Appartement Pechtlgut

Meer appartement info

58 reviews over Appartement Pechtlgut

• 2019
    9saskia09-08-2019

Een heerlijk appartement in een mooi dorp

Een heerlijk appartement in het centrum van een pittoresk dorp. Zeer vriendelijke gastvrouw er op gericht je verblijf zo aangenaam mogelijk te maken. Het was fijn dat we een voortuintje hadden met een picknick tafel waar we aan konden eten of een spelletje doen

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 8Ineke06-03-2019

Heerlijke plek!

Heerlijk en ruim appartement, dichtbij alles gelegen in het rustieke dorp Lofer. De bakker om de hoek, de supermarkt dichtbij en de lift naar de pistes op 5 minuten lopen. Kijdvriendelijk appartement en skigebied ook heel geschikt voor (jonge) kinderen en startende skieërs. Fijne ontvangst en een heel prettig verblijf gehad. We komen graag terug!

Gereisd met jonge kinderen in februari 2019

• 9maarten keus26-01-2019

Het is ons"'weer thuiskomen" verblijf

Het is een heel goed en kindvriendelijk gebied met 2 goede ski-scholen en een gezellig dorp. In het skigebied zijn ook nog gemoedelijke restaurants, waar je echte Oostenrijkse gerechten kunt bestellen. De appartementen bij Pechtlgut zijn ook heel goed.

Gereisd met jonge kinderen in februari 2018

• 2018
    9?30-12-2018

Derde keer Pechtlegut. Nu weer voorzijde met het uitbouwtje. Alles weer zeer goed. Uitzicht op bakker en slager en de pistes op loopafstand. Eigenaresse is zeer vriendelijk en behulpzaam. Laatste dag deed ze zelfs onze was in de wasmachine. Top. De WiFi soms wat minder.

Gereisd met oudere kinderen in december 2018

• 9Nico Zander15-08-2018

Een heel fijn adres met een hele aardige eigenaar

We hebben hier 9 heerlijke dagen gehad, mede dankzij Maria Steiner, die heel aardig en behulpzaam is Het appartement was op de begane grond, schoon en met een heerlijke veranda. Pechtlgut ligt middenin het dorpje Lofer, wat een heel gezellig dorpje is. We zaten vlakbij de kabelbanen en het mooie zwembad van Lofer. Beiden konden we gratis benutten, door onze Saalachcard. Deze vakantie is zeker voor herhaling vatbaar .

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

• 9Zon17-07-2018

Erg vriendelijke eigenares

Het was een heerlijk appartement, dicht bij het openbare zwembad van Lofer en de ski liften die je gratis mocht gebruiken. Beide 5 minuten Lopen ongeveer. Onze kinderen vonden de fiets echt fantastische. Elke ochtend gingen ze met de jeepsi broodjes halen bij de bakker om de hoek. De kamer is netjes en met de pas die je bij je verblijf krijgt kun je veel leuke uitstapjes doen. Echt een ideale plek ook met kinderen. Lofer is een klein, rustig en heel gezellig dorpje.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

• 10sabine12-03-2018

Geweldig, heerlijk.

We zaten in apartement 315, begane grond achterzijde. Het was een geweldig apartment, heerlijk nieuwe badkamer met vloerverwarming, fijne slaapkamers en bedden en goede keuken. Niks gemist. Heerlijk op loopafstand van de lift en de spar zit ook op 500 meter ofzo. Perfect. Helaas is het heel populair dus bijna altijd vol.

Gereisd met jonge kinderen in februari 2018

• Oude reviews

10justmarried27-09-2017

Overweldigend en warm ontvangst

Er stond een hele grote verrassing op ons te wachten voor ons huwelijk. We kregen een super de luxe 6 pers appartement, terwijl we een kleine gereserveerd hadden. Van alle gemakken voorzien. Prachtige omgeving en veel op loopafstand te beleven. Gemoedelijk dorpje, waar we al gauw als goede bekenden begroet werden. Graag tot een volgende keer.

Gereisd met partner in september 2017

• 9De Heuntjes14-08-2017

Geweldig!!!

Het appartement is ontzettend mooi en schoon. Het ligt midden in het kleine dorpje Lofer. Zwembad en kabelbanen naar Almwelt Lofer liggen op 3 minuten lopen. Er is een bakker, een slager en er zijn 2 supermarkten. Bij het appartement krijg je de Saalachtalcard en hiermee kun je gratis naar 2 zwembaden, de genoemde kabelbanen en naar 2 "schluchten". Dit is zeker de moeite waard. Wij hebben veel gewandeld en gegeocacht. Ook was er op dinsdagen een erg gezellig dorpsfeest. We hebben de zoutmijnen in Berchtesgaden bezocht. We zijn 12 dagen in het Pechtlgut geweest, maar een maand langer zou geen enkel probleem geweest zijn. Mevrouw Stainer, de beheersters, wat ontzettend vriendelijk en behulpzaam. Kortom: een aanrader!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

• 10Jeanette10-03-2017

Geweldige vakantie

Appartement zeer netjes, schoon en verzorgd. Ruime appartementen. Top bedden. Gezellige ruimte voor de kinderen om te tafeltennissen, tafelvoetballen en poolen.

Gereisd met oudere kinderen in februari 2017

5 tips over Appartement Pechtlgut

• Heidy, 01-01-2013 Rapporteren

Visitors should definitely try the restaurant Herberg Grubhof and the wellness centre of the owners of Pechtlgut. It is just outside Lofer and fantastic!

• Ruud Toet, 06-07-2012 Rapporteren

Eten op de ook bij Pechtlgut behorende Camping Grubhof +/- 1,5 km buiten Lofer

• reina pronk, 25-09-2012 Rapporteren

de omgeving is mooi en je kan er prima wandelen en er zijn goede restaurants in de omgeving, je kan er ook mooie autoritten maken, leuke dorpjes in de omgeving

0 vragen over Appartement Pechtlgut

Appartement Pechtlgut info