Appartement Landhaus Sonnheim

9.6Fenomenaal

• 9.6Inrichting
  • 8.8Hoeveelheid ruimte
  • 9.7Ligging t.o.v. pistes

We hebben een aantal aanbieders voor Landhaus Sonnheim voor je op een rij gezet:

Appartement info

• Sauna
Meer appartement info
Tonen op kaart

229 reviews over Appartement Landhaus Sonnheim

• 8Jbj03-02-2020

Heerlijk vakantieverblijf!

Wat hebben we genoten van deze prachtige omgeving. Gastvrij ontvangen door Rob en Eveline. Het appartement Steinberg op de eerste etage voldeed helemaal aan onze verwachtingen voor volwassen 4 personen. Sfeervol ingericht, schoon en voorzien van alle gemakken. Twee slaapkamers incl. badkamers, een ruime keuken met vaatwasser, magnetron, koffiemachine, balkon, een gezellige eethoek en een klein bankje in de woonkamer. Alle voorzieningen in het dorp en de skilift zijn op loopafstand. We hebben onze auto een week niet meer gebruikt! Het skigebied is een aanrader voor beginnende skiërs en gezinnen met kinderen.

Gereisd met vrienden in januari 2020

• 9Gert en Joanne Beens02-02-2020

Een uitermate fijn en rustig gelegen appartement

Dit is ons tweede bezoek. Een fijn appartement gelegen in het centrum van Lofer, nabij de lift. Ons appartement was volledig ingericht en schoon. De verhuurders zijn lieve mensen en prettig om mee om te gaan. Ook de kleine Kelder bar is zwelling om een biertje te drinken. Helaas hebben wij geen gebruik gemaakt van de aanwezige sauna. Wij komen zeker terug

Gereisd met partner in januari 2020

• 10Joke09-01-2020

Een plek om terug te komen!!

Fijne vakantie gehad in Landhaus Sonnheim met fantastisch weer :) Landhaus Sonnheim is centraal gelegen, Skilift 150 meter, bakker en slager 150 meter, Spar vijf minuten lopen. De Auto kun je de hele vakantie laten staan. Appartement was schoon en gezellig ingericht en niet onbelangrijk, de hele inventaris verkeerde in goede staat van onderhoud :) Dat hebben we wel eens anders beleefd. De eigenaren, aardig, gezellig en hulpbereid. Een plek om terug te komen!!

Gereisd met partner in januari 2020

• 10MESK01-01-2020

Comfortabel, luxe, gezellig en prima

Opnieuw hebben wij een heerlijke wintersport vakantie gehad dankzij het fantastische verblijf in Landhaus Sonnheim, midden in het dorp, onderaan de piste. Wat uniek dat de zoon van Rob en Eveline onze skies en snowboards na 1 dag skiën 's avonds heeft willen waxen en slijpen zodat wij optimaal van de sneeuw konden genieten. Daarnaast was het prettig dat wij met de hele groep (16 personen) ons eigen feest in de kelder konden vieren. Dit is zo'n gezellige, knusse ruimte welke van alle gemakken is voorzien.

Rob, owner, 09-01-2020

Familie MESK, bedankt voor jullie review! Fijn te lezen dat jullie een lekkere wintersportweek bij ons hebben beleefd en dat wij hier een bijdrage aan hebben kunnen leveren! Wij verheugen ons op jullie volgende bezoek, Liebe Grüße aus Lofer - Eveline & Rob

Gereisd met oudere kinderen in december 2019

• 2019
    10Gerritzen09-09-2019

Zeker een echte aanrader 👍🏻

We zaten in het zeer prettig appartement alpenliebe, alles net en mooi voor elkaar. Wij hebben voor volgend jaar gelijk geboekt 👍🏻 Dat zegt genoeg 😁

Rob, owner, 10-09-2019

Beste familie Gerritzen, Bedankt voor het schrijven van een review. Fijn te horen dat jullie het naar jullie zin hebben gehad bij ons in Lofer en natuurlijk leuk dat jullie volgend jaar weer bij ons te gast zijn, tot dan!! Viele Grübe Eveline & Rob

Gereisd met partner in september 2019

• 10Cees07-09-2019

heerlijke vakantiebestemming

Als stamgasten van het eerste uur ook nu weer voor Lofer en Landhaus Sonnheim gekozen als vakantiebestemming. Het Salzburger Saalachtal blijft een mooie bestemming om vakantie te houden en Landhaus Sonnheim maakt alles compleet. Lekkere ruime appartementen, schoon en goed onderhouden. De eigenaren staan altijd voor je klaar en niets is teveel. Dat is prettig zeker als je wat ouder ben! Daarnaast is het prettig dat de appartementen centraal gelegen zijn en alles lopend te bereiken is. Tot de volgende keer zullen we maar zeggen :)

Rob, owner, 10-09-2019

Hallo Cees, Al 13 jaar trouwe gasten in Lofer en Landhaus Sonnheim, bedankt daarvoor!! Het volgende bezoek aan Lofer en Landhaus Sonnheim staat alweer gepland, wij verheugen ons daarop. Liebe Grüße aus Lofer - Eveline & Rob

Gereisd met partner in september 2019

• 9H en T20-08-2019

Super!

