Hotel Klockerhaus

9,4

• Ligging t.o.v. pistes8,2

15 tips over Hotel Klockerhaus

Anneke Druiven, 17-3-2013
De waterval, een prachtige wandeling door het bos, of winters ook langlauf en wandelen naar Wald. In Wald een mooi natuur Museum over de omgeving, zeer de moeite waard helemaal voor kinderen. Vanaf Krimml met de skibus naar het Dalstation , een prachtige wandeling naar Finkau.
Alex, 4-3-2013
Ga met de auto naar de oiste, wel zo makkelijk. Bij aankomst op de top van de berg (tussen Gerlos en Krimml is er tolheffing van 8 of 12 euro, laat je hotelboeking zien, kan je zo doorrijden. (ook met skipas kan je erdoorheen)
Anneke Druiven, 28-2-2012
Wandel ook eens naar Hotel Finkau, een prachtige wandeling met wonderschone natuur.

We hebben een aantal aanbieders voor Klockerhaus voor je op een rij gezet:

Anneke Druiven, 28-2-2012
Maak ook eens een wandeling naar Hotel Finkau, prachtge loop en schitternde natuur.
M. Druiven, 25-2-2012
Naast het skiën kan er in de omgeving mooie wandelingen worden gemaakt. De mogelijkheid bestaat om uitstapjes te maken naar Mittersil of Zell am See.

We hebben een aantal aanbieders voor Klockerhaus voor je op een rij gezet: