Appartement Pechtlgut ***

Review geschreven door De Heuntjes

Geweldig!!!

De Heuntjes
14-8-2017

Het appartement is ontzettend mooi en schoon. Het ligt midden in het kleine dorpje Lofer. Zwembad en kabelbanen naar Almwelt Lofer liggen op 3 minuten lopen. Er is een bakker, een slager en er zijn 2 supermarkten. Bij het appartement krijg je de Saalachtalcard en hiermee kun je gratis naar 2 zwembaden, de genoemde kabelbanen en naar 2 "schluchten". Dit is zeker de moeite waard. Wij hebben veel gewandeld en gegeocacht. Ook was er op dinsdagen een erg gezellig dorpsfeest. We hebben de zoutmijnen in Berchtesgaden bezocht. We zijn 12 dagen in het Pechtlgut geweest, maar een maand langer zou geen enkel probleem geweest zijn. Mevrouw Stainer, de beheersters, wat ontzettend vriendelijk en behulpzaam. Kortom: een aanrader!