Gasthof Pension Zum Schweizer

8.7Fantastisch

• 8.8Ligging t.o.v. pistes

Gasthof Info

Meer gasthofinfo

We hebben een aantal aanbieders voor Pension Zum Schweizer voor je op een rij gezet:

6 reviews over Gasthof Pension Zum Schweizer

• 2017
    10Johan05-08-2017

Uitstekend

Hoewel dit bij voorkeur een wintersport accommodatie is hebben wij ook in de zomer hier fijn vakantie gevierd.

• 10Ligging t.o.v. pistes

• Oude reviews

9Frank17-09-2016

Aan te bevelen!

Gasthof Zum Schweizer ligt op een paar minuten lopen van het dalstation. In het dorp Lofer zijn veel pensions, cafés en restaurants. Tevens een paar winkels en een grote Spar. Het plaatselijke zwembad is vanuit het pension te bereiken (gratis). Gasten krijgen een gastenkaart waarmee gratis (!) gebruik gemaakt kan worden van de beide gondelbanen in het alleszins aardige dorp. Zum Schweizer is een modern pension (de derde verdieping is nu nog in renovatie) met kamers met balkon en prima badkamer met douche. Vriendelijk personeel. Uitstekend ontbijtbuffet. Aanrader!

• 10Ligging t.o.v. pistes

Alleenreizend

• 7Patrick09-06-2013

Goed pension

We hebben een prima georganiseerde wandelen zonder bagage week gehad waarbij we hebben gewandeld van gasthof naar gasthof.

In dit hotel hebben we 3 nachten doorgebracht. Vriendelijk personeel, nette kamer, goed eten.

• 9P. Arendsen03-03-2012

leuk hotel met goed eten en schone, ruime kamers

hotel ligt 5 minuutjes lopen vanaf de piste. De kamers zijn ruiim en schoon. ontbijtbuffet 's ochtends is prima en het avondeten erg goed, helemaal voor de prijs die je ervoor betaalt. Voor de kinderen zijn er geen speciale faciliteiten. In de zomer is er een groot buitenbad naast het hotel.

• 8Ligging t.o.v. pistes

Met jonge kinderen

• 8Bart-Tanja18-03-2011

Prima gasthof

Gasthof Zum Schweizer is een prima accommodatie voor een weekje wintersport. Ruime en schone kamers, kleinschalig, en een prima keuken. Voor kinderen is er niet veel te doen in het hotel en verwacht ook geen lange avonden aan de bar want om 23:00 uur gaat het licht uit. Er is een verwarmde ski-berging en het ski treintje stopt voor de deur. Als je niet met het treintje wilt dan moet je een ongeveer 8 minuten lopen naar het dalstation van de lift. 's Ochtends een goed verzorgd ontbijtbuffet en 's avonds altijd een soepje voor, gevolgd door twee keuze hoofdgerecht. En een dessert toe. Prima eten, echt Oostenrijks. De bediening is OK, stipt, snel en vriendelijk. Wij hadden een kamer met balkon die meer dan ruim was. Onze dochter sliep op een slaapbank en die was van prima kwaliteit. Voordeel is dat je elke dag van de week kan aankomen en niet gebonden bent aan de drukke zaterdagen.

• 7Ligging t.o.v. pistes

Met jonge kinderen

• 9Familie Domburg29-09-2008

Aanradar

Het hotel heeft een rustige ligging in het lieflijke kleine plaatsje Lofer. De kamers zijn voorzien van bedden met een goed matras en dekbed. De badkamer is heel modern met zelfs vloerverwarming, maar de douche heeft een matige straal. De keuken serveert uitstekende maaltijden. Het ontbijt is redelijk voldoende met heerlijke verse Kaiserbrötchen. Het hotel heeft geen internet en de kamers hebben geen minibar. Wie in de zomer boekt, heeft recht op een Sommerkarte, waarmee toegang tot de Loferer Bergbahn en tot het Unken hallenbad (20 meter lang) gratis is. Wij moesten hier zelf om vragen, maar waren vooraf hier door reisorganisator RebelTravel (een aanrader) op gewezen.

• 9Ligging t.o.v. pistes

Familie