Reviews over Lend

Ideaal voor groepen

Marcel,
    9-9-2013

Elisabeth is een supervriendelijke gastvrouw. Ze zorgt ervoor dat je je onmiddellijk thuis voelt. Het huis is ideaal voor groepen. Het is rustig gelegen, midden in het groen. De accommodatie is heel comfortabel. Goede bedden, ruime kamers, nette badkamer. De keuken is rijkelijk uitgerust. Je eigen potje koken is geen probleem. Buiten is er een barbecue. Het is erg gezellig om onder de zonneluifel te eten. Het interieur is wel oudbollig, maar stoort niet. Een warenhuis vind je op 9 km. De bakker komt aan huis (vooraf te bestellen) Er is gratis wifi in het hele huis. Voldoende parkeerplaatsen.

Fijn huis voor een grote groep

Edwin Adriaanse,
    9-3-2009

Mooi huis, keurig van binnen, mooie kamers met badkamer (geen bad overigens). Op de bovenste verdieping hebben de kamers geen eigen badkamer (dit is meer gericht op groepen die een douche delen). Zeer professionele keuken (moet ook wel als je met meer mensen bent). Huiskamer is wat klein als je met 17 volwassenen en 5 kinderen bent (er is nog een huiskamer overigens). Ligging is goed dichtbij de grote weg zonder er last van te hebben. Je loopt alleen niet makkelijk weg voor een wandeling (drukke wegen). Frau Taferner en man wonen ook in het huis maar je hebt er totaal geen last van.

Lend scoort een 7 uit 10, op basis van 1 reviews