Appartement Pechtlgut

Super

ilonavanheeckeren
24-2-2013
  • Ligging t.o.v. pistes9

Pechtlgut, het appartementencomplex van Maria en Robert Steiner is een super plek. Gelegen op loopafstand van de pistes ( klein,maar fijn skigebied) De kinderen kunnen 's ochtends zelf naar de lift lopen. Bakker en slager op 1 minuut lopen. Supermarkt op 10 minuten lopen.

Appartementen zijn prachtig. Ruim, gezellig en erg schoon.

Maria en Robert zijn erg hartelijk en staan altijd voor je klaar. Wij komen er nu al 3 jaar en willen nergens anders meer naar toe

in een woord... geweldig

reina pronk
25-9-2012
  • Ligging t.o.v. pistes9

een heerlijke omgeving en een mooi en groot appartement, heel schoon... goede en lieve service.

Super appartement in centrum Lofer!

Anoniem
15-8-2012
  • Ligging t.o.v. pistes9

Mooie net gerenoveerde appartementen met alle comfort! Het huis ligt op een prachtige plek midden in het dorp, tegenover de bakker en de slager en de supermarkt is op 5 min. lopen. Voor kinderen een super plek, met een autoluw dorp en een fantastisch openbaar zwembad. Wij hebben gelijk geboekt voor de winter!

Great in every way!

Saskia Kok
29-7-2012
  • Ligging t.o.v. pistes9

Our appartement was spacious and fully equipped, very clean and cozy, fresh flowers on the table, good beds! more than enough towels for the six of us, a washing machine in-house. Pechtlgut is beautifully located at the beginning of the lovely little village, next to an idyllic streamlet and the bakery. Swimming pool and supermarket are close by, close enough to go by foot. The garden is also spacious, with a trampoline, a fun tandem and lots of other things to keep the children busy. There are a bunch of fun things to do and lovely things to go see in the neighborhood.

Maria is a genuinely kind person!!

We will most definitely return, would love to enjoy Lofer in Wintertime too!

Fantastische plek

Ruud Toet
5-7-2012
  • Ligging t.o.v. pistes9

Prima appartement met mooie schone kamers en erg vriendelijke en behulpzame personeel, in het centrum van Lofer is Pechtlgut een prima uitgangspunt voor mooie wandelingen zowel vlak als bergwandelingen, fietsen kan ook langs de Saalach. Omdat Lofer op een kruispunt ligt van 3 wegen hebben we ook mooie auto-tochten gemaakt naar Salzburg, richting Kitzbühel en richting Zell am See

Lofer is een schattig dorp met goede restaurants en diverse winkels

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Pechtlgut in Lofer, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Pechtlgut zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Pechtlgut scoort een 9.7 uit 10 op basis van 52 reviews.