Hotel Klockerhaus

9,4

• Ligging t.o.v. pistes8,2

15 tips over Hotel Klockerhaus

Joze, 12-7-2015
waterval, gross glockner, gerlos met klamm. Veel wandel en fiets mogelijk heden.
diane stubbe, 3-3-2015
Zomer en winter zeker een aanrader! En uitzicht op de Krimmeler Wasserfallen!!!
Bert Versteeg, 28-12-2014
de krimmeler watervallen moet je gezien hebben 15 min lopen van het hotel

We hebben een aantal aanbieders voor Klockerhaus voor je op een rij gezet:

Frits, 4-11-2014
Voor diegene die rustig langs de waterval wil wandelen. Neem de "Alte Tauerenweg" en niet daar waar alle toeristen heen gaan. De Alte Tauerenweg is wel moeilijker begaanbaar, dit is de weg die de Kelten vroeger hebben aangelegd als handelsroute naar Italië. Zeker de moeite waard. En eenmal boven kunt u lekker uitrusten bij het alm restaurant.
Frits, 9-10-2014
Voor allergie en astma patieneten zou het inademen van de nevel van de waterval een heilzame uitwerking hebben. Zie de link naar: http://www.arena-juwel.at/nl/hochkrimml/ausflugsziele/krimmler-wasserfaelle
A.Druiven, 19-2-2014
Accommodatie is prima, geen tips nodig. Mooie wandelingen in de omgeving te maken, ook voor langlaufers. De bus verbindingen naar andere plaatsen is ook zeer goed.

Elvira Tijink, 16-2-2014
Met slecht weer kun je naar een klein overdekt zwembad op 3 km afstand in het plaatsje Wald. Het Kristalbad met sauna
annie lohuis, 16-2-2014
De fakkelwandeling naar de krimmlerwasserfal was erg leuk
jan hoogstad, 4-2-2014
dit hotel ligt op een leuke plek. pistes voor langlaufen, alpine skiën , en leuke mogelijkheid voor skiles kinderen in Hoch Krimml prima bereikbaar via skibus. Rustig wintersportplaatsje.
Fam. Kleinreesink, 3-2-2014
Reserveer tijdens het hoogseizoen. Is er iets niet helemaal goed, direct melden. Men doet er snel iets mee.

We hebben een aantal aanbieders voor Klockerhaus voor je op een rij gezet: