Hotel Dax

8,4

• Ligging t.o.v. pistes8,5

12 reviews over Hotel Dax in het Nederlands

Met jonge kinderen

Heerlijke vakantie in gezellig hotel.

Ellis
19-1-2018
  • Ligging t.o.v. pistes10

Een leuk en gezellig hotel in een mooi klein plaatsje. Vlak bij de gondelbaan.

Wij waren met zijn 2en, 1 wandelaar en 1 skiër, dan is Lofer de perfecte plek om je wintersportvakantie door te brengen. Boven op de berg is een klein ski-gebied met een winterwandel-pad ( langlauf -route ), hierdoor waren wij toch steeds bij elkaar in de buurt.

Super accommodatie voor heerlijke wintersport

Hamerslag
5-3-2017
  • Ligging t.o.v. pistes9

Hotel DAX ligt super ten opzichte van de skilift.

Het eten is heerlijk. Zeer uitgebreid ontbijt, diner in buffetvorm met iedere dag een afwisselend aanbod.

Iedere middag worden heerlijke lekkernijen aangeboden.

Een leuk hotel

Ans
5-9-2016
  • Ligging t.o.v. pistes9

Hotel Dax is een prima hotel met heel gastvrij personeel.

Het eten is heel goed vooral het ontbijt.

De kamers zijn schoon.

Verbleven hier 5 nachten tijdens een rondreis Oostenrijk.

Ook een goede ligging voor de wintersport

We hebben een aantal aanbieders voor Dax voor je op een rij gezet:

Fantastische gehad ! Tot volgend jaar.

Raymond
24-3-2016
  • Ligging t.o.v. pistes7

Heerlijk hotel. Met veel plezier ontvangen en verzorgd de gehele week. Eten was Top. Kortom de moeite waard.

Gezellig familiehotel

Marber
5-10-2014
  • Ligging t.o.v. pistes9

Erg vriendelijk personeel, goede locatie en de keuken, vanaf ontbijt tot diner is in één woord GeweldigG goed!

Prima kamers, sommige iets gedateerd maar 100% schoon!

Goed hotel

Ullrich
20-7-2014

Erg vriendelijk personeel

Goed ontbijt en nette kamers

Fantastisch hotel ook met kinderen

Henk
10-12-2012
  • Ligging t.o.v. pistes9

Dax is een fijn familie hotel op[ loop afstand van de gondel naar de piste in het kleine dorpje Lofer, als je van de piste s'middags weer naar je hotel ging stond er altijd iets lekkers klaar, voor de kinderen waren er speel ruimtes en die konden zich heerlijk vermaken, het eten was heerlijk , de kamers top, s' avonds nog even borrelen en zo was de dag weer om , wij zijn er 3 keer geweest en wij vonden het nu weer tijd voor een ander gebied en zijn nu aangeland in st Johan, maar wij vergeten Dax nooit en vonden het dan ook zeer vreemd dat '' DAX '' met hoofd letter zo laag gewaardeerd werd, voor ons was het TOP

zeer gezellig

saskia van de water
18-5-2011
  • Ligging t.o.v. pistes7

hotel is erg gezellig en gemoedelijk personeel. De ligging is ook goed. De kamers zijn gezellig en schoon. Jammer dat het in de avond erg rustig was.

Heerlijk familie Hotel

Henk en Marian
29-9-2010
  • Ligging t.o.v. pistes10

Heerlijk familie Hotel,

Ligt op twee minuten lopen van de gondel.

Met een eigen depot voor je skispullen (verwarmd en afgesloten) aan de piste.

Personeel is super vriendelijk en kinderen mogen gewoon gebruikmaken van

alle spelen in de game room , zoals biljart.

Alles wordt in het werk gesteld om je naar de zin te maken.

's middags bij terugkomst staat er een lekker gebak buffet gereed.

Ook het Diner is van prima kwaliteit net zoals het ontbijt buffet.

Wij gaan volgend jaar voor de 3e keer.

2008
  • Ligging t.o.v. pistes8

Bij hotel Dax heb je echt vakantiegevoel!!!!

Wij omen al heel wat jaartjes in dit hotel eerst zonder kideren nu al weer een aantal jaar met kids .

er is elke ochtend een heerlijk ontbijtbuffet en s'avonds een 3 gangen keuze-menu, een salade bar en voor de kids een aangepast menu met een eigen buffet.

Wij gaan over een weekje er weer naar toe en verheugen ons nu al!!

Het ski gebied is overzichtelijk en gezellig als de kinderen op skiles gaan kom je je regelmatig tegen en eten ze altijd in het zelfde restaurant zodat je als ouder (als je dat wilt) even langs kunt gaan of mee kan eten met je kids kort om een heerlijk gebied om naar toe te gaan !!

We hebben een aantal aanbieders voor Dax voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Dax in Lofer, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Dax zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.