Aparthotel Pension Bräuschmied

Aparthotel
Aparthotel Pension Bräuschmied

• Ligging t.o.v. pistes10,0

We hebben een aantal aanbieders voor Pension Bräuschmied voor je op een rij gezet:

1 review over Aparthotel Pension Bräuschmied in het Nederlands

Met jonge kinderen

superplek voor familie

famvanhattem
12-3-2011
  • Ligging t.o.v. pistes10

omdat dit direct aan de piste ligt met een kindvriendelijke piste is dit een ideaal gebied om met een gezin op witnersport te gaan, lopend naar de piste en uitzicht op de piste maakt het plaatje ideaal

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Pension Bräuschmied in Lofer, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Pension Bräuschmied zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.