Hotel Klockerhaus

• Sauna
Meer hotelinfo

100 reviews over Hotel Klockerhaus

• 9Marc Wittevrongel17-09-2019

Wij hadden een fantastische vakantie.

Prachtig hotel met een gezellige sfeer en verzorgde kamers. Zeer vriendelijk personeel. Het eten was ook gewoonweg heeeeeel lekker. Zeer uitgebreid ontbijtbuffet en 's avonds een 4 gangen menu met keuze van hoofdmenu. Leuk extraatje was dat elke avond het 1e drankje per persoon gratis was.

• 5Ligging t.o.v. pistes

Geboekt bij vakantiediscounter
  • 9bianca23-08-2019

zeker de moeite waard

We hadden een familiekamer geboekt, dit waren twee gekoppelde kamers met beide eigen badkamer. Kamers gezellig en schoon, zelfs geen stof bovenop kast of lijst schilderij. Grote verrassing was ons uitzicht vanaf balkon: direct zicht op de watervallen (Maar weinig kamers met dit uitzicht, maar uitzicht op tuin is ook mooi) Wellness prima. Eten goed verzorgd, enkele keer niet helemaal onze smaak (maar kwalitatief prima). Personeel (bijna) allemaal zeer vriendelijk en behulpzaam. Tuin met zwemvijver prachtig en heerlijk om even te zonnen of een boekje te lezen. Enige minpunt is dat er geen gezellige gezamenlijke ruimte is om in avond nog gezellig een drankje te drinken. Ook dorp (te) stil. Indien een gezellige ruimte voor 's avonds en evt nog een ruimte waar de wat oudere kinderen zich kunnen amuseren, zou dit hotel zeker een 10 krijgen. Omgeving prachtig. Wandel zeker ook verder het achental in als je watervallen omhoog gelopen bent

• 9P.W.Oostendorp10-02-2019

Geweldig

Hotel is echt niets op aan te merken.Het eten mag je zelfs uitmuntend noemen.

• 8Ligging t.o.v. pistes

• 8C10-02-2019

Uitstekend hotel!

Geweldig hotel met vriendelijk personeel. Wellness center was perfect na een heerlijke dag skiën. Skibus stopt precies voor het hotel. Klockerhaus is een echte aanrader!

• 2018
    9Tony04-07-2018

Prima uitvalbasis voor het maken van wandelingen.

Goede ligging aan de rand van Krimml, terwijl het centrum op circa 300 meter ligt. Een groot terras nodigt uit om buiten te genieten van een drankje tegen een normale prijs. Fijn personeel dat erg attent is. Vele prachtige wandelgebieden in de buurt. Zelfs Innsbruck is op een dag met minder mooi weer goed af te reizen. Natuurlijk ook wel op andere dagen, maar het is zonde om dan niet de naaste omgeving te verkennen. Wij kregen 3 keer een lunchpakket in plaats van 3x per week een snack met drankje. De eigenaar liet zich 's avonds regelmatig in de keuken zien in zijn plaatselijke klederdracht en daar waren de vrouwen erg blij mee.

• 10Joke31-05-2018

Super fijn hotel

Lees alle beoordelingen hieronder, die zijn allemaal niet overdreven, dus boek dit hotel! Ook ons hondje was van harte welkom. Het eerste drankje bij het eten is bij de prijs inbegrepen, en het zijn geen kleine glaasjes. Goede wifi in het hele hotel. De kamers aan de voorkant hebben hele lichte gordijnen, maar je kan vragen om verduistering. Onze vakantie in het Klockerhaus was top!

• 10Esther14-05-2018

Geweldig

Een heerlijk hotel👍🏻👍🏻 Kom al aardig wat jaartjes in Krimml maar nu voor het eerst ons verblijf in Klockerhaus gehad. Lieve en gastvriendelijke mensen, niets is teveel gevraagd. Wij gaan hier zeker nog een keer vakantie vieren

• 10Fam. Franken04-03-2018

Uitstekende service, personeel, kamers en eten.

Heerlijk eten, schone ruime kamers, vriendelijke personeel. Ski bus stopt voor het hotel en met 10 min sta je op de piste. Een echte aanrader!!

• 8J E Kloet01-03-2018

Dit is een geweldig hotel met mooie kamers. Het eten is er heerlijk en het personeel heel aardig.

• 10Bjorn14-01-2018

Super goed hotel!

Het hotel is erg schoon en zeer goed onderhouden. De kamers zijn simpel maar goed en ook erg schoon. Ook vriendelijk personeel en goed eten. Nadeel is dat het dorp Krimml saai is. De piste ligt op 8 kilometer afstand.

Met jonge kinderen

15 tips over Hotel Klockerhaus

• M. Druiven, 25-02-2012

Naast het skiën kan er in de omgeving mooie wandelingen worden gemaakt. De mogelijkheid bestaat om uitstapjes te maken naar Mittersil of Zell am See.

• jan hoogstad, 04-02-2014

dit hotel ligt op een leuke plek. pistes voor langlaufen, alpine skiën , en leuke mogelijkheid voor skiles kinderen in Hoch Krimml prima bereikbaar via skibus. Rustig wintersportplaatsje.

• Anneke Druiven, 28-02-2012

Maak ook eens een wandeling naar Hotel Finkau, prachtge loop en schitternde natuur.

2 vragen over Hotel Klockerhaus

• Elly, 27-11-2015

kamer nr:

Kan iemand mij een kamer nummer (twee pers.) aanbevelen in het hoofdgebouw? waar je een mooi uitzicht hebt?

• hanneke_peter, 05-03-2015

Internet

Is er internet op de kamers?

hanneke_peter, 15-03-2015

Ja is gratis bij de hotelreceptie aan te vragen

• VerzorgingHalfpension

• JacuzziAanwezig
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, TV

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • ReceptieAanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Opslag voor ski benodigdheden, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentKaraoke
  • Overige servicesFietsverhuur, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenLichaamsbehandelingen, Massages