Hotel Klockerhaus ****

70 reviews over Hotel Klockerhaus in het Nederlands

Super goed hotel!

Bjorn, 14-1-2018
  • Ligging t.o.v. pistes7

Het hotel is erg schoon en zeer goed onderhouden. De kamers zijn simpel maar goed en ook erg schoon. Ook vriendelijk personeel en goed eten. Nadeel is dat het dorp Krimml saai is. De piste ligt op 8 kilometer afstand.

Adane, 9-1-2018
  • Ligging t.o.v. pistes9

Een ontzettend schoon, mooi, gezellig, huiselijk en warm hotel. Super leuke hulp bij zowel de receptie als in het restaurant. Neem geen hele dikke truien mee, want het hotel is goed verwarmd ;). Een enorme aanrader!

Weer helemaal Top

Andre, 3-1-2018
  • Ligging t.o.v. pistes9

Dit is gewoon een super echt Oostenrijks hotel waarbij elke medewerker het doel heeft om je een geweldige vakantie te geven.

Wij zijn hier in de eerste week van 2017 geweest en nu weer in de laatste week.

Het kerstdiner was heerlijk en zelfs cadeaus vanuit het hotel.

In 2018 zeker weer!!!

Bedankt.

super hotel

John en Jolanda, 1-1-2018
  • Ligging t.o.v. pistes6

mooie ruime kamers, eten heel goed, zeer vriendelijk personeel en de eigenaar met zijn vrouw., mooie welness. kortom wij zij zo tevreden dat wij hier al vaker zijn geweest.

Erg goed typisch Oostenrijks familie hotel

Inge, 7-3-2017
  • Ligging t.o.v. pistes7

Erg goed hotel. Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. Goed eten. Onze zoon heeft een voedsel allergie en daar werd heel erg goed rekening mee gehouden. Grote ruime familie kamers met veel kastruimte. Gratis wifi. Idd een gezellige bar is er niet maar er waren voldoende andere plekjes in het hotel waar je even wat kon drinken. Het hotel ligt ongeveer 20 minuten rijden van de pistes. Vonden wij geen probleem. Skibus stopt voor de deur. Met de auto is ook goed te doen. Volop parkeerplaatsen. Zeker voor herhaling vatbaar. Wij hebben een heerlijke week gehad.

Goed hotel, maar je moet er van houden....

Martijn, 26-2-2017
  • Ligging t.o.v. pistes3

Een week wintersport in Krimml. Voor de eerste keer een hotel, waar we voorheen altijd een appartement/chalet/pension hadden. Klockerhaus is gewoon een goed hotel. Wij vonden het wat stijfjes. Geen gezellige ruimte om een borrel te drinken. Voor onze kinderen weinig vertier. Houd rekening dat je iedere ochtend met auto of bus de berg op moet om te skiën, maar dat is een ritje van 15-20 min. Eten is goed; je kunt iedere avond uit 3 hoofdgerechten of kinderschotel kiezen. Hotel ligt in de schaduw, dus weinig zon in de winter.

• Ligging t.o.v. pistes5

Het hotel is luxe, mooie kamers, verwarmde skikelder, erg lekker eten. Sfeervolle stilte/leesruimte, royale lounge.

Goede keuken, deels buffet, goede variatie. Helaas ontbreekt een gezellige bar. Personeel keurig, enigszins afstandelijk. Het welnesscentrum hebben we niet bezocht. Geen skimogelijkheid inde buurt, vervoer per bus/auto noodzakelijk (20 minuten)

Geweldige week gehad.

John Bakker, 30-1-2017
  • Ligging t.o.v. pistes7

We zijn zojuist weer thuisgekomen uit Krimll en een prima verblijf gehad in hotel Klockerhaus.

Fantastisch gegeten heel vriendelijk en behulpzaam allemaal.

Super schoon en een heerlijke sauna met alles erop en eraan, heerlijk om een uurtje heen te gaan na dagje op de ski.

Wij vinden het echt een aanrader en komen zeker terug.

Helemaal goed

Andre, 12-1-2017
  • Ligging t.o.v. pistes7

Dit is echt een prettig hotel, gastvrij super eten lekkere wellness en goed geslapen.

Geweldige service

w.fischer, 29-8-2016

Geweldige service.

We dachten een familiekamer geboekt te hebben (grote kamer met 2 slaapkamers) maar het bleek dat we 2 kamers naast elkaar geboekt hadden. Klockerhaus heeft dit kosteloos voor ons omgezet in een familiesuite; supermooie grote ruimte met huiskamer, keukentje en 2 grote aparte slaapkamers en balkons.

Geweldig!

We hebben een aantal aanbieders voor Klockerhaus voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Klockerhaus in Krimml, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Klockerhaus zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Klockerhaus scoort een 9.25 uit 10 op basis van 91 reviews.