Vakantiehuis Dreiländerwirt

Vakantiehuis Dreiländerwirt
9,8

56 reviews over Vakantiehuis Dreiländerwirt in het Nederlands

Met vrienden

Best location in Austria!

Timothy van Dijk
12-7-2018

We had a great trip. The owners are super friendly, the location is georgeous and the bedrooms are super clean with very nice services! And the breakfast/dinner room is divine! What a view. And thanks for the nice breakfast, lunch-to-go and great tips/ideas Bettina! Very recommended!

Alles was heel erg goed. Maatwerk!

GvdE
1-4-2018

Wat een maatwerk! In alles. Ze zetten heerlijk eten voor je klaar; of je nu glutenvrij of vegatariich bent. Er werd iedere dag 3 gangen gevarieerd en zeer lekker eten geserveerd. Ook de Oostenrijkse keuken hebben we kunnen proeven. Slowfood. Naast het eten was de accomodatie geweldig. Schoon, warm heerlijk en een eigen optrekje. En dan heb ik het nog niet over het aanbod aan activiteiten. Zeer goed fijn gezellig en naar kunnen georganiseerd.

Geweldige ontvangst en verblijf!

Henk Schipperen
1-4-2018

Wat een warme uitstraling ! Aandacht voor de gast staat voorop.

geweldig

Hetty
12-3-2018

accommodatie is geweldig, fantastische mensen

Geweldig!!

Ton
12-3-2018

Kleinschalige accommodatie aan het eind van het Lessachdal. Heel bijzonder gerestaureerde oude boerderij. Plaats voor 16 gasten

Wij komen graag terug.

Peter
4-10-2017

Mooie gezellige accommodatie. De kamers zijn comfortabel en heel schoon. Wij hebben heerlijk gegeten en gedronken in de gezellige gastenruimte. Mark en Bettina zijn een voortreffelijke gastheer en -vrouw.

Gastvrije mensen en accommodatie perfekt in orde

Ria & Gerard
25-9-2017

Wandelen in een prachtige omgeving voorzien van alle info dmv. folders en mondelinge toelichting. Bettina en Mark vertellen graag vanuit hun eigen ervaringen over het "einde van de wereld." Het Lessachtal,de omringende bergen en de Almhütten nodigen uit tot wandelen en genieten van de natuur en de stilte. Natuur en toerisme gaan hier hand in hand dankzij de bewuste keuze's van Bettina en Mark. Hopelijk kunnen nog velen genieten van de omgeving maar ook van jullie enthousiasme !

Sfeervol en gastvrij!

Maran en Willemien
23-9-2017

Prachtige locatie! Mooie, ruime en schone slaapkamers. De gemeenschappelijke zit-/eetkamer is erg gezellig met een prachtig uitzicht.

Mark en Bettina zijn zeer gastvrije leuke mensen. Ze zijn heel flexibel en denken graag mee met gasten.

Met Bettina hebben we een fantastische bergwandeling gemaakt, bovendien erg leuk om zo meer te horen over de natuur en de omgeving.

Ook het eten (ontbijt en diner) was steeds van uitstekende kwaliteit.

Niets dan lof! Wij komen graag een keer terug (en zeker ook voor de homemade kaiserschmarrn).

Ook de 2e keer Fantastisch

Kasper
18-9-2017

Na de 1e keer in het winterseizoen voor een wintersportweekend bij Dreilanderwirt geweest te zijn mochten we dit jaar terug voor een zomer/na-jaar editie.

Dreilanderwirt blinkt op iedere discipline uit in professionaliteit en kwaliteit. Fantastiche omgeving met dito service in effort om het iedere gast naar zijn zin te maken.

Geschikt voor stelletjes, groepen, families en sinds kort ook voor zakelijke reizen.

Flexibel en attent

Monique Dings
11-9-2017

Bettina en Mark zorgden er samen voor dat alles op rolletjes liep. Ze boden zoveel extra service, waardoor wij maximaal van een top verblijf konden genieten. Bijvoorbeeld toen onze auto even kuren leek te hebben: planning van bergwandeling werd in no time aangepast en Mark vond een garage die bereid was te helpen. Verder prachtige accomodatie en geweldige keuken: Bettina bereidde op een houtgestookt fornuis de beste Kaiserschmarre die ik ooit geproefd heb.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Dreiländerwirt in Lessach, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Dreiländerwirt zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.