Kleine hotelsWeer vandaag24°10°

Uitstekend hotel!

C
10-2-2019
  • Ligging t.o.v. pistes9

Geweldig hotel met vriendelijk personeel. Wellness center was perfect na een heerlijke dag skiën. Skibus stopt precies voor het hotel. Klockerhaus is een echte aanrader!

Gereisd Met oudere kinderen in februari 2019

Weer helemaal Top

Andre
3-1-2018
  • Ligging t.o.v. pistes9

Dit is gewoon een super echt Oostenrijks hotel waarbij elke medewerker het doel heeft om je een geweldige vakantie te geven. Wij zijn hier in de eerste week van 2017 geweest en nu weer in de laatste week. Het kerstdiner was heerlijk en zelfs cadeaus vanuit het hotel. In 2018 zeker weer!!! Bedankt.

Gereisd Met oudere kinderen in december 2017

super hotel

John en Jolanda
1-1-2018
  • Ligging t.o.v. pistes6

mooie ruime kamers, eten heel goed, zeer vriendelijk personeel en de eigenaar met zijn vrouw., mooie welness. kortom wij zij zo tevreden dat wij hier al vaker zijn geweest.

Gereisd Met oudere kinderen in Fri Dec 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Neckermann

Erg goed typisch Oostenrijks familie hotel

Inge
7-3-2017
  • Ligging t.o.v. pistes7

Erg goed hotel. Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. Goed eten. Onze zoon heeft een voedsel allergie en daar werd heel erg goed rekening mee gehouden. Grote ruime familie kamers met veel kastruimte. Gratis wifi. Idd een gezellige bar is er niet maar er waren voldoende andere plekjes in het hotel waar je even wat kon drinken. Het hotel ligt ongeveer 20 minuten rijden van de pistes. Vonden wij geen probleem. Skibus stopt voor de deur. Met de auto is ook goed te doen. Volop parkeerplaatsen. Zeker voor herhaling vatbaar. Wij hebben een heerlijke week gehad.

Gereisd Met oudere kinderen in Wed Feb 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Helemaal goed

Andre
12-1-2017
  • Ligging t.o.v. pistes7

Dit is echt een prettig hotel, gastvrij super eten lekkere wellness en goed geslapen.

Gereisd Met oudere kinderen in januari 2017

Geweldige service

w.fischer
29-8-2016

Geweldige service. We dachten een familiekamer geboekt te hebben (grote kamer met 2 slaapkamers) maar het bleek dat we 2 kamers naast elkaar geboekt hadden. Klockerhaus heeft dit kosteloos voor ons omgezet in een familiesuite; supermooie grote ruimte met huiskamer, keukentje en 2 grote aparte slaapkamers en balkons. Geweldig!

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2016

Top hotel!

Mariette
6-3-2016
  • Ligging t.o.v. pistes6

Geweldig hotel. Mooie ruime familiekamer opgedeeld in 2 ruimtes. Kinderen stapelbed. 4 gangen menu van goede kwaliteit, voor kinderen apart hoofdgerecht, ontbijtbuffet ook top! Super aardig personeel! Alles wordt lekker snel geserveerd. Wellness gedeelte mooi, helaas niet voor kinderen onder de 18. Zij mogen echter op vrijdag als enige dag wel gebruik maken van deze faciliteit. Skibus stopt op een 20 stappen van het hotel.

Gereisd Met oudere kinderen in Tue Mar 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Lekker gastvrij hotel

Gert van Zwienen
29-12-2014
  • Ligging t.o.v. pistes6

In Klockerhaus geweest voor skivakantie. Skibus stopt voor de deur, maar wij kozen ervoor met de auto naar Hochkrimml te rijden. Prima te doen en voldoende parkeerruimte bij de piste. Hotel is prima. Eten een 4 gangen keuzemenu. De kwaliteit van het eten was gewoon erg goed te noemen. Ook het ontbijtbuffet was prima verzorgd. Bediening vriendelijk en attent. De gerenoveerde kamers zijn goed, de andere zijn ook prima maar wat eenvoudiger. Al met al gewoon een prima hotel voor een skivakantie. Krimml zelf is een leuk plaatsje, maar verwacht geen feestende massa. De kans is groot dat we nog een keer naar het gastvrije Klockerhaus teruggaan.

Gereisd Met oudere kinderen in Sat Dec 20 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Leuk hotel in rustig dorpje

meneer Looy
2-3-2014
  • Ligging t.o.v. pistes7

goed hotel, goed eten, sympathieke bediening, prima sauna en bubbelbad. Kamer in hotel bevalt ons beter, i.p.v. appartementencomplex aan overzijde, ivm gang naar de sauna / restaurant. Je kunt met bus naar de piste, wij hebben de auto steeds genomen naar hochkrimml. Krimml is erg rustig maar heeft ook voordelen, geen file bij de lift (zoals bij Gerlos)

Gereisd Met oudere kinderen in februari 2014

Uitstekend hotel met prima verzorging

Jeroen
1-3-2014
  • Ligging t.o.v. pistes9

Wij zijn met onze 2 dochters (17 en 18 jaar) een weekje in dit prima hotel verbleven. Heel aangename ontvangst, goede en schone kamers. Zeer vriendelijk personeel wat hun uiterste best doet om je verblijf zo aangenaam mogelijk te maken. Ontbijt is zeer uitgebreid en in buffetvorm. Het avondeten is zeer gevarieerd en heel lekker (4 gangen) waarbij vooral de nagerechten ware kunststukjes zijn, bijna zonde om op te eten....maar altijd zo lekker dat jehet niet wilt missen. De wellness is heel lekker na een dagje skieen, kleine whirlpool maar wel een lekkere sauna, stoombad en een infra rood cabine. De halte van de skibus is op 20 meter lopen van het hotel, de bus brengt je in 10 min. Naar de pistes van hochkrimml, vanwaar je de hele zillertal arena kunt bereiken. Al met al een aanrader en een plek om vaker terug te keren.

Gereisd Met oudere kinderen in Sun Feb 23 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• VerzorgingHalfpension

• JacuzziAanwezig
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, TV

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • ReceptieAanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Opslag voor ski benodigdheden, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentKaraoke
  • Overige servicesFietsverhuur, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenLichaamsbehandelingen, Massages

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• BuitensportenFietsen, Hiken, Paardrijden
  • BalsportenVolleybal
  • Sport & SpelBiljart, Minigolf, Tafeltennis
  • WintersportSki lessen, Skiën

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Klockerhaus in Krimml, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Klockerhaus zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.