Appartement Landhaus Sonnheim

Appartement
Appartement Landhaus Sonnheim
9,7

• Ligging t.o.v. pistes9,8

We hebben een aantal aanbieders voor Landhaus Sonnheim voor je op een rij gezet:

218 reviews over Appartement Landhaus Sonnheim in het Nederlands

Being perfectly sheltered for hiking and recover.

Rob Uilenbroek
16-7-2018
  • Ligging t.o.v. pistes10

Hiking (and skiing) can start direct from the location. After return is relaxing easy in the piece full environment of the accommodation and in your apartment.The sauna is a good place to get rid of stressed muscles. What can be improved is the quality of the restaurants in the environment if you return hungry from action.

Grandioos, om nooit te vergeten

MESK
23-1-2018
  • Ligging t.o.v. pistes10

De appartementen liggen in het dorp, vrijwel naast de piste. Het appartement is ruim, comfortabel en gezellig. De eigenaren doen er alles aan jouw vakantie tot een succes te laten worden.

Erik
22-1-2018
  • Ligging t.o.v. pistes10

De eigenaren waren super vriendelijk en gastvrij

De appartement was echt super

Alles was goed geregeld en alles werd ook goed uitgelegt

Super leuk dorpje en de skipiste was

op loopafstand van het appartement

Al bij al Een echte aanrader!

Prachtig appartement en heel fijne gastfamilie

Kik Vranken
11-9-2016
  • Ligging t.o.v. pistes10

Een heerlijk appartement voorzien van alle luxe. Vooral luxe en handig waren de twee badkamers. Prachtig gemaakt, Rob. Rob en Eveline waren zeer gastvrij en ontzettend behulpzaam. Iedere vraag werd binnen no time afgehandeld. De infomap was overduidelijk en rijk voorzien van tips. Lofer is een klein plaatsje, maar de bergen er omheen zijn majestueus en het is er heerlijk wandelen. Eigenlijk heb je niet meer nodig. Als je van volksvermaak houdt, in de zomermaanden zijn er verschillende keren per week muziekevenementen in het dorp. De sfeer is dan erg gezellig. Nogmaals onze complimenten voor de prachtige afwerking van de appartementen en de gastvrijheid.

Heerlijke ligging, mooi appartement

Evinl
4-9-2016

Het (gratis) Steinerbad voor de deur is natuurlijk heerlijk als het dertig graden is. Leuke afwisselend bad met riviertje waarop je met banden kon drijven. Daar hebben we veel gebruik van gemaakt. Het appartement (Grubhorndl) was sfeervol ingericht. Twee badkamers, mooie handdoeken en een keuken dat van alle gemakken voorzien is. Jammer dat de gastenkaarten het vaak niet deden. (Bij de bergbaan en bij het zwembad wisten ze meteen dat wij van Sonnheim waren.) De eigenaren waren heel vriendelijk, geïnteresseerd of alles goed was. Maar je moest veel zaken navragen die wellicht ook in een infomap gezet kunnen worden (bijv. waar kun je je was doen, hoe lever ik mijn sleutel in als er niemand thuis is, handdoeken/lakens wissel moet je vragen)? Lofer is een aanrader. Schattig dorp met smalle straten, bergbaan om de hoek, mooie wandel- en fietsroutes, veel restaurants. Wij hebben hier een topvakantie gehad.

Rob - eigenaar Landhaus Sonnheim, owner, 7-9-2016
    Beste Evinl, bedankt voor het schrijven van een Review! In al onze appartementen ligt een infomap waarin wij uitvoerig ingaan op tal van onderwerpen waaronder die door jullie genoemd. Zo worden handdoeken automatisch door ons na 1 week gewisseld (bij verblijf langer dan 7 dagen) en is ook het tussendoor wisselen van handdoeken mogelijk. Om de frequentie daarvan af te spreken moeten gasten wel even bij ons langskomen! In de infomap staat bijv. ook dat sleutels bij vertrek in het appartement achtergelaten kunnen worden. Helaas blijkt ons ieder keer weer dat mensen de infomap niet lezen waardoor er misverstanden ontstaan. Met de Sommercard hebben wij dit jaar inderdaad in het midden van het zomerseizoen wat problemen gehad. Dit had te maken met een versleten printerkop waardoor de barcodes op de SC niet scherp genoeg afgedrukt werden. Een nieuwe laserprinter heeft het probleem opgelost. Overigens heeft dit probleem geen nadelige consequenties voor onze gasten gehad (ook voor jullie niet)

• Ligging t.o.v. pistes10

Mooi schoon en ruim appartement. Zeer gunstige ligging ten opzichte van centrum en piste. Uitermate geschikt voor een gezin met kinderen. Faciliteiten op hoog niveau! Een week was tekort, kortom aanbevelingswaardig.

Ontzettend mooie omgeving Sneeuw en Zon

Willemsen
    4-4-2016
    • Ligging t.o.v. pistes10

Mooi gebied om in rond te rijden, van de zomer met de mountainbike. Mooi gebied om te wandelen en erg schone lucht

Wat een prachtig appartement!

Irene
    1-4-2016
    • Ligging t.o.v. pistes10

Heerlijk groot appartement, van alles voorzien, dit in combinatie met de gezellige bar en sauna maakt het top. Keuken is goed uitgerust, wat het mogelijk maakt om ook in het appartement lekker te eten. Eveline en Rob zijn erg gastvrij. Ook de skileraren en personeel in de restaurants zijn vriendelijk. De prijs/kwaliteit is er uitstekend. Wij komen zeker terug!

Zeer goede accommodatie

Frans Kouwenhoven
    20-3-2016
    • Ligging t.o.v. pistes10

Landhuis Sonnheim is een voortreffelijke apartementen loacatie. Dit jaar 10 jarig bestaan. Appartementen zijn zeer goed onderhouden.Tevens sauna en bar in de kelder. Goede ski mogelijkheden op loopafstand.

fantastische

Jennifer Uilenbroek
    20-3-2016
    • Ligging t.o.v. pistes10

Het apartement is vlak bij de pistes en je bent zo in het dorp.Alles kan je prima lopend doen maar wil je meer winkels bezoeken kan je der met de auto komen.Voor de rest geen comentaar het was genieten!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Landhaus Sonnheim in Lofer, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Landhaus Sonnheim zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Landhaus Sonnheim scoort een 9.74 uit 10 op basis van 218 reviews.