Pension Alpengruss

Familie pension bij uitstek

Kooijman
6-3-2013
  • Ligging t.o.v. pistes7

Pension Alpengruss is schoon, mooi en ligt op 5 min rijden van de gondelbaan. Parkeren bij de gondelbanen is makkelijk, er is genoeg keus. De uitbaters zijn zeer vriendelijk en verzorgen het ontbijt en het verblijf voortreffelijk. Voor de kinderen zijn er speeltoestellen in de tuin.

Prima plekje

W. Steltenpool
13-3-2011
  • Ligging t.o.v. pistes7

Zeer gastvrij onthaal, vriendelijke mensen, degelijke kamers. In 3 minuutjes met de auto bij de lift.

een gastvrij pension

antje frieso
16-8-2010
  • Ligging t.o.v. pistes9

In ``Schefsnoth``. En bij de vriendelijke gastvrouw Eva,en haar gezin voel je je hier snel op je gemak.

Het ontbijt is prima in orde.

In deze prachtige omgeving heb je echt vakantie!

super gastvrij

Arno en Anoeska
3-3-2010
  • Ligging t.o.v. pistes7

Wij zijn in de voorjaarsvakantie een week in pension Alpengruss verbleven met twee kinderen van 4 en 6 jaar. We hebben het heel erg naar de zin gehad. Eva is erg gastvrij en je voelt je meteen "thuis". De kamers zijn schoon en ruim en het ontbijt is heerlijk. Ook kinderen zijn in het pension van harte welkom. Klein nadeel vonden wij de afstand naar de skiliften. Je moet gebruik maken van de skibus of met de auto. Er is wel een wandelpad naar het centrum van Lofer, maar dat is met skispullen te ver lopen. Echter, dit kleine nadeel wordt ruimschoots goedgemaakt door het prettige verblijf in pension Alpengruss.

Een aanrader!

Roel en Annie
18-1-2010
  • Ligging t.o.v. pistes7

We komen al een aantal jaren bij het rustig gelegen pension Alpengruss. Zowel in de zomer als in de winter is het hier heerlijk ontspannend vertoeven. De kamers zijn van alle gemakken voorzien en hebben een zeer ruim,zonnig balkon met uitzicht op de Loferer Steinberge. Het ontbijt wordt geserveerd door de altijd vriendelijke gastvrouw Eva. Vanuit het pension kun je gelijk beginnen aan 1 van de wandeltochten die je door het grandiose gebied van Lofer voeren. De skibus komt vrijwel voor de deur en brengt je binnen 5 minuten naar de gondels.

Wij blijven hier zeker terugkomen om af en toe van een ontspannend verblijf te genieten.

super gastvrij

familie van leuken
15-1-2010
  • Ligging t.o.v. pistes7

zeer ruime kamers met douche en wc

erg lieve gastvrij met een koninklijk onbijt

in een woord geweldig

Heerlijke vakantie

Fred en Trudy
8-12-2009
  • Ligging t.o.v. pistes7

Bij familie Noordzij voelden we ons echt thuis. Wolfgang en Eva zijn, anders dan de naam doet vermoeden, echte Oostenrijkse mensen. De naam komt van de vader van Wolfgang, die Nederlander van geboorte is.

We hebben een heerlijke, ontspannen week gehad met zeer goede huisvestiging. Het ontbijt was perfect, mede dank zij de zorgen van Eva.

De omgeving van Lofer is schitterend wandelgebied en het uitzicht op de Lofer Steinbergen, als je 's morgens je gordijnen open doet, is adembenemend.

We hebben echt een prima tijd gehad en komen hier zeker nog een keer terug.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Pension Alpengruss in Lofer, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Pension Alpengruss zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.