Vakantiehuis Lärcheneck

Ideaal voor 2 gezinnen

Henk
6-1-2011
  • Ligging t.o.v. pistes9

Vankantiehuis Larcheneck in lofer is een vrij staand huis met 3 slaapkamers en 3 badkamers een eetkeuken en een grote woonkamer tevens een keuken met ijs / diepvrieskast.Ook is er een kelder met verwarming om de ski kleding te drogen,wij waren met 6 volwassenen en 4 kids

De woonkamer is erg gedateerd de jaren 80 - 90 komen dan ook overal langs de laatste keer dat wij daar waren was 2006, de fotos via diverse site's laten nog duidelijk zien dat er niets veranderd is. Voor een fijne ski vakantie is dit een prettig huis, maar de prijs is er wel wat luxer te vinden, het geld overal je moet graag willen winkelen dan pas kom je de leuke huizen tegen tegen goedkopere prijs, dit huis vraagt € 1150,= hoog seizoen !!!! er staat tegen over de eigenaresse is uitermate vriendelijk, bij zware sneeuwval wordt je oprit helemaal schoongemaakt.

Fantastisch huis

Janssen
1-3-2010
  • Ligging t.o.v. pistes8

Erg mooi huis met drie badkamers en slaapkamers.

Een keuken met oven en electrisch fornuis.

Grote woonkamer.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Lärcheneck in Lofer, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Lärcheneck zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.