Appartement Pechtlgut

9,6

• Ligging t.o.v. pistes9,6

26 reviews over Appartement Pechtlgut in het Nederlands

Met jonge kinderen

Een heel fijn adres met een hele aardige eigenaar

Nico Zander
15-8-2018
  • Ligging t.o.v. pistes9

We hebben hier 9 heerlijke dagen gehad, mede dankzij Maria Steiner, die heel aardig en behulpzaam is Het appartement was op de begane grond, schoon en met een heerlijke veranda. Pechtlgut ligt middenin het dorpje Lofer, wat een heel gezellig dorpje is. We zaten vlakbij de kabelbanen en het mooie zwembad van Lofer. Beiden konden we gratis benutten, door onze Saalachcard. Deze vakantie is zeker voor herhaling vatbaar .

Erg vriendelijke eigenares

Zon
17-7-2018
  • Ligging t.o.v. pistes9

Het was een heerlijk appartement, dicht bij het openbare zwembad van Lofer en de ski liften die je gratis mocht gebruiken. Beide 5 minuten Lopen ongeveer. Onze kinderen vonden de fiets echt fantastische. Elke ochtend gingen ze met de jeepsi broodjes halen bij de bakker om de hoek. De kamer is netjes en met de pas die je bij je verblijf krijgt kun je veel leuke uitstapjes doen. Echt een ideale plek ook met kinderen. Lofer is een klein, rustig en heel gezellig dorpje.

Geweldig, heerlijk.

sabine
12-3-2018
  • Ligging t.o.v. pistes10

We zaten in apartement 315, begane grond achterzijde. Het was een geweldig apartment, heerlijk nieuwe badkamer met vloerverwarming, fijne slaapkamers en bedden en goede keuken. Niks gemist. Heerlijk op loopafstand van de lift en de spar zit ook op 500 meter ofzo. Perfect. Helaas is het heel populair dus bijna altijd vol.

Overweldigend en warm ontvangst

justmarried
27-9-2017
  • Ligging t.o.v. pistes10

Er stond een hele grote verrassing op ons te wachten voor ons huwelijk. We kregen een super de luxe 6 pers appartement, terwijl we een kleine gereserveerd hadden. Van alle gemakken voorzien. Prachtige omgeving en veel op loopafstand te beleven. Gemoedelijk dorpje, waar we al gauw als goede bekenden begroet werden. Graag tot een volgende keer.

Geweldig!!!

De Heuntjes
14-8-2017

Het appartement is ontzettend mooi en schoon. Het ligt midden in het kleine dorpje Lofer. Zwembad en kabelbanen naar Almwelt Lofer liggen op 3 minuten lopen. Er is een bakker, een slager en er zijn 2 supermarkten. Bij het appartement krijg je de Saalachtalcard en hiermee kun je gratis naar 2 zwembaden, de genoemde kabelbanen en naar 2 "schluchten". Dit is zeker de moeite waard. Wij hebben veel gewandeld en gegeocacht. Ook was er op dinsdagen een erg gezellig dorpsfeest. We hebben de zoutmijnen in Berchtesgaden bezocht. We zijn 12 dagen in het Pechtlgut geweest, maar een maand langer zou geen enkel probleem geweest zijn. Mevrouw Stainer, de beheersters, wat ontzettend vriendelijk en behulpzaam. Kortom: een aanrader!

Dit is voor ons een heel fijn adres

Els Keus-Pex
4-8-2017
  • Ligging t.o.v. pistes9

Wij zijn hier al heel wat keren geweest en altijd tot tevredenheid

Geweldige vakantie

Jeanette
10-3-2017
  • Ligging t.o.v. pistes10

Appartement zeer netjes, schoon en verzorgd. Ruime appartementen. Top bedden. Gezellige ruimte voor de kinderen om te tafeltennissen, tafelvoetballen en poolen.

• Ligging t.o.v. pistes10

Lofer is een perfecte uitvalsbasis voor uitstapjes in de omgeving en voor wandelingen. Het is een mooi, rustig dorpje met vriendelijke mensen. Het appartement Pechtlgut is heel verzorgd en schoon. Maria Rainer, de gastvrouw, is zeer vriendelijk en gastvrij.

• Ligging t.o.v. pistes10

We, 2 volwassenen en twee kinderen van 8 en 10 jaar oud, kwamen op de wisseldag rond 12.00 uur aan bij app. Pechtlgut. Er was al schoongemaakt en we konden direct in het appartement (maxi plus). Wij kregen de sleutels van nr 210. Het appartement was zeer ruim. De keuken zeer compleet (muv magnetron), mooie badkamer met voldoende handdoeken en twee slaapkamers met goede bedden.

Als we een nadeel moeten noemen,zou ik kunnen zeggen dat de twee banken niet erg comfortabel zaten. En dat is jammer na een dag skiën.

In de kelder is ruim voldoende ruimte om skischoenen en handschoenen te drogen.

Pechtlgut ligt in een leuk Oostenrijks dorpje (Lofer), alles: het bakkertje, de supermarkt en de skilift, is op loopafstand.

Skigebied is familie vriendelijk en voor gevorderde skiërs misschien niet uitdagend genoegd (meer dan 65% ruime overzichtelijke blauwe pistes).

Let op je sleutel ! want als die kwijt is ben je € 40,- armer is onze ervaring dat is toch een vervelend begin van de terugreis.

Omgeving en appartement zijn zeker aan te bevelen!

Weer helemaal goed!!

info
6-1-2016
  • Ligging t.o.v. pistes10

2e x in Lofer bij fam. Steiner. Direct bij aankomst een gratis upgrade van het appartement. Vorig jaar achterzijde appartement, dit jaar aan de voorkant. Iets ruimer en leuk uitbouwtje boven de zij ingang waar de keuken en de eettafel zich bevindt. Fantastische week gehad. Superschoon, netjes en mooi appartement. Wifi soms ietsje minder!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Pechtlgut in Lofer, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Pechtlgut zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.