Hotel Klockerhaus

Meer hotelinfo

100 reviews over Hotel Klockerhaus

• 10van de Laar25-03-2015

fantasties hotel

Hotel Klockerhaus is de beste keus alles is er geweldig

• 10Ligging t.o.v. pistes

• 9hanneke_peter15-03-2015

Super hotel

Een heerlijk hotel met mooie ruime gerenoveerde kamers. Het personeel is zeer vriendelijk en het eten was uitstekend! Mooie sauna etc. De skibus stopt voor de deur, maar het is ook zeer goed te doen met de auto naar de skipistes te rijden (ca 10 minuten)

• 7Ligging t.o.v. pistes

Met vrienden

• 10diane stubbe03-03-2015

Fantastisch hotel! Net terug van wintersport!

Klockerhaus is familie hotel! Erg gezellig! Goed eten! Goede kamers! Skibar ligt voor het hotel brengt je in 10 minuten naar boven. Direct aan de piste! Filzstein! Kom zeker nog een keer terug! Dank voor de goede zorgen!!!

• 8Ligging t.o.v. pistes

Met jonge kinderen

• 9Jos de Gouw18-01-2015

Prima verblijf voor een vakantie

Wij hebben met veel plezier een verblijf gehad tijdens onze wintersport vakantie 2015

• 9Gert van Zwienen29-12-2014

Lekker gastvrij hotel

In Klockerhaus geweest voor skivakantie. Skibus stopt voor de deur, maar wij kozen ervoor met de auto naar Hochkrimml te rijden. Prima te doen en voldoende parkeerruimte bij de piste. Hotel is prima. Eten een 4 gangen keuzemenu. De kwaliteit van het eten was gewoon erg goed te noemen. Ook het ontbijtbuffet was prima verzorgd. Bediening vriendelijk en attent. De gerenoveerde kamers zijn goed, de andere zijn ook prima maar wat eenvoudiger. Al met al gewoon een prima hotel voor een skivakantie. Krimml zelf is een leuk plaatsje, maar verwacht geen feestende massa. De kans is groot dat we nog een keer naar het gastvrije Klockerhaus teruggaan.

Met oudere kinderen

• 8Bert Versteeg28-12-2014

goed hotel

goed hotel nette kamers vriendelijke bediening eten is goed prima vakantie gehad

Anders

• 10Kees Korff16-10-2014

plek waar je tot rust komt en de waterval

Perfect hotel met goede prijs/kwaliteit en service Mooie plek voor sportievelingen (Cross, bergwandelingen bij de Waterval)

• 9Ligging t.o.v. pistes

• 10Frits09-10-2014

In een woord: Geweldig

Heerlijk verblijf gehad.Het personeel is vriendelijk en snel. Wij hadden half pension geboekt en kregen iedere avond een 4 gangen diner. Iedere ochtend een uitgebreid ontbijtbuffet. Het hotel ligt op een kleine afstand van de Krimmler Wasserfallen. Alwaar je goed je beenspieren kan oefenen op de stijle helling naar boven. De nevel van de waterval wordt een heilzame werking toebedeeld voor astma patienten. Vele mogelijkheden voor lange wandelingen en genoeg bergbanen die je naar boven brengen om in de bergen te lopen. Wij sliepen in een dependance van het hotel, 100 mtr van het hotel vandaan. Schone kamer en met ons tweetjes kregen wij een 4 pers. kamer. Kamer wordt iedere dag schoongemaakt en voorzien van nieuwe handdoeken. Het hotel beschikt over een mooi spa en wellness gedeelte. Buiten is een grote tuin met palmbomen en een zwembad dat weggewerkt is als vijver = heel mooi. Op niet al te grote afstand liggen Zell am See en Mittersill alwaar naar hartelust geshopt kan worden.

• 8Ligging t.o.v. pistes

• 9willem29-09-2014

Heerlijk hotel op een prachtige plek

Klockerhaus is een heerlijk hotel, uitgebreid ontbijt en elke avond een heerlijk 3-gangen diner. Waar veel zorg aan wordt besteed. Ook voor kinderen een prima vakantieplek, het personeel geeft ze net dat beetje extra aandacht waardoor ook zij het het super hebben. De watervallen zijn op loopafstand, evenals het dorp en vele mooie wandelingen. Kortom: een aanrader!

Met jonge kinderen

• 9marijn28-08-2014

superleuk verblijf gehad

Super verblijf gehad in dit hotel. Kamer was mooi en proper alleen badkamer klein beetje verouderd. Eten was altijd lekker. Ontbijt met alles op en aan en ook bij het avondeten was het dik in orde. Keuze uit 3 hoofdgerechten dus genoeg keuze en wanneer je de soep van de dag niet graag lustte kon je nog altijd een andere soep krijgen(idem dessert). 1 drank gratis bij ontbijt en hoofdgerecht (van wijn tot bier tot cola) Personeel vriendelijk en ook de kleinste werd in de watten gelegd. Niks was teveel gevraagd. Krimmler wasserfalle moet je zeker bezoeken maar voor de rest is er in Krimml niet veel te zien. Jammer dat dit hotel niet via een Belgische website werd aangeboden want dit is zeker de moeite!

15 tips over Hotel Klockerhaus

• M. Druiven, 25-02-2012

Naast het skiën kan er in de omgeving mooie wandelingen worden gemaakt. De mogelijkheid bestaat om uitstapjes te maken naar Mittersil of Zell am See.

• jan hoogstad, 04-02-2014

dit hotel ligt op een leuke plek. pistes voor langlaufen, alpine skiën , en leuke mogelijkheid voor skiles kinderen in Hoch Krimml prima bereikbaar via skibus. Rustig wintersportplaatsje.

• Anneke Druiven, 28-02-2012

Maak ook eens een wandeling naar Hotel Finkau, prachtge loop en schitternde natuur.

2 vragen over Hotel Klockerhaus

• Elly, 27-11-2015

kamer nr:

Kan iemand mij een kamer nummer (twee pers.) aanbevelen in het hoofdgebouw? waar je een mooi uitzicht hebt?

• hanneke_peter, 05-03-2015

Internet

Is er internet op de kamers?

hanneke_peter, 15-03-2015

Ja is gratis bij de hotelreceptie aan te vragen

• VerzorgingHalfpension

• JacuzziAanwezig
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, TV

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • ReceptieAanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Opslag voor ski benodigdheden, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentKaraoke
  • Overige servicesFietsverhuur, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenLichaamsbehandelingen, Massages