rudy alles over vertellen

We hebben een aantal aanbieders voor Schmidsendl voor je op een rij gezet: