accommodatie Lofer met all inclusive

Reviews over Lofer

Zeer goed hotel

Telgen,
    14-9-2018

Mooi en niet te groot hotel. Iedere dag super goed schoongemaakt.

Hotel liegt dichtbij t centrum en de gondel.

Mooi zwembad met klein ligweide, ligbedden en stoelen.

Iedere dag varieert eten ook voor kinderen.

Super mooie omgeving met veel mogelijkheden voor uitstapjes.

Prima

Carlos,
    1-7-2017

Alles okée, enkel dat aan tafel wat vlug werd afgeruimd. Voor je het wist, was je bord weg. Misschien gewoonte hier?

prima hotel !

r,
    5-3-2017

Net hotel met prima verzorgde en schone kamers. Lekker zwembad(je) en wellness. Goed ontbijt en lekker afwisselend avondbuffet. Vriendelijk personeel. Goed te lopen naar de piste. Supermarkt ook. Vrij klein skigebied, maar ideaal voor (kleine) kinderen. Wij zijn geweest in de voorjaarsvakantie, het was wel erg druk bij de liften, dus lange wachttijden.

Fantastisch!

Eric & Marilyn Boone- Bolle,
    10-12-2016

Alles was perfect! De All- In met heerlijke verse producten, de kamers, de omgeving en de gratis kaart voor de bergliften! Kortom een droomvakantie!

Uitstekend en verzorgd hotel

Frans,
    16-9-2016

De formule "all inclusief" is zeker aan te raden, de maaltijden zijn heel verzorgd en uitgebreid.