Wij hebben weer genoten. Gastvrije en hartelijke ontvangst. Schitterende ligging en goed te bereiken. Appartement van alle gemakken voorzien. Kijken al uit naar ons volgende bezoek, wanneer dat ook moge zijn. ( maar het komt er zeker ). Goede tips wat betreft de horeca en het bezoeken van bezienswaardigheden in de omgeving. Super!

Rob, owner, 22-08-2019

H. en T. bedankt voor de leuke review en natuurlijk fijn te lezen dat jullie het naar jullie zin hebben gehad en het appartement als comfortabel hebben ervaren. Wij kijken uit naar jullie volgende bezoek en ook dan staan wij weer klaar met tips over de horeca en de omgeving! Viele Grüße aus Lofer - Eveline & Rob

Gereisd met partner in augustus 2019

• 10Sylvia Schalekamp13-08-2019

Fantastisch!!

Wat een fantastische vakantie hebben wij gehad. Prachtig land. Het appartement is hartstikke groot, schoon en van alle gemakken voorzien. In één woord geweldig!

Rob, owner, 14-08-2019

Hallo Sylvia,

Dank je wel voor de review en goed te horen dat jullie een fantastische vakantie hebben gehad in het prachtige Oostenrijk! Ook fijn dat appartement Kalvaria jullie v.w.b. ruimte en comfort goed is bevallen. Uiteraard hopen we jullie nog een keer als gast te mogen begroeten.

Grüße aus Lofer - Eveline en Rob

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 10Eric Smeets06-08-2019

Heerlijke vakantie gehad in appartement heel mooi heel fijne ontvangst alles perfect uitgelegd en wat we allemaal eventueel konden doen Alles netjes verzorgd zeker een aanrader

Rob, owner, 08-08-2019

Hallo Eric, fijn te lezen dat jullie een lekkere vakantie hebben gehad bij ons in Lofer en dat wij met onze apartementen daar een kleine bijdrage aan hebben mogen leveren :) We hopen jullie in de toekomst weer een keer te mogen begroeten in een van onze appartementen. Liebe gruße aus Lofer - Eveline en Rob

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 10Rob31-07-2019

Hier moet je eens geweest zijn!

En ook dit jaar weer naar Landhaus Sonnheim! Al van diverse appartementen mogen genieten de afgelopen jaren en deze zomer gekozen voor het chalet in de tuin. Heerlijk is dat met z'n tweeën! En vooral het overdekte terras, de bijbehorende grote tuin en het heerlijke uitzicht zijn top. Elke ochtend lekker buiten ontbeten. En ook 's avonds lekker lang samen buiten zitten is gezellig; zeker ook als het begint te schemeren. Wat ik belangrijk vind van een verblijf is de kwaliteit van de bedden en het sanitair. En dat is uitstekend! Heerlijk geslapen en daar is vakantie natuurlijk ook voor bedoeld. Absoluut een aanrader voor een gezellig verblijf samen. En meer dan genoeg te doen in de omgeving; zeker als je zin hebt om er lekker zelf op uit te trekken en te gaan wandelen in de bergen; allemaal uitstekend bewegwijzerd. En niet te vergeten: Eveline en Rob zijn heel gastvrij en staan voor je klaar. Wij hebben een heerlijke vakantie gehad!

Rob, owner, 01-08-2019

Hallo Rob, Bedankt voor het schrijven van de leuke review! Jullie zijn deze zomer de eerste gasten geweest die een langere periode hebben doorgebracht in de blokhut (chalet Sonnheim). Fijn te horen dat het jullie goed is bevallen en de bedden en het sanitair zijn goedgekeurd :) Uiteraard hopen wij jullie weer een keer te mogen begroeten in een van onze appartementen.

Liebe Grüße aus Lofer! Eveline & Rob - Landhaus Sonnheim

Gereisd met partner in juli 2019

20 tips over Appartement Landhaus Sonnheim

• Jessica, 01-04-2014

Om er te komen, rij niet het smalle straatje voorbij in het dorp (kan iets duidelijker worden aangegeven). Zeker de moeite waard om te boeken!

• emeel, 26-03-2014

Pizza eten bij De Bistro (Hotel Dax), lekker eten met een prachtig uitzicht en wildvoederplaats bij Restaurant Knappenstadl (http://www.knappenstadl.at/). Prachtige wandelroutes in de buurt.

• joke helling, 01-03-2014

bezoek aan de huisbar en sauna!

0 vragen over Appartement Landhaus Sonnheim

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasAanwezig, Eigen Balkon
    • TemperatuurregelingCentrale Verwarming
    • KeukenKeuken
    • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, Gratis bedlinnen, Kluis, Koelkast, Koffie en thee, Magnetron, TV, Wasmachine

• Op het terreinBBQ faciliteiten, Bibliotheek, Opslag voor ski benodigdheden, Terras, Tuin
    • Overige servicesHanddoeken(service)

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Infrarood sauna